[BC3] Bewerken van topics.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het zou zeer handig zijn als de topic plaatsers de geplaatste topics aan de hand van hun passwoord hun topics kunnen wijzigen, moven en deleten. zou ook veel beter uit zien. :)

Gewoon een gedacht he.
:7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Misschien een tip: als je meerdere ideeen hebt: plaats ze allemaal in 1 thread!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Deleten is geen goed idee, want dan gaat iemand een topic openen, flamen tegen iemand, en dan ze topic thraschen.

Maar het idee van zelf de topictitel kunnen wijzigen is wel handig, voorals er een typo in staat die je pas na het klikken op "verstuur" is opgevallen.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BC3 Victim
oke sorry flor dacht dat het scheiden van de topics handiger is omdat een topic over iets gaat en niet over meerdere dingen maar zal er opletten. thxxx,

:Z

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 16:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
Misschien een tip: als je meerdere ideeen hebt: plaats ze allemaal in 1 thread!
:?

Waar is die andere dan?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die andere heeft als topictitel ''kritiek''

Snap je nu waarom hij ook deze optie wil? :+

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze dus: [topic=186568]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het lijkt mij dat dit niet door users gedaan moet worden omdat een topic herkenbaar moet blijven.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Die zit dus dicht.

• BC3 Victim
Kan er niet gewoon geantwoord worden zonder altiojd al die kritiek? "Snap je waarom hij deze wilt" "Blablablablabla".
Weet ge ik zal maar niets meer posten hier. kan evengoed naar andere forums.
Neen hoor hier hoef je niet op te reageren en ja denk ook dat er een slotje op komt. Ze doen maar. :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ehvolgens mij bedoelde savior met zijn zin dat het duidelijk was waarom je deze optie wilde. Hij zei zeg maar dat je die titel wilde veranderen.... snap je?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Ik denk dat topictitels dan een raar leven gaan leiden. ''T is voor sommige mensen weer een leuk speeltje.
Een Topic titel typo-en is wel een optie, waar ikzelf bang voor ben is dat de titel nog wel eens onherkenbaar gewijzigd zal gaan worden, en dat lijkt me onacceptabel.

Jammer maar helaas voor de mensen van goede wil.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik ben het eens met Jaymz.
Ik kan me momenten voorstellen waarop het heel handig kan zijn om je eigen topic-titel ed aan te passen. Helaas kan ik nog veeeeel meer momenten voorstellen waarop het niet zo''n goed id is :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Moven, editten en deleten? dat zijn modfuncties...

Zodra een topic is geplaatst is íe eigendom van ''t forum en niet meer van de user. Een beetje mafkeesuser zou er gruwelijk misbruik van kunnen maken.
Topic moven bv... Open een topic met Femme is een [censuur] en sjoel dat van forum naar forum zodat een modje ''m niet kan traceren bv.

Laat asjeblieft modfuncties in handen van de mod.

• Grrrrrene
  • Niet online
Mee eens, dat wordt chaos dan... Leuk spelletje wordt dat: topictitel om de 5 minuten veranderen, waar herken je het dan nog aan? Aan het topicnummer??? Nope, lijkt me niks :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• BC3 Victim
Ja oke op die manier maar ik ken een formum. ik zal het eens opnieuw opzoeken welke het is waar je het wel kan weizigen. Dan zie je de vorige text nog staan maar in een bijna witte kleur dus doorschijnend effect en de nieuwe text zoals nu normaal. en eronder staat dan edited by .... en datum en uur.
Maar tja we kunnen niet alles hebben :)

• BC3 Victim
Het gaat een zootje worden vrees ik, met een (relatief) klein(er) forum kan het nog wel werken, maar hier denk ik niet. Het is op zich wel een leuk idee, maar ik denk dus dat het niet gaat werken...

• BC3 Victim
Oke dan niet he. Was wel mooi geweest. Blijf er wel bij dat er meer Smileys mogen komen ;)

Byeeeeeeeeeeeeeeee

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Nog meer ??

:?

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1