[BC3] Waarom GoT geen variabele breedte??

Pagina: 1
Acties:

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Omdat mensen met 1600*1200 daar absoluut niet vrolijk van worden... Die krijgen een of andere gaar uitgerekt scherm

Verwijderd

Waarom hebben de pagina''s hier geen variabele breedte?
Ik heb m''n scherm normaal gesproken op 1152x864 staan, en dan is meer dan 30% van de ruimte onbenut, terwijl lange topics (+1000 replies) in de lengte zo 4 a 5 regels in beslag nemen, beetje zonde.

zoiets dus, header klopt uiteraard niet

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 25 mei 2001 14:49 schreef Steven_NL het volgende:
Omdat mensen met 1600*1200 daar absoluut niet vrolijk van worden... Die krijgen een of andere gaar uitgerekt scherm
Ik dus :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 14:49 schreef Steven_NL het volgende:
Ik heb het voor de gein eens geprobeerd op 1920x1080 (wist niet eens dat me scherm dat kon :) )
Dan vind ik de standaard layout er helemaal niet uitzien:

Zoals het nu is
Variabele breedte

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 19:49

ALH

Op vrijdag 25 mei 2001 14:52 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

patser :P

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

En ik maar denken dat ik goed bezig ben met mijn 17" @ 1280*1024 ;(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:00 schreef ALH het volgende:

[..]

patser :P
Voor minder doen we het niet 8-)

EN GORE TYFUSFORUM!

404, weer terug en alles uitgelogged ! :r :r :( :(

En nou pikt ie m''n Pass niet meer, vanaf het reactie scherm :r

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

-

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• BC3 Victim
Verwacht je niet een beetje teveel van GoT? lol...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 15:09 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

EN GORE TYFUSFORUM!

Jezus... ik wil een admin jouw wel eens in het gereel zien te houden eikel! Moet je zien hoe je toch te keer gaat! Klein etter kindje! (tuurlijk.. ik krijg weer een ban hoor... van die sukkel)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 15:09 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

EN GORE TYFUSFORUM!

Ok HlpDsK tijd voor een terrasje dus >:) (de goden willen het blijkbaar :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:13 schreef Malin het volgende:

[..]

Jezus... ik wil een admin jouw wel eens in het gereel zien te houden eikel! Moet je zien hoe je toch te keer gaat! Klein etter kindje! (tuurlijk.. ik krijg weer een ban hoor... van die sukkel)
Jij moet heel erg gaan oppassen kereltje!

Je scheld mij nu persoonlijk uit, en daar ben ik absoluut niet van gediend!

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:16 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

En terecht!!!
Ga maar lekker met je eigen ziektes gooien, idioot.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:18 schreef Operations het volgende:

[..]

En terecht!!!
Ga maar lekker met je eigen ziektes gooien, idioot.
Idem voor jou.

Ik uit mijn frustratie op het forum/servers/routing. Ik scheld geen users de huid vol. En ik tolereer het dus ook niet andersom.

• BC3 Victim
Voor mij mag ie altijd op het terras blijven hangen ;)... maar dan wel zonder alc. want hij word volgens mij wreed gevaarlijk als ie dronken is en een van echt glas gemaakt glas in zijn handen heeft! Te vaak ondoordachte acties gezien.

Maargoed... help tafel... ik stop met zeiken.. we hebben wel wat beters te doen dan janken, toch B-) ?!?!

(gvd kolere waar blijft die fuckin ban of warning nou?)

Verwijderd

Wat Hlpdsk deed wat net over het randje heen (ik vond het eigenlijk een slecht voorbeeld van een mod). Maar wat jij deed sloeg helemaal nergens op, als je hlpdsk niet mag bel je hem op en ga je hem uitschelden ofzo, niet hier.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:16 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Jij ging wel iets te ver hoor, als andere users dat doen ga jij vet pissed worden. Maar die gast (of vrouwelijke gast, wat het ook is) die jou uitschold ging echt way te ver. Je bent namelijk niet klein ;)

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:19 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Idem voor jou.

Ik uit mijn frustratie op het forum/servers/routing. Ik scheld geen users de huid vol. En ik tolereer het dus ook niet andersom.
Okee, da''s waar, maar dat kan dan denk ik wel wat minder. Een beetje met ziektes gaan gooien omdat iets jou op dat moment niet lukt vind ik niet kunnen. Dat is dan geen users de huid vol schelden maar kan hetzelfde effect op iemand hebben.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:20 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Jij ging wel iets te ver hoor, als andere users dat doen ga jij vet pissed worden. Maar die gast (of vrouwelijke gast, wat het ook is) die jou uitschold ging echt way te ver. Je bent namelijk niet klein ;)
Mwah .. als iemand zo op de routing e.d. vloekt, vloek ik vrolijk mee. Het is ook om te huilen daar bij vuurwerk.

Maar deze kindern hierboven schelden mij persoonlijk uit. Dat is dus niet iets waar ik van gediend ben.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:19 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Idem voor jou.

Misschien is maker van Topix nu zelfmoord aan het plegen :)

• BC3 Victim
Jah halloo!! Jij valt mij eerst heel persoonlijk aan zieltje! Maargoed.. dat ben jij natuurlijk al lang weer vergeten met je braindead braincells. Wie de bal kaatst kan de hem terug verwachten. En denk nu niet dat je zo oppermachtig bent ofzo met omdat je veel posts maakt of omdat je het BAN of SLOT knopje toevallig weet te vinden!

Je moet gewoon eens wat rustiger aan doen vind ik. En mijn mening mag er wezen. Op GoT of niet op GoT!

Verwijderd

Wat dat betreft klopt er ook geen hout van. Ik moet maar 100% van de tijd politiek correct zijn?

Het is mooi weer, het is warm, en ik zit binnen bij 35 graden en dan ben ik ook nog eens zomaar uitgelogged tijdens het modden waardoor m''n reacties pleite zijn. En tot overmaat van ramp weigert Topix doodleuk om m''n pass te accepten vanuit het reactiescherm.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik gooi ''m op slot....

Ik heb hier echt geen zin in. Dit gaat nergens over en zal nergens heen gaan ook

• BC3 Victim
Kinderen? Kom nou.. ik ben 10 jaar ouder dan jij. Daarnaast vind ik dat je wel eens wat gergonde kritiek mag accepteren als je zo met de bijl rond zwaait als een kip(kind) zonder kop.

Maargoed, zoals ik al eerder zij.. ban me maar of cool down. (misschien sorry zeggen? of je uitspraak wat nuanceren? EDIT KNOPJE.. weet je nog wel?)

Ook een fijne dag he.. ik ga lekker weer aan het water zitten :p

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 15:22 schreef Malin het volgende:
Jah halloo!! Jij valt mij eerst heel persoonlijk aan zieltje! Maargoed.. dat ben jij natuurlijk al lang weer vergeten met je braindead braincells. Wie de bal kaatst kan de hem terug verwachten. En denk nu niet dat je zo oppermachtig bent ofzo met omdat je veel posts maakt of omdat je het BAN of SLOT knopje toevallig weet te vinden!

Je moet gewoon eens wat rustiger aan doen vind ik. En mijn mening mag er wezen. Op GoT of niet op GoT!
Kijk .. wederom beledig je mij persoonlijk. Iets dat ik nog steeds niet gedaan heb tegenover jou.

Je vroeg daarboven waar de waarschuwing bleef? Roept u maar dan ..
Pagina: 1