[BC3] Een of andere mofo laat me pass van tweaker mailen

Pagina: 1
Acties:

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 17:52

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Dammit, ik weet inmiddels waarom me login/pass steeds niet doet, iemand laat me pass van tweakers elke keer mailen. Ik weet zeker dat ik dit niet zelf gedaan heb, maar is het zo dat je oude pass gewist is als je een nieuwe laat mailen ?
Dan is het wel irritant dat iemand het steeds doet. :(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Je moet er 1 instellen die je zelf bedacht hebt, volgens mij veranderd ''ie hem dan niet...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, is inderdaad erug vervelend maar wat kun je er tegen doen?

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 12:06 schreef OO0nMe het volgende:
Dammit, ik weet inmiddels waarom me login/pass steeds niet doet, iemand laat me pass van tweakers elke keer mailen. Ik weet zeker dat ik dit niet zelf gedaan heb, maar is het zo dat je oude pass gewist is als je een nieuwe laat mailen ?
Dan is het wel irritant dat iemand het steeds doet. :(
LOL :)

Dat is een vrouwtje genaamd athena of zo, die dat steeds doet. :)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Op vrijdag 25 mei 2001 12:26 schreef 007 het volgende:
Je moet er 1 instellen die je zelf bedacht hebt, volgens mij veranderd ''ie hem dan niet...
Kijk, ik heb er dus een ingesteld, maar telkens lukt ie na een tijd niet meer, volgens mij omdat ie steeds email met pass send

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op vrijdag 25 mei 2001 12:26 schreef 007 het volgende:
nee, dat is niet zo.
er is al wat aan gedaan afaik, je moet nu iig reageren, doe je dat niet dan krijg je ook geen nieuw pass.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Kees: niet op de FP :)
Oplossing (beetje omslachtig, maar oke): neem een ander emailadres en verberg het in je profiel, de vervelende mailer krijgt zo geen nieuwe meer aangevraagd.
Bdw, wat is in vredesnaam een mofo :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 25 mei 2001 14:34 schreef johnny appleseed het volgende:
Oplossing (beetje omslachtig, maar oke): neem een ander emailadres en verberg het in je profiel, de vervelende mailer krijgt zo geen nieuwe meer aangevraagd.
Bdw, wat is in vredesnaam een mofo :?
MOFO = Moth*r F*cker

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 14:34 schreef johnny appleseed het volgende:
Jazeker wel, bij de passmailer moet je je nick invoeren.

En je nick hidden maken voor andere users behalve mods/ads is niet mogelijk. ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

pier: kado'tje van mij :P
Daarna nog een keer mijn post lezen :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 17:13 schreef johnny appleseed het volgende:
pier: kado'tje van mij :P
Daarna nog een keer mijn post lezen :)
:?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

;(
Stap 1: KLIK!
Stap 2: tel het aantal invoervelden op die pagina.
Stap 3: lees mijn posts nog eens door.
Stop.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hmmz, ik d8 dat het over het forum ging.

Niet dus.

Ok.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zie topic [topic=186694]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-01 16:44
kan het je het niet zo maken dat je en je nick en het e-mail adres moet invullen. dan kan je e-mail adres laten checken aan de hand van nick en e-mail adres in db.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 20:16 schreef MoBi het volgende:
kan het je het niet zo maken dat je en je nick en het e-mail adres moet invullen. dan kan je e-mail adres laten checken aan de hand van nick en e-mail adres in db.
Dat gebeurt op de FP momenteel.
Nadeel is dat als je een openbaar emailadres hebt, dat iedereen dan dat geintje kan uithalen.
Daarom werkt het op het forum als volgt: je vraagt een nieuw password aan door je nick in te vullen. Je krijgt dan een mailtje met een bevestigingslink, negeer je die: niks aan de hand, klik je hem aan: nieuw wachtwoord komt jouw kant op :)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
ik heb me pass teruggezet, hopelijk blijft ie ook zo.

en btw, die gast die niet wist wat een mofo was, LOL :D

D3-Monk

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 18:49 schreef OO0nMe het volgende:
en btw, die gast die niet wist wat een mofo was, LOL :D
Op de een of andere manier zie je dat dus wel en niet de oplossing die ik je geef om te zorgen dat je niet meer dat probleem hebt.
Pagina: 1