ff gezocht net maar niemand heeft het blijkbaar gevraagd en in de faq staat er ook nog niks over.
Het gaat over de smileys. Op de een of andere manier moeten er aan beide kanten spaties staan.
(
(
(
(
Maar dit is pas sinds kort het geval. Hoe kan het dat dit opeens zo is
Verwijderd
05-23 16:12 -
Arjen
1.2.9f - 17 mei 2001
- bugfix: spatie achter / me verplicht.
- bugfix: HTML in quotes bij reageren vanuit thread onder reply/edit
- bugfix: sessid overal updaten.
- bugfix: na uitloggen redirect naar index.
- bugfix: enters & tabs in [code] tag doen ''t.
- bugfix: newline/spatie voor&achter smiley verplicht, fix voor bv. mailto:r & http://www.geforcefaq.com/faq.cgi#sw:drv:refresh
- code: edittijd teruggebracht tot vijf minuten.
- code: [afbeelding] ipv plaatjes bij thread reageren.
- code: nieuwe sessid bij inloggen.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
maar serieus, smileys ZONDER spaties gaat gewoon gegarandeerd problemen geven.
Het valt niet echt mee om een engine te schrijven die je posts ''begrijpt'', en daardoor weet wanneer je een smiley bedoelt en wanneer het gewoon het einde van een bepaald woord/string was..
Verwijderd
Ja, je went er wel aan, maar jij hebt wel iets van 14k posts op je naam staan waar de smilies niet in kloppenOp vrijdag 25 mei 2001 04:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ach, ik merkte ook dat me smilies niet geparsed werden in de preview. FF een paar spaties er tussen gegooit. Kleine moeite.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Neuh. Gewoon geen smiles binnen [code], [url] enz, parsen.. dan hou je alleen nog 16:9 dingen over en naja, dat komt veel minder vaak voor dan wat er nu niet werkt: smile zonder spatie.Op vrijdag 25 mei 2001 04:12 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
maar serieus, smileys ZONDER spaties gaat gewoon gegarandeerd problemen geven.
Heel veel dingen in code hebben per ongeluk eenOp vrijdag 25 mei 2001 09:18 schreef Onno het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon geen smiles binnen [code], [url] enz, parsen.. dan hou je alleen nog 16:9 dingen over en naja, dat komt veel minder vaak voor dan wat er nu niet werkt: smile zonder spatie.
Nee, in de oude posts blijft gewoon en smiley staan. Dat komt denk ik omdat die codes bij het posten omgezet worden, en er dan in plaats van ":)" eenOp vrijdag 25 mei 2001 07:58 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ja, je went er wel aan, maar jij hebt wel iets van 14k posts op je naam staan waar de smilies niet in kloppen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb echter nog iets en dat wil ik even testen...
<li> SG <font size=1>Stuffis Generalis</font>
1
| <li> <b>SG</b> <font size=1>Stuffis Generalis</font> |
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en? gelukt?Op vrijdag 25 mei 2001 14:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
Zoals je misschien al hebt gezien op bugs.topix.nl is men hier mee bezig.
Ik heb echter nog iets en dat wil ik even testen...
<li> SG <font size=1>Stuffis Generalis</font>
code:
1 <li> <b>SG</b> <font size=1>Stuffis Generalis</font>
Ik had ergens anders (in een private forum) een post gedaan, waar mijn HTML-tags niet goed werden omgezet naar UBB, maar ik heb het hier niet kunnen reproduceren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hmm, da''s wel kut ja.Op vrijdag 25 mei 2001 07:58 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ja, je went er wel aan, maar jij hebt wel iets van 14k posts op je naam staan waar de smilies niet in kloppen
idd, ik zie het nut ook niet. en als je dan toch 16:9 wil neerzetten dan zet je er dan toch een spatie tussen.Op vrijdag 25 mei 2001 09:18 schreef Onno het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon geen smiles binnen [code], [url] enz, parsen.. dan hou je alleen nog 16:9 dingen over en naja, dat komt veel minder vaak voor dan wat er nu niet werkt: smile zonder spatie.
Verwijderd
Niet zichtbaar als je niet kunt inloggen. En ik ben te lam om een account aan te makenOp vrijdag 25 mei 2001 15:00 schreef IceStorm het volgende:
HET hete hangijzer op bugs.topix.nl
http://bugs.topix.nl/view_bug_page.php3?f_id=0000035
Ja daar kan ik niks aan doenOp vrijdag 25 mei 2001 15:01 schreef HlpDsK het volgende:
En ik ben te lam om een account aan te maken
Account maken is zo gebeurt
En wie is er over begonnen?Op vrijdag 25 mei 2001 15:00 schreef IceStorm het volgende:
HET hete hangijzer op bugs.topix.nl
http://bugs.topix.nl/view_bug_page.php3?f_id=0000035
(Met een beetje hulp van Jotti hoor
Overigens vind ik het wel irritant dat bij elke note of oplossing die er op een bug komt, ik ook een mailtje krijg, heb er nu dus al iets van 20 in mijn mailboxje zitten...