"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ja zeg .. restrain yourselfOp donderdag 24 mei 2001 23:49 schreef poohbeer het volgende:
mja, haal ook het linkje uit jouw quote weg hlpdsk, dan verdient ie toch niet nog meer aan nieuwsgierige users als ik
bah!
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Lijkt me niet, is gewoon een plaatje. Lijkt me erg moeilijk onderscheid maken tussen een gewoon screenshot en een ad.Op donderdag 24 mei 2001 23:56 schreef bombadil het volgende:
waarschijnlijk technisch onmogelijk marre kan dit niet op een of andere manier voorkomen worden in de toekomst? ik zie het al voor me een of andere gast die zich aan meld en dan vlug in alle topics zijn banner post.
bah!
De lengte en de breedte misschien? Nah, dat zal niet werken.Op donderdag 24 mei 2001 23:59 schreef MREn het volgende:
[..]
Lijkt me niet, is gewoon een plaatje. Lijkt me erg moeilijk onderscheid maken tussen een gewoon screenshot en een ad.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En waarom zal het niet werken. Het is allemaal 468*60.Op vrijdag 25 mei 2001 00:00 schreef nielsz het volgende:
De lengte en de breedte misschien? Nah, dat zal niet werken.
Verwijderd
Die ads wel, maar er zijn vast een paar miljard andere banners met een ander formaat te vindenOp vrijdag 25 mei 2001 00:08 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
En waarom zal het niet werken. Het is allemaal 468*60.
Verwijderd
Als iemand spamt worden de posts weggeflikkerd en wordt de user geband.
Geen punt
Ps.heeft ledo trouwens een ban/waarschuwing gekregen?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
kan er niet gewoon in de ''superfaq''komen te staan; "bij alles wat niet in de FAQ staat beslist de crew of een van de crewleden" zijn we ook van al dat gezeik af elke keer weer bij een nieuw punt..Op vrijdag 25 mei 2001 17:08 schreef bombadil het volgende:
Misschien wel goe dom in de faq te vermelden dat dit dus absoluut niet mag. Anders krijg je zo`n discussie ala mdenie "ik wist van niets...."
Ps.heeft ledo trouwens een ban/waarschuwing gekregen?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat is wel een oudemdennie is het het desbetreffende draadje ook weer lekker irritant bezig
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Owwja, kzie het.Op vrijdag 25 mei 2001 18:17 schreef Traag het volgende:
[..]
Dat is wel een oudeuit se sloot halen, mdenie is in die draad al gecorrigeerd.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.