Toon posts:

[BC3] Toch een poging om mijn username te veranderen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde net inloggen met mijn gebruikersnaam "pim_" maar ik toetse per ongeluk "pim" in.
Toen kreeg ik de melding dat die user niet bestond..
Toen ik hier ooit registreerde heb ik die "_" er maar aan vast geplakt maar ik had natuurlijk liever gewoon "pim" gehad en die username heb ik nu dan ook 8-)

In de faq staat:
"Nu GoT eindelijk databasedriven is kunen jullie vast wel snel&simpel m''n username aanpassen he?
Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.
"

Ik denk dat mensen het niet echt verwarrend vinden als er i.p.v. "pim_" ==> "pim" staat.
Toch? O+

Dus kunnen jullie mijn info niet gewoon even overzetten? pleaeaese :)

Verwijderd

nope :)

Verwijderd

Topicstarter
;(

omdat het verwarrend is?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

neehee niet weer :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[topic=184448]

Krijgen we dat weer :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 23:18 schreef pim_ het volgende:
;(

omdat het verwarrend is?
O.a.

Je hebt nou eenmaal gekozen voor een nick. Iedereen kent je onder die nick, en dus moet je het doen met die nick.

Als we 1 iemand z''n nick veranderen, wil binnen no-time 5000 man dat, en dan weet niemand meet wie wie is.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hlpdsk: is het niet handig om wat dat betreft de faq iets uit te breiden, dat het _echt_ niet gebeurt? Het bijvoorbeeld in 10 regels uitleggen ipv 4 zodat men het wel snapt? :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

yep.. ik had ook liever de ie weggelaten.. maar door een fout bij de verzending van het wachtwoord ofzo ging dat niet meer...

dus zal ik het hiermee moeten doen.. :)

en er zijn vast nog veel meer die hun naam ietsjes anders zouden willen hebben...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1