De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
of er een pref. van maken?
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Nee liever niet.
Ik zit al sinds 15 maart oid. ingelogd, best wel makkelijk. anders moet je steeds je username + pass invullen.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Klik voor de gein eens op uitloggen. Dan snap jij ook waar het hier over gaatOp vrijdag 25 mei 2001 11:10 schreef pier het volgende:
Automatish uitloggen na 3 sec.
Nee liever niet.
Ok, ik kreeg al het vermoeden dat ik iets niet helemaal vatteOp vrijdag 25 mei 2001 11:15 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Klik voor de gein eens op uitloggen. Dan snap jij ook waar het hier over gaat
EDIT : Ok, nu vat ik hem.
Naja boeiuh verder.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Inderdaad, ik zit met IE 5-en-half en heb vandaag 3 keer moeten inloggen en gisteren 4 keer. Ik dacht dat 1 of andere grapjas mijn password had geraden en telkens ging uitloggen, maar met een nieuw password is het nog steeds. Ik vind dit niet echt een vooruitgang moet ik zeggen.Op vrijdag 25 mei 2001 15:44 schreef Floris_Diemel het volgende:
Is het overigens normaal dat ik zo''n 3-4 keer per dag opnieuw moet inloggen? Ik ben nu dus net wederom uitgelogd, snap er geen fuck van. (Sta ingelogd op dit systeem met NS4.76 en IE6.0B. Op een ander systeem met IE5.01)
Dat is ook iets wat ze meteen doen als ze achter je wachtwoord komen heOp vrijdag 25 mei 2001 15:47 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit met IE 5-en-half en heb vandaag 3 keer moeten inloggen en gisteren 4 keer. Ik dacht dat 1 of andere grapjas mijn password had geraden en telkens ging uitloggen, maar met een nieuw password is het nog steeds. Ik vind dit niet echt een vooruitgang moet ik zeggen.
Hehe.. Lekker de hele tijd uitloggen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik ben ook iedere keer uitgelogd! echt super irri!Op vrijdag 25 mei 2001 15:44 schreef Floris_Diemel het volgende:
Is het overigens normaal dat ik zo''n 3-4 keer per dag opnieuw moet inloggen? Ik ben nu dus net wederom uitgelogd, snap er geen fuck van. (Sta ingelogd op dit systeem met NS4.76 en IE6.0B. Op een ander systeem met IE5.01)
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Ik heb er met idem Netscape Communicator 4.70 nog geen last van gehad. Ik heb vanmiddag op m''n werk ingelogd (ook met Netscape 4.70) en alleen op die puter uitgelogd, en hier thuis sta ik nog steeds ingelogd, dusOp vrijdag 25 mei 2001 17:03 schreef pier het volgende:
Hier met Netscape 4.7 heb ik er geen last van.
Ik ben echt van mening dat het de gebruiksvriendelijkheid
van het forum niet ten goede komt...
(Vannacht 1 keer, vanmorgen 1 keer en zonet dus weer... Absoluut vervelend!!)
Als Administrator zou je daar maybe makkelijker iets aan kunnen veranderen dan als simpele ordinaire user zoals ikOp zaterdag 26 mei 2001 13:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
Heerlijk, vandaag alweer de 3e keer dat ik uitgelogd ben, zonder dat ik het zelf doe...
(Vannacht 1 keer, vanmorgen 1 keer en zonet dus weer... Absoluut vervelend!!)
Verwijderd
1
| if user = "floris diemel" and three ours are passed killsession |