[BC3] Adjes/Mods ge-add!??

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een paar Ads en Mods ge-add in mun icq-lijstje... maar ik was even vergeten |:( dat mij icqprogje gewoon iedereen add, zelfs zonder hun toestemming, bug :? ( zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/161467 )

Als 1 van jullie het niet op prijs stellen, dan zal ik je gewoon weer verwijderen uit mun lijstje.

ICQ UIN: 71241764

Mijn excuses voor dit :'(

C:\>_

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
hehehe, hoe instal ik die ''bug''? ;)

• Vinnie
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 22:10 schreef poohbeer het volgende:
Al schiet je me dood, kweenie.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Ik heb ooit gehoord dat dit het gevolg is van de ICQCORE.DLL aanpassing

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Vinnie
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 22:15 schreef Traag het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat dit het gevolg is van de ICQCORE.DLL aanpassing
Zou kunnen. Ik heb ooit die file een keer van iemand moeten downen om de "banners" weg te krijgen.

Verwijderd

Klopt... werkte bij mij ook :)

Verwijderd

Aan weinig dingen in ''t leven heb ik zo''n hekel als aan ongevraagd ge-add worden :r

Bij mij sta je dan al bijna volautmatisch op ignore. En ja .. da''s lullig als je Licq hebt. Maar daar heb ik dan maar FF dikke schijt aan.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En ja .. da''s lullig als je Licq hebt.
Neuh. Want dan krijg je (tenzij de user dat expliciet aanzet) niet eens een notification dat je ge-add bent, dus valt er ook weinig te ignoren. :P

Verwijderd

zijn ook wel cracks voor te vinden... heb zo 1-2-3 niet ff een linkje bij de hand, maar er bestaan genoeg!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 24 mei 2001 22:45 schreef Onno het volgende:

[..]

Neuh. Want dan krijg je (tenzij de user dat expliciet aanzet) niet eens een notification dat je ge-add bent, dus valt er ook weinig te ignoren. :P
"Only accept messages from people on my contact list" >:)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 23:24 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Fijn is dat als je als crew bereikbaar wilt zijn.

• witchdoc

[..]

krijg je dan eigenlijk nog wel de auth. verzoekjes en weppagers enzo?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Pagers en requests krijg je dan gewoon ja.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Op donderdag 24 mei 2001 23:25 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Fijn is dat als je als crew bereikbaar wilt zijn.
Niet iedereen is altijd op GoT aanwezig ;)

• witchdoc
heb je toevallig ook een idee waar''k die setting vind? Want ik vind ze weer niet.. vind verdomme nooit niks in dat icq gedoe..
(bij phone autherisation vink het wel btw)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

ICQ -> Security & Privacy -> Ignore Tab

• witchdoc
en natuurlijk vind ik het 1 minuut na m''n vraag |:(

toch bedankt

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ICQ --> security/privacy --> tabblad ignore
edit:
Wouter en pooh typen sneller dan ik :(

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Knightwolf
Op donderdag 24 mei 2001 23:53 schreef bombadil het volgende:
ICQ --> security/privacy --> tabblad ignore
edit:
Wouter en pooh typen sneller dan ik :(
Ok beetje offtopic, maarreh... typles nemen? ;)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tja, ik kwam er ook pas achter dat dat bij mij ook zo werkte, nadat ik Bulldog geadd had, ik zat al te kijken van hee wat is dit nu hij had de authorize toch aan staan?
dus nu verstuur ik altijd eerst een berichtje naar mensen die de authorize aan hebben staan of ik ze mag adden ( en ja Bulldog is weer netjes van mijn lijstje verwijderd)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Grrrrrene
  • Niet online
Het viel me opzich idd op dat mensen mij vaak kunnen adden zonder dat ik toestemming hoef te geven. Dat heb ik toch echt WEL ingesteld, maar de vraag blijft achterwege.

Trouwens, waarom wil iedereen toch met alle geweld adjes/modjes op zijn lijst hebben??? Je bent nml niet de eerste die mensen van GoT zonder enige reden toevoegt...

* Grrrrrene heeft van GoT inmiddels ook al een ignorelist :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Sta ik er ook op ?

:P

Aannames zijn fataal.

• Vinnie
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 02:05 schreef GaMeOvEr het volgende:
Sta ik er ook op ?

:P
If you insist! :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ach, als je het zo graag wilt, mag je een verzoek je doen om mij te adden hoor...

Maar ik bedoelde eigenlijk Grrrrrene''s ignore-list... :P

(Moet toch eens wat meer met Quote gaan werken... ;) )

Aannames zijn fataal.

• Vinnie
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 03:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ach, als je het zo graag wilt, mag je een verzoek je doen om mij te adden hoor...

( Je meent ut :9 )

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Add''en mag imho best zolang je het maar niet ongevraagd doet ;) EN laat mij maar lekker staan hoor.. zal me een zorg zijn ;).

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 03:34 schreef GaMeOvEr het volgende:

Hehe, je had al eerder commentaar dat ik niet genoeg slijm, dus nee hoor, jij staat maar op 1 lijstje en dat is mijn favo-modje lijstje :P

Maar serieus, meestal als iemand mij add, add ik hem/haar zelf ook. Als er dan effe een zinnig gesprek is, maar daarna wekenlang niet, dan flikker ik hem/haar er weer af (niet op ignore, maar gewoon "delete user")

Verwijderd

Ik ga binnenkort een man of 100 van me lijstje af pleuren.

Trouwens .. mensen die mij willen adden geef ik meestal wel een auth, maar ik add hun dus niet hier. Ik heb geen zin in 600 man die ik toch niet spreek.

• Destruction
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 08:01 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Hehe, je had al eerder commentaar dat ik niet genoeg slijm, dus nee hoor, jij staat maar op 1 lijstje en dat is mijn favo-modje lijstje :P

Maar serieus, meestal als iemand mij add, add ik hem/haar zelf ook. Als er dan effe een zinnig gesprek is, maar daarna wekenlang niet, dan flikker ik hem/haar er weer af (niet op ignore, maar gewoon "delete user")
Ik sta er nog wel in he ? :P ;)

De mods die ik in me contact-list heb staan :

Ecteinascidin
Rick Jansen
HlpDsK ( altijd offline, maar boeiuh )
Phreak
Obsidian
Jotti
havana
Bulldog
Floris_Diemel
antonT
Kees
Tom
Kaj.
IceStorm
Daniel Kegel

Allemaal met een reden.

Maar als iemand mij add zonder toestemming kan me dat vaak niet schelen, hangt ervan af wie het is.
Nieuwste versie van ICQ downen. :P

EDIT : Hmmz, waarom typ ik nou alle nicks in?

Naja.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• ArthurMorgan
  • Niet online
heb alleen Kees er nog maar instaan, maar die stond er ook al in voordat ik op GoT kwam >:)
ach ik hoef de modjes niet zo op mijn lijst te hebben, alleen op moment dat ik ergens over wil hebben met een bepaalde mod is het wel handig.... maar ook zonder toevoeging kan ik ze makkelijk te pakken krijgen. Het is alleen oppassen dat als je ze een bericht wil sturen dat je niet op de link zelf clickt omdat je ze dan toevoegd |:( en dan sta je voor je het weet weer op ignore lijstjes en zo :(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 11:11 schreef Alfredt het volgende:
heb alleen Kees er nog maar instaan, maar die stond er ook al in voordat ik op GoT kwam >:)
ach ik hoef de modjes niet zo op mijn lijst te hebben, alleen op moment dat ik ergens over wil hebben met een bepaalde mod is het wel handig.... maar ook zonder toevoeging kan ik ze makkelijk te pakken krijgen. Het is alleen oppassen dat als je ze een bericht wil sturen dat je niet op de link zelf clickt omdat je ze dan toevoegd |:( en dan sta je voor je het weet weer op ignore lijstjes en zo :(
Dat wel jah.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 11:03 schreef pier het volgende:

[..]

Ik sta er nog wel in he ? :P ;)
Jep, nog wel...

De reden dat ik mensen delete van mijn lijst is gewoon dat ik geen lijst met 300 personen wil, nu kan ik iedereen in beeld kwijt. Ik heb (geloof ik, ff checken) alleen Tom erop staan, verder niemand van de "crew". Maar Tom heeft mij geadd, ik hem niet :)

Ecteinascidin
Rick Jansen
Phreak
Obsidian
Jotti
havana
Bulldog
Floris_Diemel
antonT
Kees
Tom
Kaj.
IceStorm
Daniel Kegel

Allemaal met een reden.

Maar als iemand mij add zonder toestemming kan me dat vaak niet schelen, hangt ervan af wie het is.
Ik add die ander dus ook altijd, maar als ik hem/haar dus weken lang niet meer spreek naderhand, heeft het geen zin hem/haar erop te houden. Ze gaan ook niet op ignore, maar eraf omdat ze er zonder nut op staan. De mensen die er nu op staan spreek ik bijna dagelijks eigenlijk... Of ik heb ze vaak ergens voor nodig (of omgekeerd)
[..]

Nieuwste versie van ICQ downen. :P

EDIT : Hmmz, waarom typ ik nou alle nicks in?

Naja.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 11:14 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Jep, nog wel...

De reden dat ik mensen delete van mijn lijst is gewoon dat ik geen lijst met 300 personen wil, nu kan ik iedereen in beeld kwijt. Ik heb (geloof ik, ff checken) alleen Tom erop staan, verder niemand van de "crew". Maar Tom heeft mij geadd, ik hem niet :)
[..]

Ik add die ander dus ook altijd, maar als ik hem/haar dus weken lang niet meer spreek naderhand, heeft het geen zin hem/haar erop te houden. Ze gaan ook niet op ignore, maar eraf omdat ze er zonder nut op staan. De mensen die er nu op staan spreek ik bijna dagelijks eigenlijk... Of ik heb ze vaak ergens voor nodig (of omgekeerd)
[..]
Ik verwijder ook alleen users als me contactlist een beetje groot word, laatst had ik 84 tweakers erin staan oid. toen heb ik een paar verwijderd.

Meestal verwijder ik niks.

Op mijn forum heeft de crew elkaar geadd voor de heb ;)

Maar dat boeit hier niet.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 11:03 schreef pier het volgende:

Ecteinascidin
Rick Jansen
Phreak
Obsidian
Jotti
havana
Bulldog
Floris_Diemel
antonT
Kees
Tom
Kaj.
IceStorm
Daniel Kegel

Allemaal met een reden.
jooo, dan ben jij wel ff een belangrijke kerel zeg :+

• ArthurMorgan
  • Niet online
Grrrrrene, waarom gooi je die lui dan niet gewoon in een contactgroep, met als naam ''weinig contact'' oslt als je ze dan om de een of andere reden nog eens nodig hebt heb je ze tenminste bij de hand en hoef je niet eerst weer om een authorisatie te vragen.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 11:33 schreef Alfredt het volgende:
Grrrrrene, waarom gooi je die lui dan niet gewoon in een contactgroep, met als naam ''weinig contact'' oslt als je ze dan om de een of andere reden nog eens nodig hebt heb je ze tenminste bij de hand en hoef je niet eerst weer om een authorisatie te vragen.
Hmmz, meestal zijn het mensen die je daarna toch nooit meer nodig zult hebben, maar het is idd een idee :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 11:43 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Hmmz, meestal zijn het mensen die je daarna toch nooit meer nodig zult hebben, maar het is idd een idee :)
Ja ik heb ook een groep "Thrashcan", daarin gooi ik diegenen waarmee ik niet zoveel meer praat, en als diegene dan weer een bericht stuurt, verhuis ik hem weer naar de oorsprongkelijke groep.
Op vrijdag 25 mei 2001 11:29 schreef rick_h het volgende:

[..]

jooo, dan ben jij wel ff een belangrijke kerel zeg :+
hehe ;)

• Knightwolf
Op vrijdag 25 mei 2001 11:14 schreef Grrrrrene het volgende:
Zolang je mij maar laat staan, anders blijf ik contact zoeken zodat ik in je lijstje blijf staan :P

• Knightwolf
Op vrijdag 25 mei 2001 22:36 schreef HlpDsK het volgende:

Trouwens .. mensen die mij willen adden geef ik meestal wel een auth, maar ik add hun dus niet hier. Ik heb geen zin in 600 man die ik toch niet spreek.
Jij blij dat niet elke GoT-geregistreerde in je ICQ-lijstje wil.... dalijk zo''n 15 a 20.000 contacts in je lijstje >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

Jij ook al? Pfft ik heb vorige maand nog zo''n 150 man van mijn lijstje gezet.... Mensen die ik toch niet spreek...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 22:47 schreef Knightwolf het volgende:

[..]

Jij blij dat niet elke GoT-geregistreerde in je ICQ-lijstje wil.... dalijk zo''n 15 a 20.000 contacts in je lijstje >:)
Het lijkt er vaak op dat ze dat dus wel willen. Beroemd en berucht :P

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-02 07:03

Daniel

Kapitein NCC-1701

Same here :)

(nutteloze post overigens :) )
Pagina: 1