[BC3] Probleempje Search in combinatie met Opera 5.11

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lieve A.

Als ik de search wil gebruiken is het voor mij als Opera gebruiker niet mogelijk om in alle fora tegelijkertijd te zoeken.
M.a.w. het eerste forum is default geselecteerd. Is hier misschien een work-around voor?

Heb voor deze vraag al de search gebruikt, maar zoals vermeld duurde dat wel heel erg lang.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Met ctrl kun je meerdere forums selecteren als het goed is. (en ook de eerste deselecteren)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

offtopic:
Hee, een pratchett fan met de bieb als icoon.

Wat als je de onnosearch gebruikt? heb je dan ook problemen?
edit; als je over de duvel spreekt...

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Je kunt gewoon door met de muis over het fora listboxje sleept, alle fora selecteren. Dat werkt goed. Of de eerste selecteren, en dan met <shift> ingedrukt op de laatste klikken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 21:12 schreef Onno het volgende:
Met ctrl kun je meerdere forums selecteren als het goed is. (en ook de eerste deselecteren)
Ik voel me een beetje dom :D
Het werkt, deselecteren dus.

Heren bedankt.

By the way, de Onno search doet het prima, maar heb niet altijd de link bij de hand :)

Topic mag op slot.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Hmmz is er een andere manier dan op iets te selecteren zonder ctrl daar dan :?

Hmmz, kan je in ie gewoon aanklikken zonder ctrl? Grappig.... weer wat geleerd.

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Als je trouwens met de keyboard wilt selecteren heb je last van de Ctrl-Space shortcut key (Go To Homepage) in Opera. Dus het moet wel met de muis.... beetje jammer maar daar valt niets aan te doen.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op donderdag 24 mei 2001 21:24 schreef C.M.O.T.Dibbler het volgende:
By the way, de Onno search doet het prima, maar heb niet altijd de link bij de hand :)

Topic mag op slot.
http://onno.dhs.org
Pagina: 1