De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Boeit dat nou ?
Heeft niemand last van toch ?
Heeft niemand last van toch ?
beter zou dan zijn een functionaliteit toevoegen met (in plaats van) die lampjes.. nu heeft niemand er wat aan volgens mij.
Misschien ipv de lampjes een icq bloempje van de dienstdoende mod voor dat forum erbij.
Zo kan je snel zien of een mod online/aanwezig is of niet.
Da''s nou ook weer niet echt een slim plan IMHO. Als het "bloempje" dan uit is, zal daar eerder "stampij" worden gemaakt dan ergens anders vrees ik.Op donderdag 24 mei 2001 14:40 schreef Webgoodie het volgende:
Misschien ipv de lampjes een icq bloempje van de dienstdoende mod voor dat forum erbij.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Nu we toch bezig zijn.
De "last post" staat er altijd zo :24-05-01 14:44
Die datum kan ook wel weg, het is wel duidelijk ondertussen dat de laatste reactie altijd "vandaag" was.
Die datum kan ook wel weg, het is wel duidelijk ondertussen dat de laatste reactie altijd "vandaag" was.
In de meeste fora wel ja, maar in HID wil het soms wel eens niet zo snel gaan..Op donderdag 24 mei 2001 14:46 schreef pim_ het volgende:
Nu we toch bezig zijn.
Ja daar zat ik dus ook aan te denken...Op donderdag 24 mei 2001 14:45 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Da''s nou ook weer niet echt een slim plan IMHO. Als het "bloempje" dan uit is, zal daar eerder "stampij" worden gemaakt dan ergens anders vrees ik.
Maar niet doen dus
Pagina: 1