De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zie hier wel een icon 
Explain please.
Explain please.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Waarom zie ik die dan niet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Alleen geuploade plaatjes laten zien." even uitzetten bij preferences. 
(Geen vinkje meer dus, dan werkt het wel
)
(Geen vinkje meer dus, dan werkt het wel
Maar dan zit ik dus nog steeds dat ik die melding krijg als ik plaatjes van mijn HD wil laten zien - die icon is blijkbaar dat andere "webicon-ding" die ik via een link kan toevoegen... Maar waarom, als ik dus plaatjes wil uploaden, zegt ie dan dat dat geen images zijn (die code 60, zie boven)?
Hmm..... blijft vreemd - nouja, plaatje werkt in ieder geval
[ps sorry, ik drukte op verkeerde knopjes in mijn browser en toen werd dit een halve dubbel-post]
Floris: dankje, ik zie mijn plaatje nou ook
Hmm..... blijft vreemd - nouja, plaatje werkt in ieder geval
[ps sorry, ik drukte op verkeerde knopjes in mijn browser en toen werd dit een halve dubbel-post]
Floris: dankje, ik zie mijn plaatje nou ook