[BC3] kan geen plaatjes laden in mijn profiel?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wilde in mijn profiel dolgraag een plaatje toevoegen maar krijg constant de melding dat dat niet kan:

(plaatje in /tmp/tux.gif geplaatst)

Code #60
Het bestand dat je hebt opgegeven is geen plaatje (gif/jpg/png). Probeer het nog een keer met een correct bestand.

Wat doe ik fout? Het zijn dus, voor de duidelijkheid, wel degelijk gif-bestandjes (animated), netjes onder de 10k en 60x60. Ook nog met een png-tje geprobeerd (niet-animated) maar dat wilde ook niet helpen, zelfde error... :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik zie hier wel een icon :?

Explain please. :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BC3 Victim
Waarom zie ik die dan niet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
"Alleen geuploade plaatjes laten zien." even uitzetten bij preferences. :)

(Geen vinkje meer dus, dan werkt het wel :) )

• BC3 Victim
Maar dan zit ik dus nog steeds dat ik die melding krijg als ik plaatjes van mijn HD wil laten zien - die icon is blijkbaar dat andere "webicon-ding" die ik via een link kan toevoegen... Maar waarom, als ik dus plaatjes wil uploaden, zegt ie dan dat dat geen images zijn (die code 60, zie boven)?

Hmm..... blijft vreemd - nouja, plaatje werkt in ieder geval ;)

[ps sorry, ik drukte op verkeerde knopjes in mijn browser en toen werd dit een halve dubbel-post]

Floris: dankje, ik zie mijn plaatje nou ook :)