[BC3] Tweakers en warez?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:11
het is nu: 08:18
ik ben net 25 minuten op, zet mijn pc aan en surf meteen van t.net naat GoT.

effe kijken naar het oplichter topic, niks...pleitte...ikke naar SU want mischien stond het daar, ook niks. dus ik scroll nog effe naar beneden langs de topics in SU, en toen drukte ik op 1 back button om naar de forum index te gaan.

kwam er een popup over warez shit enzo!
ik stond echt te kijken van hoe kan dat nou. dus heb meteen de printscreen ingeramd.

Afbeeldingslocatie: http://www.strategyplanet.com/suddenstrike/private/tweakerswarez.jpg

en ik zweer nij alles dat me lief is dat ik op t.net en Got na geen andere sites had bezocht!

Verwijderd

Mag ik die URL??

Want ik zie Doom 3 beta

• JeroenNietDoen
geen gebullshit! hoe kon die popup daar nou komen??

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmm, vaaag :P

• JeroenNietDoen
wat! ik ben klaar met reply post, ga terug naar topic! nog 1 popup!!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Had je geen andere browser session open die de pagina geopend had kunnen hebben?
Lijkt me namelijk sterk dat het van GoT afkomt .... :?

• JeroenNietDoen
nee helemaal niks, 1 browser die start op met t.net, las het nieuws en ik ging naar GoT.

Verwijderd

Kijk die software .. de helft bestaat niet eens.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Apart :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 08:33 schreef HlpDsK het volgende:
Kijk die software .. de helft bestaat niet eens.
HUH??
Ik heb alleen Doom 3 Beta!! Nog nooit gezien
Rest wel.

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 08:35 schreef jordyb het volgende:

[..]

HUH??
Ik heb alleen Doom 3 Beta!! Nog nooit gezien
Rest wel.
Nero 6.0 :?

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 08:36 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nero 6.0 :?
Ja das waar.
Maar ik hou me niet bezig met branden. EN dat wist ik dus niet.

Maar weer ontopic.

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

anders geef je even de topic waar het gebeurde

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

EasterEgg....?
;)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 08:25 schreef jordyb het volgende:
Mag ik die URL??

Want ik zie Doom 3 beta
/me verbaast zich erover dat mensen blijven geloven in dit soort schreeuwerige/te mooi om waar te zijn popups die tientallen vensters openen zodra je ze aanklikt...

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
''All downloads are 100K+''

Jahaa....ik denk het |:(

Verwijderd

Misschien al je cookies maar weer eens trashen, en dan kijken of de handel wèl clean blijft als je opnieuw ingelogd hebt :) !

Die pop-up verbaast me idd ook, nog nóóit gezien, en lijkt me ook nog eens bullshit ook (Win XP, Office XP, You name it en ''t is niet te koop.....)!

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 11:54 schreef Artcore_Trooper het volgende:
''All downloads are 100K+''

Jahaa....ik denk het |:(
Er staat een kleine k

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hij is op zijn minst vaag :)

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 12:28 schreef IceStorm het volgende:
Hij is op zijn minst vaag :)
Vaag is een valide technische term :)

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 12:30 schreef HlpDsK het volgende:
Vaag is een valide technische term :)
Waarmee je uitdrukt dat je ook niet weet waar ''t over gaat...... :)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Op donderdag 24 mei 2001 12:22 schreef Reinaert het volgende:

Die pop-up verbaast me idd ook, nog nóóit gezien, en lijkt me ook nog eens bullshit ook (Win XP, Office XP, You name it en ''t is niet te koop.....)!
Win XP zal dan wel een beta versie zijn en Office XP is er i.i.g. al wel (Dell USA levert het bij hun machines zag ik). Maar Nero 6 heb ik nog niets over gehoord.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 12:44 schreef Reinaert het volgende:

[..]

Waarmee je uitdrukt dat je ook niet weet waar ''t over gaat...... :)
Verplichte helpdesk kost dus.

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 12:51 schreef HlpDsK het volgende:
Verplichte helpdesk kost dus.
Waarmee je dus aangeeft dat je eigenlijk een soort personificatie van het begrip ''vaag'' bent, of is dit nu weer te vaag uitgedrukt :?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 12:23 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Er staat een kleine k
Hmmm nou vooruit...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk ook eens hier:
http://bugs.topix.nl/view_bug_page.php3?f_id=0000036

(Als je er bij kunt, anders moet je even registreren)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 12:49 schreef testcase het volgende:

[..]

Win XP zal dan wel een beta versie zijn en Office XP is er i.i.g. al wel (Dell USA levert het bij hun machines zag ik). Maar Nero 6 heb ik nog niets over gehoord.
Ze beloven gewoon van alles om er maar voor te zorgen dat je erop klikt... Geloof je werkelijk dat ze die warez ook maar hebben? Ze zijn alleen maar een site die voor popups en throughcliks zorgt en zo geld hoopt te verdienen...

* WAREZHEAT SECRET DOWNLOADS !!!! (haha, lekker secret zo''n popup. en die uitroeptekens maken het helemaal geloofwaardig)
* 38 GB FRIGGIN FAST FTP !! (yeah sure, waar willen ze de bandbreedte vandaan halen?)
* ALL DOWNLOADS ARE 100 Kbps+ !!! (tuurlijk, van die "secret" 38 GB FTP zeker?)
* de nieuwste films en programma''s waar mensen naar zoeken lekker bovenaan in die scrollvenstertjes met een knop: Download ... eronder. Waarna je met 100 Kbps+ begint te downloaden. was et maar zo simpel en snel :))
* weer veelgezochte games met mooie plaatjes rondom. alsof die scrollvenstertjes al niet genoeg zijn...
* wat is eigenlijk de reden voor die secret downloads? Omdat je zo''n gewaardeerde warez surfer bent?
* als je al erges werkelijk iets kunt downloaden is dat niet voor niks. Ze willen altijd dat je voor hun gaat voten of op banners klikt. Vervolges mag je met veel moeite corrupte downloads van gratis Freedrive/X-drive/Xoom/whatever servers met tijd/download limiet halen (nadat je je hebt aangemeld met je echte emailadres bij die betreffende service)...

Kortom: geloof never de never popups...

En ik denk eigenlijk gewoon dat dit nog een vertraagde popup was van een warez site die je even daarvoor afgesloten had. Is dit niet het geval, dan heeft de warez site misschien iets heel vindingrijks bedacht om mensen zelfs na het verlaten van hun site nog lastig te vallen met popups...

Wat ik trouwes ook een beetje vreemd vind: hoort er bij een printscreen ook geen taakbalk? Bij mij zie je die wel in printscreens en daarop kun je dan ook mooi zien welke vensters zoal open staan... Maar bij jou ontbreekt hij dus zodat ook dat beetje bewijs mist!

Verwijderd

Je kan toch gewoon met een timer-event er voor zorgen dat een popup na een x aantal seconden na het sluiten van een browser of het overgaan naar een andere site en nieuw venster opent.

Ik gok dat er dat aan de hand is. Dus weet je zeker dat je geen andere (duistere;)) sites bezocht voordat je ging GoTten?

/me neemt aan dat gebruikers niet j(ava)script kunnen gebruiken in hun posts...Toch?

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 13:23 schreef PsyFlux het volgende:
en zo geld hoopt te verdienen...
Naast hopen doen ze dat ook, en veel..

Verwijderd

groot verhaal
Well duh! :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

* als je al erges werkelijk iets kunt downloaden is dat niet voor niks. Ze willen altijd dat je voor hun gaat voten of op banners klikt. Vervolges mag je met veel moeite corrupte downloads van gratis Freedrive/X-drive/Xoom/whatever servers met tijd/download limiet halen (nadat je je hebt aangemeld met je echte emailadres bij die betreffende service)...
[offtopic]
Niet bij Fosi hoor. maar daar mag ik de link niet van geven.. :)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Ik had ook gister inene een popup window van webads :(
Pagina: 1