De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zeker als reactie op de Spammerd in [IT]. Maarre, ik zou zo snel ook geen grotere weten.Op donderdag 24 mei 2001 00:46 schreef GSMboy het volgende:
Dat vraag ik me nou eens af......
Maar je moet wel weten dat dan die plm. 26.000 geregde namen en veel niet actief zijn, of klootjes oid.
Ik hoorde van Maxonic op de ICQ dat HCC een groterder forum heeft maar was daar het adres van? Of mag dat niet?
Dan wel qua topics he?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Linkje = aanvullende informatie op een andere plaats, spam = iedereen lastig vallen met een site die niet behulpzaam is. ("kijk eens wat ik gemaakt heb" etc.)
ff ter vergelijking: GoT heeft bijn 1.8 miljoen posts, en dat in een kortere tijd.
en momenteel 212k topics.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Staan best zinnige vragen hoor:Op donderdag 24 mei 2001 01:00 schreef Kees het volgende:
www.computertotaal.nl en daar het forum van? dit forum is beslist beter
Oftewel: hulde aan GoTKan Pentium 1 meer dan 64 mb aan ?
geheugen 100 mhz en 133 mhz samen???
DVD aansluiten op TV
Windows start steeds in veilige mode
Windows start steeds in veilige mode
GoT voorziet wel in mijn behoefte
Hmmmzzz akn er geen Computermagazine uitkomen die tweakers.net heet ofzo......Dan zou ik een abbo nemen!
[/OFF-TOPIC]
Geinig: De hoofdmoderator (administrator) van het forum is Edwin van Amstel
En hoeveel uur per week houden hun echte webscriptendesign aand8 aan hun forum? 0? \ GoT? ehhmmmmmm 20 uur
Hmmz, misschien wel een ideeOp donderdag 24 mei 2001 01:11 schreef GSMboy het volgende:
[OFF-TOPIC]
Hmmmzzz akn er geen Computermagazine uitkomen die tweakers.net heet ofzo......Dan zou ik een abbo nemen!
[/OFF-TOPIC]
Verwijderd
Why:? Als je al het nuttige nieuws gewoon kan lezen op t.net, is het toch overbodig om dan nog een magazine te kopenOp donderdag 24 mei 2001 01:25 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Hmmz, misschien wel een idee
Misschien alleen handig voor in de trein ofzo om alle stuff nog ff naar boven te halen...:)
Ontopic: Ik denk het wel en dat scholierenforum en FOK!zine er vlak achteraan hobbelen. Maar bedoel je dan ook een echt Nederlandstalig forum, want anders zou ook misschien een warezboard groter kunnen zijn.:)
Lees de topictitel nog ''sOp donderdag 24 mei 2001 01:36 schreef Marius het volgende:
Maar bedoel je dan ook een echt Nederlandstalig forum, want anders zou ook misschien een warezboard groter kunnen zijn.:)
Scholieren is volgens mij de enigste die groter zou kunnen zijn dan GoT. Gewoon omdat daar zo verschrikkelijk veel gepost word, en 90% van die postings helemaal niet nuttig is ofzo.
Begin 2000 is er een stroom geweest van C!T naar GoT. En eigenlijk gebeurt momenteel hetzelfde met GoT nu wat met C!T toen gebeurde.
Maar momenteel gaat de lijn weer omhoog, dus ik heb wel vertrouwen dat GoT weer "opknapt"
Dat maakt me dan bijna bekende nederlander
Verwijderd
BN''er? Waar blijft de limo?Op donderdag 24 mei 2001 12:32 schreef IceStorm het volgende:
Ik mag hopen dat dit het grootste forum van NL is. Kan ik tenminste zeggen dat ik het op het grootste forum van NL het op 2 na meeste post heb
Dat maakt me dan bijna bekende nederlander
GoT is het grootste forum van NL.
Tweakers.net is een van de 5 grootste sites van NL.
Het is makkelijk als volgt te omschrijven:
GoT heeft dagelijks meer dan 350.000 pageviews, met 350k pageviews kom je als site al snel in de top 25 van de grootste sites van NL. Daarin staan verder geen forums, dus jah GoT is het grootste forum van NL.
[Edit] Ik meet dus alleen aan de hand van pageviews in deze omschrijving.
Ik weet dat er dagelijks zo''n 50-100 nieuwe leden bijkomen op GoT, ik denk niet dat er veel sites zijn die dat kunnen zeggen
Maarja GoT is sowiezo beter
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Overigens, wat is actief?
Eens per dag posten? Eens per week? Eens per 2 weken, eens per maand?
Iemand die uberhaupt een keer heeft gepost?
Kortom: Wat is de definitie van actief?
Verwijderd
Dat geeft wel een goed beeld van de grootheid van een forum.
Got zit toch rond de 2000 active topics p/dag?
Ik vind dit btw het beste forum op internet.
Afgelopen week zijn er 69969 berichten gepost. dat is dus 9996 per dag en 6.94 per minuut.
Hier deden 5125 mensen hun best voor.
ook zijn er 4821 nieuwe topics bijgekomen de afgelopen week en is er in 5887 gereageert.
Verder hebben we 529 nieuwe members mogen verwelkomen de afgelopen week.
Er zijn totaal 1.822.038 berichten in 172750 topics. dus een gemiddelde van 10,5 berichten per topic.
De gemiddelde gebruiker hier op GoT heeft 76.5421 posts. 316 gebruikers hebben meer dan 1.000 posts en 6 gebruikers hebben meer dan 5000 posts.
er zijn 23854 gebruikers op het moment.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
in de top 5 van grootste sites???? misschien met aantal pagev. niet met bezoekersOp donderdag 24 mei 2001 12:36 schreef Floris_Diemel het volgende:
Zo''n thread als deze hebben we niet al te lang geleden al eens gehad.
GoT is het grootste forum van NL.
Tweakers.net is een van de 5 grootste sites van NL.
Het is makkelijk als volgt te omschrijven:
GoT heeft dagelijks meer dan 350.000 pageviews, met 350k pageviews kom je als site al snel in de top 25 van de grootste sites van NL. Daarin staan verder geen forums, dus jah GoT is het grootste forum van NL.
[Edit] Ik meet dus alleen aan de hand van pageviews in deze omschrijving.
Ik weet dat er dagelijks zo''n 50-100 nieuwe leden bijkomen op GoT, ik denk niet dat er veel sites zijn die dat kunnen zeggen
Nog wat getalletjes. De complete top 100 heeft 314.919 posts wat dus neerkomt op 17,3% van het totaal aantal posts voor slechts 0,42% van het totaal aantal posters.
De top 5 posters heeft 45.831 posts. Dat is dus bijna 120 keer zoveel als de ''gemiddelde'' top 5 posters.
Sorry.. I
Verwijderd
Ik hoop dat die 76.nogwat een komma moet zijnOp donderdag 24 mei 2001 15:50 schreef Kees het volgende:De gemiddelde gebruiker hier op GoT heeft 76.5421 posts. 316 gebruikers hebben meer dan 1.000 posts en 6 gebruikers hebben meer dan 5000 posts.
er zijn 23854 gebruikers op het moment.
![]()
Trouwens .. als ik dit zo eens teruglees zijn er aardig wat blaatapen in de wereld
En hlpdsk heeft op zichzelf al bijna 3x dat aantal
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
4 x .. dik zelfs. eerder 5 x al. Maar da''s getrashed.Op donderdag 24 mei 2001 16:02 schreef DarkX het volgende:
6 gebruikers hebben meer dan 5000 posts...
En hlpdsk heeft op zichzelf al bijna 3x dat aantal
Oh well
Verwijderd
Het is hier zo rustig nu, dat ik me daar maar even aangemeld heb. Gelijk al wat newbies gevondenOp donderdag 24 mei 2001 01:00 schreef Kees het volgende:
www.computertotaal.nl en daar het forum van? dit forum is beslist beter
Sorry, het spijt me heel erg, maar ik vind dat ze hier nu gewoon een potje staan te liegen.Welkom bij het Forum van WebWereld.
--------------------------------------------------------------------------------
WebWereld Forum is de grootste Nederlandse helpdesk op het World Wide Web. Hier geen lange wachttijden, geen één-gulden-per-minuut-tarieven, geen vermoeide medewerkers: op het WebWereld Forum helpen lezers elkaar!
--------------------------------------------------------------------------------
SUE THEM, SUE THEM, SUE THEM!!!Op donderdag 24 mei 2001 16:40 schreef Kees het volgende:
Sorry, het spijt me heel erg, maar ik vind dat ze hier nu gewoon een potje staan te liegen.
Waar is BlackandBlue???
Nogal ja, de rubriek hardware (zou toch een grote moeten zijn) heeft vandaag al 7 replies gehad...:POp donderdag 24 mei 2001 16:40 schreef Kees het volgende:
Sorry, het spijt me heel erg, maar ik vind dat ze hier nu gewoon een potje staan te liegen.
Verwijderd
EchtOp donderdag 24 mei 2001 16:30 schreef joska het volgende:
[..]
Het is hier zo rustig nu, dat ik me daar maar even aangemeld heb. Gelijk al wat newbies gevonden
Het schijnt dat ik met notepad diverse proggie en mogelijkheden kan sturen.
Zo wil ik indien mogelijk: zogauw ik `n map aanklik (spellen,copiermap,) dat het "ms config" mijn voorkeur voor die map inwerking stelt, vb ik klik copiermap msconfig schakelt automatisch scanner in evt. screensaver uit?
Ander vb map spellen aan, scanner uit virusscanner uit dit alles om mijn systeem zo optimaal mogelijk te houden en vastlopers te voorkomen
En ze hebben het over GoT: http://forum.computertotaal.nl/forum/Forum27/HTML/005055.html
ikzelf sta op plek 86 zie ik nu!
Advanced sheep-counting strategies
ff een quotje uit "onze" faq:Op donderdag 24 mei 2001 17:11 schreef joska het volgende:
Echtdat computertotaal. Vraag van iemand daaro:
[iets heel wazigs]
![]()
Misschien hem maar wel even erop wijzen.ooit screeeeeeef iemand een stukkie tekst voor de FAQ
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
kennen we geen modje daar die die link ASAP kan deleten?Op donderdag 24 mei 2001 17:11 schreef joska het volgende:
En ze hebben het over GoT: http://forum.computertotaal.nl/forum/Forum27/HTML/005055.html
MUHAHAHA.. ik ken hier toch ook een behoorlijke hoeveelheid personenHier heerst tenmiste nog het "ons kent ons"-gevoel.
* Pizzaman stelt zich voorOp donderdag 24 mei 2001 18:46 schreef IceStorm het volgende:
[..]
MUHAHAHA.. ik ken hier toch ook een behoorlijke hoeveelheid personen
precies. ik denk dat de top 150 posters elkaar allemaal wel ''kent'' hier. lekker sfeertje hieroOp donderdag 24 mei 2001 18:46 schreef IceStorm het volgende:
[..]
MUHAHAHA.. ik ken hier toch ook een behoorlijke hoeveelheid personen
This too shall pass
Verwijderd
Originally posted by svdmeer:
De GoT is soms wel lachen, maar het zijn wel kleine kinderen daar.
Het gaat altijd over auto''s & meiden daar.
Als je alleen in SG komt wel ja...Op donderdag 24 mei 2001 20:05 schreef pim_ het volgende:
[..]
Verwijderd
Daarom kom ik (bijna) nooit in SG.Op donderdag 24 mei 2001 20:17 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Als je alleen in SG komt wel ja...
Nee dat forum heeft een achterstand......Op donderdag 24 mei 2001 18:43 schreef poohbeer het volgende:
[..]
kennen we geen modje daar die die link ASAP kan deleten?
Tom heeft er ook op gereageerd zie ik, ik ook, onder nick GoTRuLeDOp donderdag 24 mei 2001 17:11 schreef joska het volgende:
[..]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
hmmzz.Op donderdag 24 mei 2001 19:27 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
precies. ik denk dat de top 150 posters elkaar allemaal wel ''kent'' hier. lekker sfeertje hiero
ik denk niet dat ik ze allemaal ken
jij zat toch ook wel in de top 150?
ik op 83.Op donderdag 24 mei 2001 21:09 schreef BrammeS het volgende:
De top 100 ken ik allemaal wel. vooral veel usericoon herkening. die dingen zijn handig!!
ikzelf sta op plek 86 zie ik nu!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
in de top50 zelfs!
This too shall pass
waar kon je dat ook al weer zien? ik heb het wel es ergens zien staan...Op donderdag 24 mei 2001 21:45 schreef sharkyOnline het volgende:
* HaaZ staat op #48
in de top50 zelfs!
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Hier!Op vrijdag 25 mei 2001 00:20 schreef HaaZie het volgende:
[..]
waar kon je dat ook al weer zien? ik heb het wel es ergens zien staan...
bedankt.... en bedankt!
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Graag gedaan hoor...Op vrijdag 25 mei 2001 00:35 schreef HaaZie het volgende:
bedankt.... en bedankt!
Kewl zulk soort stats.Op donderdag 24 mei 2001 15:50 schreef Kees het volgende:
goed.. ff wat getalletjes:
Afgelopen week zijn er 69969 berichten gepost. dat is dus 9996 per dag en 6.94 per minuut.
Hier deden 5125 mensen hun best voor.
ook zijn er 4821 nieuwe topics bijgekomen de afgelopen week en is er in 5887 gereageert.
Verder hebben we 529 nieuwe members mogen verwelkomen de afgelopen week.
Er zijn totaal 1.822.038 berichten in 172750 topics. dus een g[bla, bla, bla]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
bij elk slotje moet ie ff uitleggen waarom, dan heb je binnen notime zoveel posts...
maar hij doet gewoon z''n werk
Idd! Kan iemand (Rick? Kees?Op vrijdag 25 mei 2001 01:00 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Kewl zulk soort stats.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Hmm...ik moet mijn forumactiviteit maar weer wat gaan opvoeren dan...de top 50 moet toch wel haalbaar zijnOp donderdag 24 mei 2001 21:27 schreef joska het volgende:
[..]
53 boven Daniel!
Ik schijn ergens in de top 12 rond te zweven, net boven Onno als ik me niet vergis.
http://tweakers.net/~rjansen/Op vrijdag 25 mei 2001 10:18 schreef Floris_Diemel het volgende:
Er is een link waarop je het kunt bekijken (aantal posts en "hoeveelste" je dan staat (nouja de top 100 dan).
Ik schijn ergens in de top 12 rond te zweven, net boven Onno als ik me niet vergis.
Je staat dus op 10
Hmz, ik sta op 15, best netjes al zeg ik het zelf...
Top 25:
1 HlpDsK 14773
2 FrankGuthrie 9303
3 IceStorm 7606
4 Tom 7492
5 wildhagen 6795
6 Bulldog 5850
7 McVirusS 4716
8 Kaj. 4587
9 rick_h 4460
10 Floris_Diemel 4439
11 meendering 4409
12 poohbeer 4266
13 Onno 4264
14 jelmervos 4247
15 Grrrrrene 4217
16 Femme 4181
17 TP70 aka Georgio 3979
18 ecteinascidin 3800
19 Exirion 3708
20 obsidian 3707
21 havana 3626
22 BackSlash32 3519
23 Mastermind 3487
24 Arien 3451
25 Revolution 3427
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Rick??
This too shall pass
Dat lijkt mij nu pas echt veelzeggend.
Als je veel quote dan lijkt het ook al veelOp vrijdag 25 mei 2001 13:33 schreef ecteinascidin het volgende:
Als je dan toch bezig bent..... Kun je als extra statistiek de gemiddelde hoeveelheid letters per reply opnemen?
Dat lijkt mij nu pas echt veelzeggend.
En als we dan toch bezig zijn een lijstje met de hoeveelheid letters getypt
* Nielsz denkt dat hij best hoog kan komen met het huidige gemiddelde
Verwijderd
Gedeeltelijk zeker waar. Maar lang voordat ik übarhaupt mod was, stond ik daar al.Op vrijdag 25 mei 2001 10:15 schreef bigbadbootz het volgende:
weet nou waarom hlpdsk bovenaan staat
bij elk slotje moet ie ff uitleggen waarom, dan heb je binnen notime zoveel posts...
maar hij doet gewoon z''n werk
(Nogmaals : aantal posts = boeie)
Verwijderd
Kun je arcee van FOK! voor proberen te strikkenOp vrijdag 25 mei 2001 13:54 schreef joska het volgende:
Kan er niet een top25 per forum komen?
Oh dat win ik makkelijk metOp vrijdag 25 mei 2001 13:43 schreef Buzzman het volgende:
Of welke smileey men het meest gebruikt
* IceStorm
(van de reguliere bezoekers dan)
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
van je opmerking niet zo goed namelijk.
Verwijderd
Je bent er nog trots op ook?Op vrijdag 25 mei 2001 11:01 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hmz, ik sta op 15, best netjes al zeg ik het zelf...
[..]
Ik vind het leuk dat ik 3e sta maar ik ben er niet trots op.. Als ik 19320e sta ben ik niet minder gelukkig
inderdaad. ik sta in de top50. best geinig. maar ben er eerder trots op dat ik lid ben van zo''n grote communityOp vrijdag 25 mei 2001 16:02 schreef IceStorm het volgende:
Er zit een verschil in leuk en trots
Ik vind het leuk dat ik 3e sta maar ik ben er niet trots op.. Als ik 19320e sta ben ik niet minder gelukkig
This too shall pass
Verwijderd
Ik post pas sinds korte tijd (ingeschreven in januari maar door ziekte pas in april gaan posten) heb zeer zeker het idee me in een (h)echte community te bevinden;Op vrijdag 25 mei 2001 14:57 schreef ALH het volgende:
Ik vind het wel kewl dat bijna iedereen elkaar kent
(van de reguliere bezoekers dan)
"Ken"...ook andere posters; begrijp althans iets van hun zieleroerselen...
Ik heb al felle discussies gevoerd
''t Voelt als een beschermde (dorps?)gemeenschap in deze woelige wereld die "internet" heet...
N.B. --> Bovenstaande lijkt een beetje naïef en misschien zelfs spottend maar ik meen wat ik hier neertyp....