Professioneel Hyves-weigeraar
1
|
[ code ]
[ /code ]
geeft bij mij problemen vandaag
edit: nu doet ie het wel
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Jij hebt geen problemen omdat je HTML aan hebt, waardoor je post niet door html_entities() gehaald wordt..Op woensdag 23 mei 2001 17:18 schreef Kees het volgende:
hmm, vaag >)
< en ) wordt <)
> en ) wordt >)
& en ) wordt &)
" en ) wordt ")
'' en ) wordt '')
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat heb je met mensen die druk zijn he, die weten van voren niet meer hoe ze van achteren heten.Op woensdag 23 mei 2001 18:06 schreef Onno het volgende:
Klinkt erg zelfverzekerd.
Euhm jah redelijk zelfverzekerd, je zult (hopelijk) vanavond nog uitvinden waarom
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En raad eens, het wachtwoord dat ik had moeten krijgen toen ik een ''new account'' maakte is niet aangekomen.
Leuk, zo''n bugtracker die zelf nog zwaar beta is...
Hm! Ik vind het tot nu toe vrij aardig werken hoor! Het is vrij simpel (kan eigen bugs en messages niet editen enzo), maar het werkt wel!Op woensdag 23 mei 2001 19:35 schreef Onno het volgende:
Volgende bezwaar van dit systeempje: er zit geen mogelijkheid in je wachtwoord toe te laten mailen.
En raad eens, het wachtwoord dat ik had moeten krijgen toen ik een ''new account'' maakte is niet aangekomen.
Het is iig een grote stap vooruit
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Een mogelijke oplossing is natuurlijk een spatie voor de ; ) smilie verplicht stellen...
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Arjen heeft Mantis ook gevonden, een ideaal systeem voor bug meldingen (vind ik dan).
Onno: Dus als je bugs vindt in Mantis kun je Arjen de schuld er niet van geven :)(http://sourceforge.net/projects/mantisbt/)
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Je kan ook vragen of Arjen een compleet nieuwe bugtracker wil scripten. Dan moeten de forumupdates maar wat langer op zich laten wachten.Op woensdag 23 mei 2001 19:35 schreef Onno het volgende:
Volgende bezwaar van dit systeempje: er zit geen mogelijkheid in je wachtwoord toe te laten mailen.
verzamelt -1's en -2's in hoog tempo
Owh, dan ben ik zeker de uitzondering op de regel, bij mij werkt ''ie prima.Op woensdag 23 mei 2001 19:35 schreef Onno het volgende:
verzamelt -1's en -2's in hoog tempo
Neuh, je hebt pech.Op woensdag 23 mei 2001 23:21 schreef Jaymz het volgende:
Owh, dan ben ik zeker de uitzondering op de regel, bij mij werkt ''ie prima.
Bij mij doet ie het ook goed
F*$k, denk ik een keer bijzonder te zijn, hoor ik weer bij die grote grijze massaOp woensdag 23 mei 2001 23:24 schreef ACM het volgende:
[..]
Neuh, je hebt pech.
Bij mij doet ie het ook goed
Wel gek bdw, dat het niet bij iedereen wil werken.
Alleen uhmm we hebben hier een *kuch*nogal oude versie*kuch* dus ''t is leuk om te zien dat sommige bugs gefixed zijn... wanneer kunnen wij van die fixes genieten?
Exact expert nodig?
Ehm. Hallo? Er bestaan kant en klare bugtrackers die niet meer bij versie 0.1 zitten en het stadium van beta al lang ontgroeid zijn. (bugzilla om ''s wat te noemen)Op woensdag 23 mei 2001 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of Arjen een compleet nieuwe bugtracker wil scripten. Dan moeten de forumupdates maar wat langer op zich laten wachten.
Natuurlijk ga je zoiets niet zelf schrijven als ''t al lang bestaat. Maar om dan nét een ding uit te zoeken wat nogal beta is... nee, dat vind ik niet logisch. En dat er niet eens een passmailer inzit (voor als het de eerste keer om *wat* voor reden ook fout gaat bijvoorbeeld) is een enorm gebrek.
hier werkt ie ook wel hoor ( denk ik )
offtopic:Op donderdag 24 mei 2001 00:07 schreef Von_Sjagge het volgende:
*KNIP*
Leuk dat je icoontje nu ook werkt
Jij ziet het nut van een passmailer niet?Op donderdag 24 mei 2001 00:01 schreef Danny het volgende:
Bij mijzelf werkt ''ie prima. Doet wat ie moet doen. Ik zie ''t nut niet zo van honderden opties eerlijk gezegd.
niet bij zo''n systeem, als jij je pass niet kan onthouden neem je voor mijn part een nieuw account.. dat bugding is niet bedoelt om GoT te vervangen, maar meer als handig tooltje.Op donderdag 24 mei 2001 00:26 schreef Onno het volgende:
[..]
Jij ziet het nut van een passmailer niet?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Lees even terug wil je?als jij je pass niet kan onthouden
(en ik zie dat jullie inmiddels ook al door hebben dat het geval makkelijk te exploiten is... leuk he, beta zooi)