[BC3] Is dit de bedoeling?

Pagina: 1
Acties:

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Bij het intypen van dit:
code:
1
>)

krijg je dit:
>)
:? Lijkt me niet de bedoeling of wel?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

nope... komt ws. omdat > wordt omgezet naar &xxx; die ")" erachter maakt de ;) compleet.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

-vals alarm-

Professioneel Hyves-weigeraar

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
code:
1

[ code ]
[ /code ]
geeft bij mij problemen vandaag :(

edit: nu doet ie het wel

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, vaag >)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op woensdag 23 mei 2001 17:18 schreef Kees het volgende:
hmm, vaag >)
Jij hebt geen problemen omdat je HTML aan hebt, waardoor je post niet door html_entities() gehaald wordt.. ;)

< en ) wordt <)
> en ) wordt >)
& en ) wordt &)
" en ) wordt ")
'' en ) wordt '')

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij heb ik zo iets dergelijks net doorgegeven aan Arjen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Onno
  • Niet online
Klinkt erg zelfverzekerd. ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 23 mei 2001 18:06 schreef Onno het volgende:
Klinkt erg zelfverzekerd. ;)
Dat heb je met mensen die druk zijn he, die weten van voren niet meer hoe ze van achteren heten. :)

• BC3 Victim
Hej ik heet Diemel van achteren :P

Euhm jah redelijk zelfverzekerd, je zult (hopelijk) vanavond nog uitvinden waarom :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Onno
  • Niet online
Ah. Bugtracksysteempje?

• Onno
  • Niet online
Ja dus.

Jammer dat er in de thread daarover niet gereageerd kan worden, maar is het ook mogelijk om bugs te kunnen bekijken zonder dat je in hoeft te loggen? (zoals bij bugzilla enz.)
Dit is zo niet echt praktisch.

• BC3 Victim
Volgens mij niet, ik denk dat je ingelogd moet zijn om de bugs te bekijken, dat kan soms lastig zijn, dat is dan een tekortkoming. Verder vind ik persoonlijk dit wel een goed initiatief.

• Onno
  • Niet online
Volgende bezwaar van dit systeempje: er zit geen mogelijkheid in je wachtwoord toe te laten mailen.

En raad eens, het wachtwoord dat ik had moeten krijgen toen ik een ''new account'' maakte is niet aangekomen.

Leuk, zo''n bugtracker die zelf nog zwaar beta is...

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op woensdag 23 mei 2001 19:35 schreef Onno het volgende:
Volgende bezwaar van dit systeempje: er zit geen mogelijkheid in je wachtwoord toe te laten mailen.

En raad eens, het wachtwoord dat ik had moeten krijgen toen ik een ''new account'' maakte is niet aangekomen.

Hm! Ik vind het tot nu toe vrij aardig werken hoor! Het is vrij simpel (kan eigen bugs en messages niet editen enzo), maar het werkt wel!

Het is iig een grote stap vooruit :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
In het test forum (met de laatst upgrade) heb ik dit ook al gemeld, met de oorzaak erbij. :)

Een mogelijke oplossing is natuurlijk een spatie voor de ; ) smilie verplicht stellen...

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
*grin*
Arjen heeft Mantis ook gevonden, een ideaal systeem voor bug meldingen (vind ik dan).

Onno: Dus als je bugs vindt in Mantis kun je Arjen de schuld er niet van geven :)(http://sourceforge.net/projects/mantisbt/)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Danny
  • Niet online

Je kan ook vragen of Arjen een compleet nieuwe bugtracker wil scripten. Dan moeten de forumupdates maar wat langer op zich laten wachten.
|:(

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Owh, dan ben ik zeker de uitzondering op de regel, bij mij werkt ''ie prima.

• Danny
  • Niet online
Bij mijzelf werkt ''ie prima. Doet wat ie moet doen. Ik zie ''t nut niet zo van honderden opties eerlijk gezegd.

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 23 mei 2001 23:21 schreef Jaymz het volgende:
Owh, dan ben ik zeker de uitzondering op de regel, bij mij werkt ''ie prima.
Neuh, je hebt pech.
Bij mij doet ie het ook goed :P

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 23 mei 2001 23:24 schreef ACM het volgende:

[..]

Neuh, je hebt pech.
Bij mij doet ie het ook goed :P
F*$k, denk ik een keer bijzonder te zijn, hoor ik weer bij die grote grijze massa :(

Wel gek bdw, dat het niet bij iedereen wil werken.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:40

Crazy D

I think we should take a look.

Uhhmmm tof, dat de bugtracker er is :)
Alleen uhmm we hebben hier een *kuch*nogal oude versie*kuch* dus ''t is leuk om te zien dat sommige bugs gefixed zijn... wanneer kunnen wij van die fixes genieten? :)

Exact expert nodig?

• Onno
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 22:53 schreef Danny het volgende:

[..]

Je kan ook vragen of Arjen een compleet nieuwe bugtracker wil scripten. Dan moeten de forumupdates maar wat langer op zich laten wachten.
|:(
Ehm. Hallo? Er bestaan kant en klare bugtrackers die niet meer bij versie 0.1 zitten en het stadium van beta al lang ontgroeid zijn. (bugzilla om ''s wat te noemen)
Natuurlijk ga je zoiets niet zelf schrijven als ''t al lang bestaat. Maar om dan nét een ding uit te zoeken wat nogal beta is... nee, dat vind ik niet logisch. En dat er niet eens een passmailer inzit (voor als het de eerste keer om *wat* voor reden ook fout gaat bijvoorbeeld) is een enorm gebrek.

• BC3 Victim
ik ook niet ben je idg niet alleen, net als remy.
hier werkt ie ook wel hoor ( denk ik ) >:)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 24 mei 2001 00:07 schreef Von_Sjagge het volgende:
*KNIP*
offtopic:
Leuk dat je icoontje nu ook werkt :)

• Onno
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 00:01 schreef Danny het volgende:
Bij mijzelf werkt ''ie prima. Doet wat ie moet doen. Ik zie ''t nut niet zo van honderden opties eerlijk gezegd.
Jij ziet het nut van een passmailer niet? :?

• Kees
  • Laatst online: 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op donderdag 24 mei 2001 00:26 schreef Onno het volgende:

[..]

Jij ziet het nut van een passmailer niet? :?
niet bij zo''n systeem, als jij je pass niet kan onthouden neem je voor mijn part een nieuw account.. dat bugding is niet bedoelt om GoT te vervangen, maar meer als handig tooltje.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Onno
  • Niet online
als jij je pass niet kan onthouden
Lees even terug wil je? |:(

(en ik zie dat jullie inmiddels ook al door hebben dat het geval makkelijk te exploiten is... leuk he, beta zooi)
Pagina: 1