De oplichter kan misschien een ip-ban krijgen (wat ie IMHO ook zeker verdient), maar daar ga ik niet over.
Professioneel Hyves-weigeraar
Waar slaat dat nu weer op?Op woensdag 23 mei 2001 16:20 schreef MREn het volgende:
En jij bent zeker die oplichter, bang dat ze je te pakken krijgen jongen??
Verwijderd
als je je mailheaders bekijkt zit daar een ip in. Daarmee kun je bepalen wie zijn isp is etc..
als er nou ook nog leuke dingen draaien op dat ip, zeg een game server/webpagina etc. dan is daar vast wel wat extra contactinfo te krijgen.
Vooruitbetaling bij praticuliere verkoop is het stomste wat je ooit kan doen.
Zakelijk gezien kan ik me iets bij vooruitbetaling indenken, particulier niet.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
De oplichter heeft zich geregd hier. Femme kan toch wel ff z''n IP opsporen een doorgeven aan het slachtoffer ???
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
wat mij betreft mag hier een slotje op.
originele posting:
[topic=185297]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kijk hier:Op woensdag 23 mei 2001 18:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:
hoeveel topics gaan er nou al over die mr genaaid?
[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=mrgenaaid"]Zoeken naar ''mrgenaaid''[/url]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
waarschijnlijk krijg je pas een ractie van femme (degene die er uiteindelijk over gaat) als je een proces verbaal hebt ofzo.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Vanaf daar is het makkelijker zoeken
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD