[BC3] Slotjes

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom wordt bij elk klein dingetje om een slotje gevraagd?!
Ik snap dat er regels zijn en dat de admins procedures moeten volgens, maar ik denk dat sommige topics wel erg snel op slot gaan.

"Dat is al een keer gevraagd!" --> Slotje
"MP3" --> Slotje

Ik vind dat dit forum eigenlijk veel te zeikerig met sommige dingen omgaat.

Waarom is dit (controleert iemand de legaliteit?) en wat vinden andere tweakers ervan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Verzoeken om een slotje mag eigenlijk niet. Verder is het wel ok. Meldt het gewoon in SU zou ik zeggen.

En veel slotjes? Tja, maar blijkbaar is het nodig :'(

Verwijderd

Edit: lama

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Verzoeken om een slotje
Niet alleen de verzoeken, ook die meteen door admins er op gezet worden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 23 mei 2001 16:02 schreef El.Greco het volgende:
(controleert iemand de legaliteit?)
Ja, in principe zijn er genoeg lastige harries van de BSA en andere instanties die het GoT dan erg lastig kunnen maken als ze willen. "Ja maar 1 iets valt toch niet op?" Dat maakt dus niks uit. Er is besloten dat illegale zooi gewoon NIET getolereerd wordt.

Over dingen als ''dit is al een keer gevraagd''. Sommige mensen menen dat GoT er alleen is om binnen 2 min antwoord te krijgen op hun vraag en denken dan dat dat snel gaat. Als ze gewoon de search gebruiken hebben ze het antwoord VEEL sneller maar dat hebben de meeste niet door. Vragen die echt TE vaak gesteld zijn worden idd op slot gedaan ja.

Imho gaat het de laatste tijd al weer iets beter ;).