Toon posts:

[BC3] Stomme slotjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lees dit [topic=185287]

Nou sorry hoor dat ik m niet bij P&W heb gezet ik heb dat niet express gedaan.

En verder ik vind dat ie om een domme reden gesloten wordt. Net alsof ik niet eerst zoek voordat ik wat vraag? :? |:(

Start ik later een nieuw topic, (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/185342) wordt ie WEER gesloten! Dit keer had ik m WEL in P&W gezet en ik had ook meteen erbij gezet dat het zoeken niets hielp.
En dan wordt ie weer gesloten omdat modjes adjes hier beetje te snel alles willen sluiten.

ACM die eerste was al gesloten door McVirusS

Net alsof dit zo een iritante topic was sjees ik vraag hier ook eens wat he...Met het verkeerde been uit bed gestap ofzo??? :(

Verwijderd

Als Mac zegt dat het gemakkelijk te vinden is, dan zal dat wel zo zijn he?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Je volgt het advies niet eens op en kan niks zelf bedenken. Verder heeft Tom een mooie faq gemaakt voor ons allemaal.

En ACM sloot terecht: je mag een topic niet opnieuw openen, tenzij daar expliciet toestemming is gegeven.

En je had hem de eerste keer in P&W geplaatst toen is hij gemoved naar W&G. Nu had je hem dus in W&G moeten plaatsen.

Zo duidelijk? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens nog steeds geen oplossing voor mn probleem. :(

• Dennis
Op woensdag 23 mei 2001 15:04 schreef Asmodai het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen oplossing voor mn probleem. :(
Lees svp de faq van p&w. Er staan links naar javascripts sites in, daar vind je wel wat je zoekt! :)

Verwijderd

Tuttuttut :P Meneer chagerijnig >:) Wat je daar vroeg was wel zo ontzettend basic dat ik ervanuitga dat dat ook de reden is geweest waarom het topic werd gesloten.

Ik heb hier wel een heel goed HTML boek voor je van Peter Kentie (Webdesign&Graphics), ik zou zeggen koop het eens, lees het eens, en je zult dit soort vragen niet/nauwelijks meer stellen.

Prettige dag nog *D :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:03 schreef MREn het volgende:
Als Mac zegt dat het gemakkelijk te vinden is, dan zal dat wel zo zijn he?
Ik heb toch ook eerst gezocht? Was er al een hele tijd mee bezig maar ik krijg het niet voor elkaar.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ken chem dacht ik als iemand die meestal wel weet wat ie zegt. Klopt zijn oplossing niet dan?

Verwijderd

BTW:
Je zoekactie naar ''scrollbar'' leverde 249
gegarandeerd dat er iets voor je bij zit :)

• Dennis
Op woensdag 23 mei 2001 15:05 schreef Asmodai het volgende:
Ik heb toch ook eerst gezocht? Was er al een hele tijd mee bezig maar ik krijg het niet voor elkaar.
Dit slaat nergens op :(

• Dennis
Op woensdag 23 mei 2001 15:07 schreef IceStorm het volgende:
Ik ken chem dacht ik als iemand die meestal wel weet wat ie zegt. Klopt zijn oplossing niet dan?
Het klopt ook wel alleen de topicstarter snapt nog niet eens de oplossing denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:07 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op :(
Whatever man

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nahja, dennisdotcom heeft eigenlijk precies gezegd wat ik wilde gaan zeggen.
De topic hoorde in W&G, vandaar dat ik hem movede.
Ik verplaatste hem uit P&W naar W&G

Vanaf dat punt hield in principe mijn verantwoordelijkheid op. Je had nog mazzel want ik had om dezelfde reden de topic kunnen/mogen sluiten.

De tweede topic was dus _net_ zo fout als de eerste kwa subforum, vandaar het slot.

In beide topics is overigens volgens mij voldoende informatie geplaatst om je verder te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:08 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Het klopt ook wel alleen de topicstarter snapt nog niet eens de oplossing denk ik.
hoe goeie humor zeg... ik lig echt dubbel. NEE die oplossing van chem doet het niet! Moet je zelf ook ff beter lezen want dat had ik al gezegd

Verwijderd

Je moet overigens in het zoekscherm wel op "zoeken" drukken om resultaat te krijgen :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:09 schreef ACM het volgende:
Nahja, dennisdotcom heeft eigenlijk precies gezegd wat ik wilde gaan zeggen.
De topic hoorde in W&G, vandaar dat ik hem movede.
Ik verplaatste hem uit P&W naar W&G

Vanaf dat punt hield in principe mijn verantwoordelijkheid op. Je had nog mazzel want ik had om dezelfde reden de topic kunnen/mogen sluiten.

De tweede topic was dus _net_ zo fout als de eerste kwa subforum, vandaar het slot.

In beide topics is overigens volgens mij voldoende informatie geplaatst om je verder te helpen.
k

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 23 mei 2001 15:07 schreef IceStorm het volgende:
Laat dat "dacht" maar weg.

Dat neemt niet weg dat zijn oplossing net iets te algemeen was oid voor jouw vraag, maar wel een antwoord bevatte.

Gelijk een tipje erachteraan (ik hoop hem te onthouden voor de faq daar):
Gegeven antwoorden/voorbeelden zijn vaker een duw in de goede richting dan een echt werkend antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:10 schreef Gordijnstok het volgende:
Je moet overigens in het zoekscherm wel op "zoeken" drukken om resultaat te krijgen :P
Hoe moet dat?

• Dennis
Op woensdag 23 mei 2001 15:10 schreef Gordijnstok het volgende:
Waar zit de zoeken knop? :+

• Dennis
Op woensdag 23 mei 2001 15:11 schreef Asmodai het volgende:
Hoe moet dat?
|:( x 1000

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:12 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

|:( x 1000
Wat denk je nou? Dat ik dat serieus meen? Das net zon opmerking als die waar zit die zoeken knop van jou dus jaja ook bij JOU een |:( x 1000 smile....

• Dennis
Ok, ik ga hier verder niet lopen flamen want dat heeft toch geen zin. De oplossing die chem gaf werkt prima, dus gewoon niet zeuren svp :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:15 schreef dennisdotcom het volgende:
Ok, ik ga hier verder niet lopen flamen want dat heeft toch geen zin. De oplossing die chem gaf werkt prima, dus gewoon niet zeuren svp :)
Daarom krijg ik ook zon mooie scrollbar te zien maar lama

• Dennis
function NAME_IT()
{
window.open(''page.html'',''EANITHING'',''toolbar=no,location=no,directories=no,status=yes,menubar=no,resizable=yes,copyhistory=no,scrollbars=no,width=300,height=300'');
}

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

euhmz, heren.
Dit is Lieve Adjes hier hoor je er niet over te discussieren, gebruik icq ofzo daarvoor.

Verwijderd

DennisDotCom is gewoon een kontekruiper.
Mag ook gezegd worden

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En zo begint een flamewar...
Ik zal maar een van de hogere mods verzoeken dit threadje te sluiten...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Uw verzoekt, wij sluiten ;)
Pagina: 1