Make everyday a good day!
Er zijn ook zat icons die er niet uit zien zonder kader, zoals die van mij. Misschien om per gebruik keuze te geven
Je kan toch ook zelf een kader in je icoon tekenen? Dat hoeft er imo toch niet achteraf omheengezet te worden...
Kost je wel 2 pixels in beide richtingen maar ja...
edit: Ik wil ook wel van dat kader af
Kost je wel 2 pixels in beide richtingen maar ja...
edit: Ik wil ook wel van dat kader af
Choose life
Bij mij zie je het kader niet eens 
Mij maakt het verder niet uit, ik zal het even doorpasen aan de rest van de crew
Mij maakt het verder niet uit, ik zal het even doorpasen aan de rest van de crew
idd bij sommige is dat echt storend
Lekker zijn is een gave :)
Zonder kader worden imho OOK een hoop icons verne*kt. Daarnaast dnek ik dat er wel voor OF kaders OF geen kaders gekozen moet worden en er iig niet 2 opties moeten komen.
waarom niet 2 keuzes?
Wat zouden de nadelen hiervan zijn?
Serverload?Op woensdag 23 mei 2001 14:22 schreef coolgoza het volgende:
waarom niet 2 keuzes?
Dan stel ik in ''met kader'' (want ik wil mijn icon iig goed zien) en dan zie ik jou icon dus en die is dan ''lelijk''. Nou valt het bij jou icon wel mee maar het gaat om het ideeOp woensdag 23 mei 2001 14:22 schreef coolgoza het volgende:
waarom niet 2 keuzes?
Jij stelt bijv ''zonder kader'' in. Je eigen icon bevalt je dan maar bijv die van dennisdotcom ziet er dan niet uit (denk ik
Ik moet ook zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben hoor
edit:
Ik geloof niet dat dat zoveel serverload zou veroorzaken dennis
Ik geloof niet dat dat zoveel serverload zou veroorzaken dennis
Ik bedoel dat je in je eigen profile kunt instellen hoe je eigen usericon geladen dient te worden.
Ik dus graag zonder kader, omdat dat het plaatje mooier maakt.
Maar als er een keuze gemaakt moet worden, vergroot dan de imagesize naar 62 x 62 pixels, zodat iedereen zelf zijn kader kan invoegen. Idee?
Ik dus graag zonder kader, omdat dat het plaatje mooier maakt.
Maar als er een keuze gemaakt moet worden, vergroot dan de imagesize naar 62 x 62 pixels, zodat iedereen zelf zijn kader kan invoegen. Idee?
Tja, ik vind dit nou weer niet zo belangrijk dat er een aparte pref voor moet komen. Als er voor elk klein akkefietje een aparte pref moet komen gaat dat enorm uit de hand lopen.
De border is een voorwaarde die voor iedereen gelijk is en dus zou je je icoontje zodanig moeten designen dat het ontwerp erg goed uit ziet met een border eromheen.
De border is een voorwaarde die voor iedereen gelijk is en dus zou je je icoontje zodanig moeten designen dat het ontwerp erg goed uit ziet met een border eromheen.
Dat snapte ik hoorOp woensdag 23 mei 2001 14:28 schreef coolgoza het volgende:
Ik bedoel dat je in je eigen profile kunt instellen hoe je eigen usericon geladen dient te worden.
En ik vind eigenlijk dat Femme beter verwoordt wat ik bedoel
En jou icoon ziet er toch al goed uit.. ook MET kader?
Verwijderd
Ik vind het kader juist mooi en handig, dan zie ik tenminst dat het gewoon een usericon is, en als er van die irri gifjes gaan draaien en spinnen en zoemen zonder border en met doorzichteachtergrond [tsjaa euh hoe heet dat nou |:P], dat vind IK alleen maar Irritant..
Verder hebben Femme en Dennisdotcom wel een punt
Verder hebben Femme en Dennisdotcom wel een punt
en zonder kader dan?
Nee, hij komt wat hoger in de reply te staanOp woensdag 23 mei 2001 14:53 schreef IceStorm het volgende:
IMHO hetzelfde
Hier ga ik niet eens over nadenkenOp woensdag 23 mei 2001 14:54 schreef ACM het volgende:
Nee, hij komt wat hoger in de reply te staan
Ik vind kadertje juist wel mooi...zo maak je ook duidelijk onderscheidt dat het een usericon is enzo.
Verwijderd
Dat slaat nergens op User Icons staan altijd onder de naam van de userOp woensdag 23 mei 2001 15:47 schreef McVirusS het volgende:
Ik vind kadertje juist wel mooi...zo maak je ook duidelijk onderscheidt dat het een usericon is enzo.
Vind ik ook ---------> ^^Op woensdag 23 mei 2001 15:47 schreef McVirusS het volgende:
Pagina: 1