Toon posts:

[BC3] 4 keer per dag prijs updaten (nee, niet mdenie ;))

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/pricewatch/18519

Ik zit vanaf 10 uur vanmorgen online en heb nu al 2 keer dit voorbij zien komen in dat dingetje links op t.net :(

Gisterenavond ook al, dus reken maar uit hoe vaak dat per dag gaat komen, als jullie regels voor V&A aan het maken zijn kunnen jullie ook wel voor pricewatch zoiets maken. Onderdelen die weinig in prijs veranderen hoeven wat mij betreft max. 1 keer per week geupdate worden. Geheugen en cpu''s elke dag.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Dan is het effect ook meteen weg, want de prijzen veranderen bijna allemaal elke dag.

Verwijderd

Topicstarter
Jij maakt mij niet wijs dat de prijs van een kast elke dag verandert en er wordt 4 keer dezelfde prijs ingevoerd.

If prijs==zelfde_als_vorige keer and laatsteupdate>1week then mag_het else schop_user

Verwijderd

Als de cpu/geheugen prijs daalt: daalt ook de prijs voor een compleet systeem

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 00:19 schreef mdenie het volgende:
Als de cpu/geheugen prijs daalt: daalt ook de prijs voor een compleet systeem
Ik zeg maar niets...

Maar de betreffende prijs betreft alleen een kast, die prijzen schommelen niet zo radicaal dacht ik zo...

Verwijderd

M.A.W de prijs voor gebruikt keldert ook en moet feitelijk aangepast worden in vraag en aanbod of zien onze economic experts dat anders?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wat ik kan veranderen is dat de tijd niet wordt geupdate als de prijs gelijk blijft en binnen 24 uur na de vorige update wordt gewijzigd.

Het moet wel mogelijk zijn om de tijd te updaten ook als de prijs gelijk blijft aangezien prijzen anders als out-to-date gezien kunnen worden. Na verloop van tijd worden prijs weggegooid, de TTL is per categorie verschillend (monitoren langer dan bijv. geheugen).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 mei 2001 04:34 schreef Femme het volgende:
Wat ik kan veranderen is dat de tijd niet wordt geupdate als de prijs gelijk blijft en binnen 24 uur na de vorige update wordt gewijzigd.
Dat helpt al heel veel denk ik
Het moet wel mogelijk zijn om de tijd te updaten ook als de prijs gelijk blijft aangezien prijzen anders als out-to-date gezien kunnen worden. Na verloop van tijd worden prijs weggegooid, de TTL is per categorie verschillend (monitoren langer dan bijv. geheugen).
Dat bedoelde ik ook cpu, mobo''s en geheugen 1 keer per dag, kasten, monitoren, dvd/cd-r/w/rom''s 1 keer per week ofzo.
Pagina: 1