Ik krijg zojuist 3 extra icoontjes in mijn balkje waar ook edit quote en profile normaal staan. Volgens mij klopt er iets niet
Ben je plotseling admin geworden ofzo
?
piccie!Op woensdag 23 mei 2001 09:52 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik krijg zojuist 3 extra icoontjes in mijn balkje waar ook edit quote en profile normaal staan. Volgens mij klopt er iets niet
ditte:??? ik ook wat is het?
Login IP Client Time-to-Die
05-05-2002 19:39
09-05-2002 08:28
23-05-2002 09:59
Login IP Client Time-to-Die
05-05-2002 19:39
09-05-2002 08:28
23-05-2002 09:59
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en je hebt er niet op proberen te klikken?
STUPID!
STUPID!
Hoezo dat? Wil je graag weten hoe het er uit ziet ofzoow?Op woensdag 23 mei 2001 09:57 schreef Hiro Shima het volgende:
volgende keer meteen op ''print scrn'' rammen

Welke zag je extra?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat is een moeilijke vraag. Sorry hoor, maarOp woensdag 23 mei 2001 10:39 schreef Kees het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Welke zag je extra?
Hmm, ben ff in gesprek op ICQ met Gordijnstok en het lijkt er indedaad op dat ie ff mod rechten had ... hij kon iig. ook de volgende icons zien:
en das dus eigelijk alleen voor mods .... voor zover ik heb begrepen was ie niet als iemand anders ingelogd maar was het "opeens" en ook net zo snel weer weg als gekomen ... het is iig. niet goed .....
en das dus eigelijk alleen voor mods .... voor zover ik heb begrepen was ie niet als iemand anders ingelogd maar was het "opeens" en ook net zo snel weer weg als gekomen ... het is iig. niet goed .....
Gordijnstok:
zag je ook de andere 4 icons onderaan?
zag je ook de andere 4 icons onderaan?
Of ik die rechten had weet ik niet, maar er zal wel iets tijdens het scripten/uitvoeren zijn foutgegaan.Op woensdag 23 mei 2001 10:45 schreef Bulldog het volgende:
Hmm, ben ff in gesprek op ICQ met Gordijnstok en het lijkt er indedaad op dat ie ff mod rechten had ... hij kon iig. ook de volgende icons zien: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] en das dus eigelijk alleen voor mods .... voor zover ik heb begrepen was ie niet als iemand anders ingelogd maar was het "opeens" en ook net zo snel weer weg als gekomen ... het is iig. niet goed .....
Hmm, dat de icoontjes van GOT lelijk waren daar was iedereen al achter, maar
maakt het wel heeeeel erg.
maakt het wel heeeeel erg.
Op woensdag 23 mei 2001 10:51 schreef Silicon Error het volgende:
Hmm, dat de icoontjes van GOT lelijk waren daar was iedereen al achter, maar [afbeelding] maakt het wel heeeeel erg.
offtopic:
Wat koste dat Sony scherm van jou
Wat koste dat Sony scherm van jou
Dat Sony scherm ga ik binnenkort kopen (kost +/- 5000 piek)
FF terug naar die icons:

Kunnen we niet op W&G een topicje beginnen over het design van GOT (ik vind dat we ons hier voor moeten schamen
)
FF terug naar die icons:

Kunnen we niet op W&G een topicje beginnen over het design van GOT (ik vind dat we ons hier voor moeten schamen
random feature''s van Topix die Gordijnstok Modje maken 
* Delerium denkt dat Topix tenminste 1 vurig aanhanger rijker is
* Delerium denkt dat Topix tenminste 1 vurig aanhanger rijker is
Goed idee!Op woensdag 23 mei 2001 10:57 schreef Silicon Error het volgende:
Dat Sony scherm ga ik binnenkort kopen (kost +/- 5000 piek)
FF terug naar die icons:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kunnen we niet op W&G een topicje beginnen over het design van GOT (ik vind dat we ons hier voor moeten schamen)
gewoon een soort contest houden, uiteraard wordt er niet gegarandeerd dat het icoon wordt opgenomen, maar het is altijd leuk
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
hehe, lol.Op woensdag 23 mei 2001 10:58 schreef ecteinascidin het volgende:
random feature''s van Topix die Gordijnstok Modje maken
* Kees denkt dat Topix tenminste 1 vurig aanhanger rijker is
ik denk dat arjen/jorma/femme ff in de dbase zaten te kloten, niet zozeer dat topix over de rooie ging
Hier ben ik ook wel voor!Op woensdag 23 mei 2001 10:57 schreef Silicon Error het volgende:
Kunnen we niet op W&G een topicje beginnen over het design van GOT (ik vind dat we ons hier voor moeten schamen)
Lijkt me een goed idee
Doen! Lijkt me heel leuk!
* havana is wel voor ad-hoc acties
* havana is wel voor ad-hoc acties
Een goed begin is het halve werk 
Ik zal er ook wel eens over na gaan denken straks (na m''n examen engels heb ik een week vrij
)
Wie heeft het huidige design van GOT eigenlijk inelkaar gedraaid? Femme ofzo?
Ik zal er ook wel eens over na gaan denken straks (na m''n examen engels heb ik een week vrij
Volgens mij wel ja. Wat ik jammer vindt is dat de huisstijl van tweakers.net niet is overgenomen in het forum. Dus ook rood, grijs, zwart en wittinten.Op woensdag 23 mei 2001 11:13 schreef Silicon Error het volgende:
Een goed begin is het halve werk
Ik zal er ook wel eens over na gaan denken straks (na m''n examen engels heb ik een week vrij)
Kunnen jullie een nieuwe thread aanmaken in W&G ?
Lijkt me een mooi plan!
Lijkt me een mooi plan!
Mja, dat zou eigenlijk wel leuk zijn.Op woensdag 23 mei 2001 11:14 schreef Gordijnstok het volgende:
Volgens mij wel ja. Wat ik jammer vindt is dat de huisstijl van tweakers.net niet is overgenomen in het forum. Dus ook rood, grijs, zwart en wittinten.
Hoe komen we in vredesnaam aan PAARS met PAARS en nog meer PAARS
Stamt het nog uit de tijd van http://www.tweakers.net/wot/ ofzo (extreem kleurgebruik
Als je maar van dat kruisje voor delete afblijft.
Ik noem dat RODE KRUIS en dat is mijn manier van medicijnen voor fora... ''t geneest en maakt een ziek topic gezond.
''t MOET dus een rood kruisje blijven
PS, wat is er mis met paars? lekker rustige kleur voor de ogen. Anders kan ik geen sessies van 8 uur GoT volhouden.
Ik noem dat RODE KRUIS en dat is mijn manier van medicijnen voor fora... ''t geneest en maakt een ziek topic gezond.
PS, wat is er mis met paars? lekker rustige kleur voor de ogen. Anders kan ik geen sessies van 8 uur GoT volhouden.
Dan maak je er toch een ehbo kruis vanOp woensdag 23 mei 2001 11:26 schreef ecteinascidin het volgende:
Als je maar van dat kruisje voor delete afblijft.
gordijnstok: je hebt ook niet geprobeert 1 van de icons te gebruiken ofzo? Weten we tenminste of je enkel de icons had of ook effectief de rechten
Is blauw, geen paarsOp woensdag 23 mei 2001 11:26 schreef ecteinascidin het volgende:
Nee, hij heeft helemaal niets geprobeerd ....Op woensdag 23 mei 2001 11:34 schreef poohbeer het volgende:
gordijnstok: je hebt ook niet geprobeert 1 van de icons te gebruiken ofzo? Weten we tenminste of je enkel de icons had of ook effectief de rechten
misschien heeft ecteaniscidin wel 256 kleuren ingesteld. Dan is GoT Lila/TurquaseOp woensdag 23 mei 2001 11:39 schreef Tom het volgende:
[..]
Is blauw, geen paars
(daar kwam ik vorig jaar op school een keer achter).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[persvoorlichter mode]Op woensdag 23 mei 2001 11:34 schreef poohbeer het volgende:
Waarom wil je dit zo graag weten
[/persvoorlichter mode]
Erm... Tom, blauw
Das nog niet eens zo''n domme vraag..Op woensdag 23 mei 2001 11:34 schreef poohbeer het volgende:
edit:
een zin iets minder ambigue gemaakt..
een zin iets minder ambigue gemaakt..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Op woensdag 23 mei 2001 11:45 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Erm... Tom, blauwik noem de kleur "lila"

Het is blauw!
Het is lila !
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
idd lila! En ik ben niet kleurenblind!Op woensdag 23 mei 2001 12:05 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het is lila !
Mannen hebben wat meer kans op kleurenblindheid
Als je op zo''n manier bekijkt ga je uit van 3 opties rood, blauw of groen.Op woensdag 23 mei 2001 11:55 schreef Tom het volgende:
[..]
Het is blauw!
Aangezien blauw in jouw afbeelding de hoogste rgb waarde heeft zeg je blauw
het is lila
En stel dat je er meer rood ingooit dan wordt het idd paarsOp woensdag 23 mei 2001 12:10 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Als je op zo''n manier bekijkt ga je uit van 3 opties rood, blauw of groen.
Aangezien blauw in jouw afbeelding de hoogste rgb waarde heeft zeg je blauw
het is lila
Op woensdag 23 mei 2001 12:11 schreef Tom het volgende:
[..]
En stel dat je er meer rood ingooit dan wordt het idd paars
ik wil dit weten omdat als je enkel de icoontjes had zonder de werkign ervan er geen ECHT probleem is.Op woensdag 23 mei 2001 11:45 schreef Gordijnstok het volgende:
[persvoorlichter mode]
Waarom wil je dit zo graag wetenAls je er meer vragen over hebt kun je die stellen aan de crew die weten er meer af en het geheel is ook met hun besproken.
[/persvoorlichter mode]
btw,n de crew kan er niet zoveel van weten als jij, en info vraag je altijd uit eerste hand indien mogelijk
Verwijderd
/me logt spontaan 100000x in en uit, hopend dat er ook een keer iets foutgaat bij haar >:):P
Geniaal, die Mercedes.
En idd, bug die regelmatig opduikt. ben benieuwd of íe ooit een keer gefixed gaat worden.
* Delerium hoort net dat de volgende topix-update een fix bevat.
Mooi.
En idd, bug die regelmatig opduikt. ben benieuwd of íe ooit een keer gefixed gaat worden.
* Delerium hoort net dat de volgende topix-update een fix bevat.
Mooi.
euhhm.. als je mij tevreden zou willen stellen kan je beter de vraag beantwoorden.. maar dat kan je blijkbaar niet (je hebt niet proberen te klikken dus kan je niet weten of je de functionaliteit ook hadOp woensdag 23 mei 2001 14:13 schreef Gordijnstok het volgende:
Poohbeer, om je tevreden te stellen: Zo ziet het er dus uit.
[afbeelding]
edit: tenzij jij die screenshot hebt genomen dan is er wel een serieus probleem
ZuchtOp woensdag 23 mei 2001 14:29 schreef poohbeer het volgende:
[..]
euhhm.. als je mij tevreden zou willen stellen kan je beter de vraag beantwoorden.. maar dat kan je blijkbaar niet (je hebt niet proberen te klikken dus kan je niet weten of je de functionaliteit ook had
Nee ik heb niet geprobeerd te bannen
Nee ik heb niet geprobeerd te slotteren
Nee ik heb niet geprobeerd de ip''s te traceren
Nee ik heb niet geprobeerd de icoontjes te misbruiken
Nee ik weet niet of de mogelijkheid er geweest zou zijn, waarschijnlijk wel maar wat schiet ik ermee op
je schiet ermee op dat je weet dat er een serieus probleem was in tegenstelling tot een vrij niemendallig probleem.
Die paar extra icoontjes is geen probleem confidentialteit en macht mogelijk wel!
Die paar extra icoontjes is geen probleem confidentialteit en macht mogelijk wel!
Macht? Welke macht, modereren staat niet gelijk aan macht. Modereren staat gelijk aan bijsturen. Mensen maken er een machtspositie van omdat zij denken dat het macht is.Op woensdag 23 mei 2001 14:36 schreef poohbeer het volgende:
je schiet ermee op dat je weet dat er een serieus probleem was in tegenstelling tot een vrij niemendallig probleem.
Op dit forum bestaat er geen confidentialiteit, de naam phoobeer bestaat alleen als nick en is niet gekoppeld aan jouw als persoon.
Enige probleem zou zijn geweest dat een persoon als bijvoorbeeld TurkeyBoy zomaar her en der een slot of ban zou neergooien als deze functies in hun handen kwamen gewoon omdat deze persoon er plezier aan beleeft.
Dan hadden we nu met zekerheid geweten of het slechts en alleen plaatjes waren of plaatjes-met-link.Op woensdag 23 mei 2001 14:34 schreef Gordijnstok het volgende:
Nee ik weet niet of de mogelijkheid er geweest zou zijn, waarschijnlijk wel maar wat schiet ik ermee op
Dat is nogal een verschil namelijk
Van mij mag iedereen die plaatjes zien, als ze maar niet bij iedereen werken als link.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
zucht.. onder meer topics deleten = macht die anderen niet hebben en ook niet zouden mogen hebbenOp woensdag 23 mei 2001 14:41 schreef Gordijnstok het volgende:
Macht? Welke macht, modereren staat niet gelijk aan macht. Modereren staat gelijk aan bijsturen. Mensen maken er een machtspositie van omdat zij denken dat het macht is.
Op dit forum bestaat er geen confidentialiteit, de naam phoobeer bestaat alleen als nick en is niet gekoppeld aan jouw als persoon.
Enige probleem zou zijn geweest dat een persoon als bijvoorbeeld TurkeyBoy zomaar her en der een slot of ban zou neergooien als deze functies in hun handen kwamen gewoon omdat deze persoon er plezier aan beleeft.
confidentialiteit is hetgeen de adjes gebruiken om zonder het medeweten van normale users plannetjes te creëren zoals het verbergen van SG en NST.. zonder die confidentialiteit zouden er nu 3000 clones meer zijn.
en dat een user die dat niet hoort te hebben, het wel krijgt is VEELerger dan een user die toevallig een paar static plaatjes voorgeschoteld krijgt die ie eigenlijk niet moest zien.
Verwijderd
Volges mij was dit allemaal een evil trick om te testen of Gordijnstok geschikt voor modje zou zijn, of overal gelijk misbruik van zijn modrechten zou maken
Als dat zo zou zijn dan ben ik met vlag en wimpel geslaagdOp woensdag 23 mei 2001 15:55 schreef PsyFlux het volgende:
Volges mij was dit allemaal een evil trick om te testen of Gordijnstok geschikt voor modje zou zijn, of overal gelijk misbruik van zijn modrechten zou maken
Verwijderd
denk ik ook niet hoor
ik zal ook de rechten van een mod niet willen hebben want ze zijn niet voor mij bedoelt als ik het wel zal doen dan kan ik beter weggaan van got.
Dan ben ik de naam tweaker niet waart
ik zal ook de rechten van een mod niet willen hebben want ze zijn niet voor mij bedoelt als ik het wel zal doen dan kan ik beter weggaan van got.
Dan ben ik de naam tweaker niet waart
Pagina: 1
of 
of