[BC3] @mail.com troubles

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb maandag mijn profile aangepast, ander mail adres ingevoerd. Het was een mailadres @mail.com (wordt daar geforward naar werkadres dat per 6 maanden wijzigt).

Nou zou er een password worden toegestuurd, dat helaas nooit ontvangen. Toen maar meerdere malen het password laten mailen alsof ik het vergeten was, mocht ook niet baten.

Heb me nu maar opnieuw geregistreerd, misschien is er iets fout gegaan? :?

Het gaat om user: I-eye. Is dit wellicht te corrigeren?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Neem contact op met een Global Mod/ Adje, die regelen dat wel (heb ik ervaring mee) :)

Kan via icq o.a.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Mail.com is momenteel wel bezig met hun service aan het verbeteren. Daardoor lopen sommige mails heel wat vertraging op. Ik kreeg mails binnen die 5 dagen geleden gestuurd werden. Maar op dit moment gaat het goed.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mail.com begint nu inderdaad de berichten door te sturen. :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen