Waarom heeft die smilie
(deze dus) zo''n wit vlakje bovenop zijn hoofd?
Ik zie niet helemaal in wat dat witte is
Ik zie niet helemaal in wat dat witte is
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
met thermometer in z''n smoel;)Op dinsdag 22 mei 2001 23:38 schreef Genotix het volgende:
ik vond het altijd wel een frosty mannetje..
Same here.Op woensdag 23 mei 2001 11:49 schreef Silicon Error het volgende:
Dan ben je niet de enige...
Ik heb me ook lange tijd afgevraagd waarom er een stuk miste van de bovenkant van
Issut ook niet helemaal. he?4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Choose life
Choose life
Choose life
Choose life
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nu lijkt het tenminste op haar in plaats van rook/vogelstrontOp woensdag 23 mei 2001 18:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
Euhm jah wel leuk, maar er zullen vrees ik nu nog meer mensen zijn die de smilie niet begrijpen.
| I've got permission to color outside the lines |
ziet ie er in het klein uit...Choose life

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Choose life
Moet dat z''n haar voorstellen?Op vrijdag 25 mei 2001 19:38 schreef E-Rick het volgende:
hehe dank je!
maar nu GOT nog zo ver zien te krijgen dat ze hannibal verversen... [afbeelding]
Choose life
And it''s a perfect match!Op vrijdag 25 mei 2001 19:53 schreef E-Rick het volgende:
de bedoeling (mijn bedoeling) is haar.
dit heb ik als voorbeeldje gebruikt:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
met papier mache kun je alles maken!!
is m dan
Choose life
Ik vind ''m maar nix eigenlijk.Op dinsdag 29 mei 2001 12:58 schreef E-Rick het volgende:
Ik zal het eens proberen, die spleetoogjes...
edit: Ditis m dan
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
hmm, tis net een opaatje zo...Op dinsdag 29 mei 2001 12:58 schreef E-Rick het volgende:
Ik zal het eens proberen, die spleetoogjes...
edit: Ditis m dan
blijft voor mij de beste. En volgens mij, als je daadwerkelijk wilt dat
. Of zijn mensen het daar mee oneens?Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq