eeuhh.. als je op een topic klikt in de index of de index van een forum opent dat topic ook niet in een nieuw window hoor.. het vervangt de index dan gewoon
Verwijderd
Hallo,
Als je bijvoorbeeld de index van het forum "lievve Adjes" opent krijg je een lijst met topics.
Als je op een topic klikt opent hij een nieuw window. (vind ik persoonlijk fijn)
Nu heb je sommige topics die al zo groot zijn dat ze verdeeld worden over meerdere pagina''s dan krijg je de pagina nummers achter het topic te staan in de index.
Druk voor de lol eens op een pagina nummer en hij verschijnt de topic niet in een nieuw window maar in het zelfde window..
Is hier bewust voor gekozen of is het een "bugje" ?
Als je bijvoorbeeld de index van het forum "lievve Adjes" opent krijg je een lijst met topics.
Als je op een topic klikt opent hij een nieuw window. (vind ik persoonlijk fijn)
Nu heb je sommige topics die al zo groot zijn dat ze verdeeld worden over meerdere pagina''s dan krijg je de pagina nummers achter het topic te staan in de index.
Druk voor de lol eens op een pagina nummer en hij verschijnt de topic niet in een nieuw window maar in het zelfde window..
Is hier bewust voor gekozen of is het een "bugje" ?
dat zei je er net niet bij en die bug is volgens mij al bekendOp dinsdag 22 mei 2001 21:22 schreef aarninkron het volgende:
en als je dan naar GOT gaat en op "active topics" drukt, probeer het dan eens...
Verwijderd
dat zei ik er inderdaad niet bij, heb je gelijk in. maar daar kwam ik later ook pas achter na de reachtie van poohbeerOp dinsdag 22 mei 2001 21:23 schreef Buzzman het volgende:
[..]
dat zei je er net niet bij en die bug is volgens mij al bekend
ik had al ff gezocht maar kon het niet vinden vandaar.Op dinsdag 22 mei 2001 21:23 schreef dennisdotcom het volgende:
Dit is al 10x langs geweest!
Pagina: 1