[BC3] Waarschuwing hoe durf je???

Pagina: 1
Acties:

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:05
Hey Traag wat doe je nou? Je geeft mij een waarschuwing voor "het aanbieden van warez" ?
Wil je dan aub mij even die link laten zien waar ik iemand warez aanbied anders eis ik dat je dit terug neemt.

Ik zal het je even gemakkelijk maken.

gathering.tweakers.net/showtopic.php/184913/1

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Je mag volgens mij ook niet posten dat je een code hebt via email.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Zoals je ziet, is de post ge-edit. Het aanbieden van warez via mail is gelijk aan het posten van warez urls. Helaas mag dit niet van de BSA/BUMA/whatever (copyright FAQ :)). Vandaar. Je komt hier nu al zeker 4 maanden, dus ik kan er wel vanuitgaan dat je de FAQ hebt gelezen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik zal het je even gemakkelijk maken.

link
:)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op dinsdag 22 mei 2001 21:19 schreef dennisdotcom het volgende:
Je mag volgens mij ook niet posten dat je een code hebt via email.
lees dragonballz topic er effe op na.. staan zowat 100 "waar vind ik die film" "mail me effe" posts in :)

is trouwens ook ooit een leuke discussie geweest over preventief sluiten.. consensus was dat het beter was om pas te sluiten als er effectief iets was misgelopen btw

• Arno

Arno

PF5A

Ik heb geen modrechten buiten WOS, dus daar moet je voor bij de betreffende mod zijn, sorry.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Dennis
Op dinsdag 22 mei 2001 21:22 schreef poohbeer het volgende:
lees dragonballz topic er effe op na.. staan zowat 100 "waar vind ik die film" "mail me effe" posts in :)

is trouwens ook ooit een leuke discussie geweest over preventief sluiten.. consensus was dat het beter was om pas te sluiten als er effectief iets was misgelopen btw
Dat was het al door de post van deze topicstarter.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op dinsdag 22 mei 2001 21:26 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dat was het al door de post van deze topicstarter.
maar niet meer door de edit van die post..
tenzij de vraagstelling al illegaal antwoord vereist (geen idee, geen xp kenner ofzo hier)

• Remi
Ja maar ik snap het niet.

jullie weten niet eens dat die gast wel of niet beta tester is.

We kunnen toch gewoon aannemen dat het een beta tester is die zijn instructies is kwijt geraakt of dat het een tester is die een rapport schrijft voor MS om te kijken hoe ze het beste XP kunnen beveiligen en daar voor heb je natuurlijk wel een crack nodig.

Je kan het dus van meerdere kanten bekijken. >:)

En ik kom hier al langer dan 4 maanden, ik ben pas 4 maanden geregd that''s all en het faq kan ik wel dromen :z

Maar goed als dit ook al als aanbieden van warez wordt beschouwt dan zal ik het nooit weer doen hoor :D

Greetz ME

• Dennis
Trouwens, er waren al zat topics hierover (ook veel gesloten >:)) dus het was ook een UTFS topic!

• Arno

Arno

PF5A

We kunnen toch gewoon aannemen dat het een beta tester is die zijn instructies is kwijt geraakt of dat het een tester is die een rapport schrijft voor MS om te kijken hoe ze het beste XP kunnen beveiligen en daar voor heb je natuurlijk wel een crack nodig.
Zou kunnen, maar dan zal hij de crack waarschijnlijk ook wel op http://winbeta.microsoft.com kunnen downloaden.

Jeremy Clarkson

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium fixed alleen de link en hoppa. het bericht is gewijzigt door.... :(

Bummer.

Nog 1 ding... vragen naar warez is zowel direct als indirect een no-go.

DBZ erbij slepen is IMHO een beetje laag, aangezien het sterft van de sites die DBZ-filmpjes van prutkwaliteit aanbieden.

• Remi
Ban die warez vragers dan gewoon net zoals die takkelui die de Intel vs AMD flamewars starten want het komt vaak voor dat een bepaalde topic gewoon wordt verkracht door flamewars. :(

Maar goed hoeveel waarschuwingen mag ik eigenlijk hebben?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zolang je netjes blijft en geen gekke dingen doet een heleboel (op papier).

Als iemand die kan bannen jou deze overtreding nogmaals ziet maken en er achter komt dat je dat al een keer eerder deed, dan heb je een probleem.

PS vergelijken met Intel AMD slaat nergens op.
Met een warez request is er software-diefstal in het geding en met een Intel AMD flamewar is nog niemand van een CPU afgeholpen.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op dinsdag 22 mei 2001 21:30 schreef Remi het volgende:
jullie weten niet eens dat die gast wel of niet beta tester is.
Nee dat klopt. Maar we moeten aannemen dat iemand dat niet is, omdat het illegaal is om XP te gebruiken/downloaden enz. als je dat niet bent.
We gaan er vanuit dat je geen betatester bent. Ben je wel betatester, dan is dat jammer dat wij (als GoTters) de middelen niet willen/mogen verstrekken, maar dan overtreden we geen wet door dat niet te doen.
Stel, we draaien het om: we gaan er vanuit dat iemand wel een betatester is, maar hij/zij is dat niet. Dan is het aanbieden van XP een overtreding van de wet.

En omdat wij

1. geen illegale zaken willen (problemen met wet e.d.) op GoT
2. niet kunnen controleren of iemand wel/niet betatester is

willen wij gewoon niet dat hier XP (en andere warez) aangeboden wordt.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Remi
Ok ok jullie hebben gelijk :P

En trouwens ik vergelijk flamewars en warez requests wel degelijk met elkaar want ik heb aan beide een *peep* *peeeeeeeep* hekel.

Ik dacht laat ik deze keer iemand helpen via e-mail en niet via Tweakers (ik dacht dat het wel was toe gestaan om dit te doen :'( )

Maar ja nu heb ik toch nog een topic vol met slotjes requests (ook al zo''n hekel aan) en een waarschuwing aan m''n broek :( .

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goed gedrag werkt uitstekend.. :) kweek je veel goodwill mee en na een tijdje zullen anderen je waarschuwing droppen....

En komen er vanzelf vrienden op zodat je ook geen mail adres hoeft in te vullen oid
Pagina: 1