En je geeft hem de kans niet om daar binnen 30 minuten te reageren?
Magoed, ik heb er verder niks over te zeggen en kan er niks aan doen.
Verwijderd
Verwijderd
Ja, daar heb je wel gelijk in, ik heb als slechte eigenschap dat ik mezelf snel ergens pissig om maak..... sorry! Moet ik toch es aan werken............Op dinsdag 22 mei 2001 19:15 schreef ACM het volgende:
En je geeft hem de kans niet om daar binnen 30 minuten te reageren?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat maakt dat nou uit, ik gebruik em toch langerOp dinsdag 22 mei 2001 19:21 schreef HlpDsK het volgende:
Weinig kans. Het icoon dat jij gebruikt heb je niet zelf gemaakt, en dus kun je niet claimen dat iemand anders het niet kan gebruiken.
Tip : bouw een eigen icoon.
iemand kan jouw icoon dan toch eigenlijk ook gewoon gebruikenOp dinsdag 22 mei 2001 19:21 schreef HlpDsK het volgende:
Weinig kans. Het icoon dat jij gebruikt heb je niet zelf gemaakt, en dus kun je niet claimen dat iemand anders het niet kan gebruiken.
Verwijderd
Bedankt voor de hard nodige steunOp dinsdag 22 mei 2001 19:24 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
iemand kan jouw icoon dan toch eigenlijk ook gewoon gebruiken
tis niet zo moeilijk om het zelf uit the matrix te rippen
Verwijderd
Maar jij zou toch ook balenOp dinsdag 22 mei 2001 19:25 schreef ACM het volgende:
Mijn icoon is lekker veel lastiger te rippen zonder toe te geven dat je hem geript hebt
Wedden van nietOp dinsdag 22 mei 2001 19:25 schreef ACM het volgende:
Mijn icoon is lekker veel lastiger te rippen zonder toe te geven dat je hem geript hebt
En weg usericon bij de ripper, dus terug bekenbaarheid.Op dinsdag 22 mei 2001 19:31 schreef AirHead het volgende:
Maar jij zou toch ook balenWeg is je herkenbaarheid........
Leg jij mij (per email/icq) dan maar uit hoe je dat wilt doen?Op dinsdag 22 mei 2001 19:32 schreef Timpie2000 het volgende:
Wedden van niet
Verwijderd
Thnx, you''re an ID saverOp dinsdag 22 mei 2001 19:36 schreef ACM het volgende:
[..]
En weg usericon bij de ripper, dus terug bekenbaarheid.
Verwijderd
Het zou wel verdomd toevallig zijn.Op dinsdag 22 mei 2001 19:24 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
iemand kan jouw icoon dan toch eigenlijk ook gewoon gebruiken
tis niet zo moeilijk om het zelf uit the matrix te rippen
Verwijderd
Maar niet op tweakerzOp dinsdag 22 mei 2001 19:37 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Het zou wel verdomd toevallig zijn.
Dat stuiterding met die hand heb ik al op 1001 websites gezien.
Verwijderd
54 K is zelfs erg netjes voor een icoon met zoveel animatie. Er lopen hier lui rond met een icoon van een halve Mb of meer. Dat is te gortig. 50 Kb of zo gaat wel.Op dinsdag 22 mei 2001 19:39 schreef SkoolieDie het volgende:
/OT
Ehm HlpDsk, over ikoontjes gesproken, is 54K niet een beetje dik voor een ikoon ? (Kan natuurlijk een modjes privelege zijn waar knie van wist)
Verder retestrak hoor daar niet van.
/OT
Verwijderd
Je bent toch mod, jij kunt t voor jezelf veranderen........Op dinsdag 22 mei 2001 19:37 schreef HlpDsK het volgende:
En mijn icoon is al vaak zat gejat. Op onzinforum loopt een lamert rond met mijn icoon.
Verwijderd
Euh, sorry, ik had je eerder bedankt (evengoed hoorOp dinsdag 22 mei 2001 19:36 schreef ACM het volgende:
[..]
En weg usericon bij de ripper, dus terug bekenbaarheid.
Verwijderd
Op dinsdag 22 mei 2001 19:44 schreef AirHead het volgende:
[..]
Je bent toch mod, jij kunt t voor jezelf veranderen........
Verwijderd
Shit sorry, ik las niet goed ( op t onzinforum staat erOp dinsdag 22 mei 2001 19:49 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Het is op een ander forum, en niet gelinkt naar mijn webspace.
een zo''n gast die jouw icoon had gejat en bleef zweren dat ie hem zelf had gemaakt terwijl er (c) by hlpdsk in stond loopt hier nu ook op GoT rond...Op dinsdag 22 mei 2001 19:49 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Het is op een ander forum, en niet gelinkt naar mijn webspace.
Verwijderd
UltraLame kleutertje is dat ..Op dinsdag 22 mei 2001 19:52 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
een zo''n gast die jouw icoon had gejat en bleef zweren dat ie hem zelf had gemaakt terwijl er (c) by hlpdsk in stond loopt hier nu ook op GoT rond...
ja; ik kan er echt niet tegen als dat soort mensen dan gewoon blijven volhoudenOp dinsdag 22 mei 2001 19:55 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
UltraLame kleutertje is dat ..
mja, jij hebt je icon ook maar geripped uit een film hoor.. kan ik ook wel eens doen (theoretisch mocht ik het kunnen dan toch)Op dinsdag 22 mei 2001 19:21 schreef HlpDsK het volgende:
Ohja :?:?Op dinsdag 22 mei 2001 19:37 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
En mijn icoon is al vaak zat gejat. Op onzinforum loopt een lamert rond met mijn icoon.
Verwijderd
euh nee hoor!Op dinsdag 22 mei 2001 19:37 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor HlpDsK dat ie em eens persoonlijk op gaat zoekenOp dinsdag 22 mei 2001 21:02 schreef RobtH het volgende:
[..]
euh nee hoor!
was bij een ander forum. Die ene lamer Pim uit Tilburg... loopt hier ook ergens rond. Was dat niet bij nielsonline-forum ofzo?
jaOp dinsdag 22 mei 2001 21:02 schreef RobtH het volgende:
[..]
euh nee hoor!
was bij een ander forum. Die ene lamer Pim uit Tilburg... loopt hier ook ergens rond. Was dat niet bij nielsonline-forum ofzo?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq