De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heel leuk, maar was al ruim een jaar member onder een andere naam, nu heb ik een andere naam en nu mag ik er dus niet meer in als ik het goed begrijp... Kan iemand dat ff modden?Op dinsdag 22 mei 2001 10:22 schreef Bulldog het volgende:
[topic=180689]
Meer informatie -> zie ook: [topic=182324]
Op dinsdag 22 mei 2001 10:24 schreef Bulldog het volgende:
Is inderdaad een post in [forum=sg] en zo te zien heb je (nog?) geen toegang.
Meer informatie -> zie ook: [topic=182324]
Lees bovenstaande info ff...Op dinsdag 22 mei 2001 10:24 schreef Sux2BeME het volgende:
Heel leuk, maar was al ruim een jaar member onder een andere naam, nu heb ik een andere naam en nu mag ik er dus niet meer in als ik het goed begrijp... Kan iemand dat ff modden?
Aannames zijn fataal.
Mijn oude Nick is THeRuLeR, mijn nieuwe is dus Sux2BeME, kun je ook zien wanneer je naar m''n sig kijkt btw...Op dinsdag 22 mei 2001 10:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hoezo heb je een andere nick geregged dan, en wat is je oude nick ?
Whoops.Op dinsdag 22 mei 2001 10:27 schreef Sux2BeME het volgende:
[..]
Mijn oude Nick is THeRuLeR, mijn nieuwe is dus Sux2BeME, kun je ook zien wanneer je naar m''n sig kijkt btw...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Log dan in onder je oude naam. OF haal met deze de vereiste zinnige posts + tijds termijn.Op dinsdag 22 mei 2001 10:27 schreef Sux2BeME het volgende:
[..]
Mijn oude Nick is THeRuLeR, mijn nieuwe is dus Sux2BeME, kun je ook zien wanneer je naar m''n sig kijkt btw...
Je zult iig moeten kiezen. 2 namen betekent dat 1 een kloon is, en dat is verboden.
oopsOp dinsdag 22 mei 2001 11:24 schreef HlpDsK het volgende:
2 namen betekent dat 1 een kloon is, en dat is verboden.
en wat nou als ik straks jarig ben geweest
Verwijderd
Als je Wouter18 wilt heten, en daar de nick van aanmaakt, zal Wouter17 gebanned worden, inclusief de verworven rechten van dat account, en dan mag je vrolijk van voren af aan beginnenOp dinsdag 22 mei 2001 11:27 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
oops
en wat nou als ik straks jarig ben geweest
dat is gemeenOp dinsdag 22 mei 2001 11:30 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Als je Wouter18 wilt heten, en daar de nick van aanmaakt, zal Wouter17 gebanned worden, inclusief de verworven rechten van dat account, en dan mag je vrolijk van voren af aan beginnen
mischien moet ik eens een originele nick bedenken... hmmz
Verwijderd
In dat geval... ik heb ergens ook nog een oude nick die ik niet meer gebruik. (AE, uid=8590) mag wat mij betreft dicht....Op dinsdag 22 mei 2001 11:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Log dan in onder je oude naam. OF haal met deze de vereiste zinnige posts + tijds termijn.
Je zult iig moeten kiezen. 2 namen betekent dat 1 een kloon is, en dat is verboden.
Okee, die heb ik gebanned, bedankt voor het meldenOp dinsdag 22 mei 2001 11:34 schreef Operations het volgende:
[..]
In dat geval... ik heb ergens ook nog een oude nick die ik niet meer gebruik. (AE, uid=8590) mag wat mij betreft dicht....
Verwijderd
3198 is een kloontje van mij, die mag ook weg
(dit is dus een grapje, dit is het id van hlpdsk, voor het geval mijn mailbox helemaal vol ligt als ik thuiskom met haatmail en bombrieven).
Op dinsdag 22 mei 2001 13:00 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dat gaat wel erg makkelijk, moet dat niet gecontroleerd worden?
3198 is een kloontje van mij, die mag ook weg![]()
(dit is dus een grapje, dit is het id van hlpdsk, voor het geval mijn mailbox helemaal vol ligt als ik thuiskom met haatmail en bombrieven).