De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
usernames worden niet gewijzigd, hier niet, noooit niet!Op dinsdag 22 mei 2001 09:46 schreef nielsz het volgende:
2) Je mocht toch geen username wijzigen? Maar als je het hier post wordt het zo gewijzigd. Dan kan je net zo goed het in je profile zetten, want de reden dat het niet kon is dat iedereen dan confused wordt? Maar nu moet je alsnog zoeken in LA of hij toevallig zijn username heeft gewijzigd.
Zo.
2) Usernames worden NIET gewijzigd. Als je een andere username wilt moet je je opnieuw reggen.
3) Correct
Ehrmmm.... mja...Op dinsdag 22 mei 2001 09:46 schreef nielsz het volgende:
Ik wilde ff twee dingen melden/zeggen:
1) Ik ben het helemaal zat dat liefdesverdrietforum SG. 3 van de 10 topics is "ojee ik raak haar kwijt".
Wij wijzigen geen Nicks. Het komt wel voor dat users ff snel een andere reggen, die meer in de buurt komt bij wat ze in gedachten hebben, en dan word het oude Account gebanned. Maar we wijzigen geen nicks hoor.2) Je mocht toch geen username wijzigen? Maar als je het hier post wordt het zo gewijzigd. Dan kan je net zo goed het in je profile zetten, want de reden dat het niet kon is dat iedereen dan confused wordt? Maar nu moet je alsnog zoeken in LA of hij toevallig zijn username heeft gewijzigd.
Zo.
Ja he ?en toch maar een punt drie:
3) Vet forum
Aannames zijn fataal.
Niet echt bij mijn wetenOp dinsdag 22 mei 2001 09:54 schreef GaMeOvEr het volgende:
en dan word het oude Account gebanned
Maar nu weer dat ge%$ met die sonic ofzo, wordt ik chagerijnig van. (maar dat ligt meer aan mezelf dan aan de rest )
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wens je veel succes met zoeken want ik weet 100% zeker dat dat NIET gebeurt isOp dinsdag 22 mei 2001 09:58 schreef nielsz het volgende:
Ik weet _99.99%_ zeker dat het in het verleden eens is gebeurt. Zo''n maand geleden denk ik. Kon ''m ff niet vinden in LA.
Maar nu weer dat ge%$ met die sonic ofzo, wordt ik chagerijnig van. (maar dat ligt meer aan mezelf dan aan de rest )
Nou, dan weet jij wat ik nu het komende uur ga doenOp dinsdag 22 mei 2001 09:59 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met zoeken want ik weet 100% zeker dat dat NIET gebeurt is. Ik kan me de afgelopen maand 3-4 man herinneren die een andere naam wilde hebben en die niet gekregen hebben dus maar opnieuw geregd zijn.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ROFL!
Maar eigenlijk telt dit dus niet
Verwijderd
Kan ik me niks van herrinneren iig.Op dinsdag 22 mei 2001 12:27 schreef HlpDsK het volgende:
Agrekko_Dude is toch veranderd in A_Dude omdat Agrekko ''t niet tof vond dat die naam werdt gebruikt?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik kan me ook herinneren dat er een maand geleden nog iets in LA stond dat iemand een andere username wilde, hij had er een reden voor geloof ik, een vrij goede. Ik meen me te herinneren dat Femme toen een uitzondering heeft gemaakt. FF zoeken, BRBOp dinsdag 22 mei 2001 12:30 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Kan ik me niks van herrinneren iig.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Juist dat dacht ik namelijk ook. Helaas heb ik niets kunnen vinden. Hmmm stiekum gewist IceStorm ?!Op dinsdag 22 mei 2001 12:36 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik kan me ook herinneren dat er een maand geleden nog iets in LA stond dat iemand een andere username wilde, hij had er een reden voor geloof ik, een vrij goede. Ik meen me te herinneren dat Femme toen een uitzondering heeft gemaakt. FF zoeken, BRB
In dat geval heb ik niets gezienOp dinsdag 22 mei 2001 12:41 schreef Grrrrrene het volgende:
Oei, moeten we nu bang worden dat ze getuigen uit de weg gaan ruimen?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die sonic kerel niet, moest een nieuwe nick reggen en zn oude werd gebanned.
Te laat, het bewijsmateriaal is gelogd.Op dinsdag 22 mei 2001 12:56 schreef JvS het volgende:
In dat geval heb ik niets gezien
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
ik heb 1 keer (inderdaad deze A_dude) zijn naam veranderd, dit omdat het het gewoon (grote) problemen zou opleveren als het onveranderd bleef, dus een nieuwe naam pakken was geen oplossing (zoals het hier wel een oplossing is).Op dinsdag 22 mei 2001 14:15 schreef saviour het volgende:
Die A_dude heeft idd een metamorfose gekregen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Wil je mijn sniper-rifle met silencer en laser-sight lenen ? Daar heb ik hele goede ervaringen mee. (Heckler & Koch, dus goed spul!)Op dinsdag 22 mei 2001 15:40 schreef IceStorm het volgende:
* IceStorm gaat afgezonderd in een hoekje bedenken hoe ie in alle stilte de getuigen van deze zaak kan ombrengen
Aannames zijn fataal.
ik ben 100% zeker dat het WEL ooit is gebeurd.. met die knul die problemen kreeg met ze werk door ze nick..Op dinsdag 22 mei 2001 09:59 schreef IceStorm het volgende:
Ik wens je veel succes met zoeken want ik weet 100% zeker dat dat NIET gebeurt is. Ik kan me de afgelopen maand 3-4 man herinneren die een andere naam wilde hebben en die niet gekregen hebben dus maar opnieuw geregd zijn.
die nick is aangepast!
edit: gouden raad aan pooh: lees altijd gans het topic
Op dinsdag 22 mei 2001 16:12 schreef poohbeer het volgende:
[..]
ik ben 100% zeker dat het WEL ooit is gebeurd.. met die knul die problemen kreeg met ze werk door ze nick..
die nick is aangepast!
edit: gouden raad aan pooh: lees altijd gans het topic
Lees jij een topic ook wel eens ?
Hij is er zelf ook al achter