Toon posts:

[BC3] GOT=computer releated, toch???

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ergens op zondag 20 mei 2001 schreef Floris_Diemel onder andere:
Dit alles klinkt misschien streng, maar de regels zijn nodig om het forum een beetje "op niveau" te houden. GoT is oorspronkelijk bedoeld als computer-gerelateerd forum.
Dit soort uitspraken heb ik de laatste tijd nu al vaker voorbij zien komen. Prima, nix mis mee. Graag zelfs!

Eerst gaat onzin dicht, dan gaat SG een tijd op hidden/slot. Het gaat de goede kant zou je denken, maar waarom in hemelsnaam een Gathering of Examenhulp :?
Wat volgt, Gathering of WA en Maxmima gaan trouwen, of een Gathering of Vakantie......

Ik weet dat dit tijdelijk is maar, is dit nou echt nodig ?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 19:53 schreef marx het volgende:

[..]

Dit soort uitspraken heb ik de laatste tijd nu al vaker voorbij zien komen. Prima, nix mis mee. Graag zelfs!

Eerst gaat onzin dicht, dan gaat SG een tijd op hidden/slot. Het gaat de goede kant zou je denken, maar waarom in hemelsnaam een Gathering of Examenhulp :?
Wat volgt, Gathering of WA en Maxmima gaan trouwen, of een Gathering of Vakantie......

Veel twiekers doen nu examen. Dus gaan er sowieso veel examengerelateerde vragen gesteld worden. Op deze manier worden andere fora "schoon" gehouden...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Examenfoum is service.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 19:53 schreef marx het volgende:

[..]

|:(

zeur toch niet zo

sjeez; jij had het ook handig gevonden als je examen had ... of niet... ik iig wel

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Ik vinnet wel coole service. Nu gaan alle tweakers vast slagen :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

OK. ff opletten nu. :)

GoT is bedoeld om de tweakers onderdak te geven. ofwel, dit forum trekt dan mensen aan die iets met PC''s doen. De grootste gemene deler is dus deze gemeenschappelijke affectie.
Om het de gebruiker naar z''n zin te maken, zijn er een aantal nietPC-fora gemaakt zoals SG, NST en nu het examenforum :), zodat de user niet ALLEEN maar de nerd hoeft uit te hangen.
Probleem is dat SG en NST mensen aantrok die dus NIET onder de grootste gemene deler vallen en die moeten we hiero eigenlijk niet (andersdenken zeg maar :P) Zodoende dat hidden gedoe etc, zodat deze fora alleen exclusief voor de PC-GoTters zijn :). Na uitmesten van de nietPC-GoTters op SG zal het niveau van deze fora weer omhoog gaan en deze fora ook weer leuk worden.

Indien het GoT zijn kernbezoeker heeft gevonden en duidelijke grenzen in het user zijn heeft gemaakt, dan kan GoT (en dus de crew) van alles verzinnen om het de bezoeker (de GEWENSTE bezoeker) naar z''n zin te maken.
En geloof me, we doen ons best.

PS, examenforum gaat natuurlijk straks weer dicht.

* Delerium heeft dat net wel heel netjes opgeschreven zeg. :P

Verwijderd

Topicstarter
Als ik examen heb, dan ga ik dat echt niet op een computer-related forum posten.

Ik vind het gewoon niet echt handig, maar goed.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 21 mei 2001 20:01 schreef marx het volgende:
Als ik examen heb, dan ga ik dat echt niet op een computer-related forum posten.

Ik vind het gewoon niet echt handig, maar goed.
Nee, maar als je favoriete forum je ook hiermee op weg helpt etc, dan heb je wel NOG mer neiging om bij GoT te blijven denk ik zo.

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
[

* zeikstraal heeft dat net wel heel netjes opgeschreven zeg. :P
idd, heel netjes. Ik ben dan ook maar zo vrij geweest om ''m even op te slaan. :7 >:)

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 01:06

Potatoman

koniwa

Hmmm ok, maar kan GoE dan ook niet beter dezelfde status krijgen als SG, oftewel onzichtbaar voor newbies?

The cyclographing developer

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De kans dat het examenforum newbies aantrekt alleen maar voor die content is NIET groot, temeer iedereen weet dat het examen niet eeuwig duurt en die fora dus ook niet.
Pagina: 1