[BC3] ..eindelijk binnen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi.. wat heeft dat lang geduurd zeg voordat m''n registratie hier eindelijk werd geaccepteerd.. ik heb maar ten einde raad een emailadresje "geleend" van iemand anders..
Mun eigen chello mail heeft namelijk nooit gewerkt (ook niet na honderden keren bellen met de helpdesk natuurlijk) en daarom probeerde ik t dus met gratis emailadressen om binnen te komen.. dat was dus niet mogelijk kwam ik achter. Dus ik mailen naar jullie.. blijkt dat ''gotcrew@tweakers.net'' niet werkt ? Dan maar een andere mailadres proberen van 1 van de adjes, dat werd dus Floris Diemel waar ik mun verhaal aan uitgelegd heb.. jammer, die schreef ook al niet terug.
Na lang vragen overal was iemand dus bereid om zun emailadres aan mij even uit te lenen, waardoor ik dus hier eindelijk even kan bitchen >:) :)

maar goed, moraal van t verhaal, zorg op zun minst dat jullie mailadres werkt zodat we even kunnen mailen bij problemen..!

verder niets dan lof voor dit forum, de sfeer is hier echt goed :* :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
iig welkom, ik hou er wel van als mensen wat moeite doen om binnen te komen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Op maandag 21 mei 2001 19:37 schreef Snoggle het volgende:
Hoi.. wat heeft dat lang geduurd zeg voordat m''n registratie hier eindelijk werd geaccepteerd.. ik heb maar ten einde raad een emailadresje "geleend" van iemand anders..
Mun eigen chello mail heeft namelijk nooit gewerkt (ook niet na honderden keren bellen met de helpdesk natuurlijk) en daarom probeerde ik t dus met gratis emailadressen om binnen te komen.. dat was dus niet mogelijk kwam ik achter. Dus ik mailen naar jullie.. blijkt dat ''gotcrew@tweakers.net'' niet werkt ? Dan maar een andere mailadres proberen van 1 van de adjes, dat werd dus Floris Diemel waar ik mun verhaal aan uitgelegd heb.. jammer, die schreef ook al niet terug.
Na lang vragen overal was iemand dus bereid om zun emailadres aan mij even uit te lenen, waardoor ik dus hier eindelijk even kan bitchen >:) :)

maar goed, moraal van t verhaal, zorg op zun minst dat jullie mailadres werkt zodat we even kunnen mailen bij problemen..!

verder niets dan lof voor dit forum, de sfeer is hier echt goed :* :)
Dat emailadres moet nog komen volgens mij, iig vorige week is het pas gekomen ofzo.

En laten we hopen dat de sfeer zo blijft ;):7

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zal nog wel even melden dat gotcrew@tweakers.net niet ''bestaat''. Staat die mail al ergens genoemd eigenlijk?

• BC3 Victim
Yep, als je zo''n commerciele emailadres opgeeft krijg je een melding bovenaan t scherm dat je daar maar even hulp moet zoeken.. staat er al een poosje!
Trouwens, mun eigen domein-emailadres yog@s-loops.com werd ook niet geaccepteerd.. waarom dat?

Laatste vraagje, waarom doet mun usericon t niet? :'( Hijs 3 kb, 60x60 en staat hier http://s-loops.com/pf/yogsiglp.gif

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
jeuj :)
did the trick, bedankt :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 19:56 schreef Snoggle het volgende:
Yep, als je zo''n commerciele emailadres opgeeft krijg je een melding bovenaan t scherm dat je daar maar even hulp moet zoeken.. staat er al een poosje!
Trouwens, mun eigen domein-emailadres yog@s-loops.com werd ook niet geaccepteerd.. waarom dat?

Laatste vraagje, waarom doet mun usericon t niet? :'( Hijs 3 kb, 60x60 en staat hier http://s-loops.com/pf/yogsiglp.gif
Je moet je web icons aanzetten in je prefs, hier doet ie het prima :)

• BC3 Victim
weird? staat hier allemaal aan.. ik zie Jullie icons wel...

diegene waar ik me chello mail van geleend heb ziet ook alleen de icons van jullie..

vaag! :?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 20:28 schreef Snoggle het volgende:
weird? staat hier allemaal aan.. ik zie Jullie icons wel...

diegene waar ik me chello mail van geleend heb ziet ook alleen de icons van jullie..

vaag! :?
Dat zijn de ge-uploadde ico''s. Nu nog de webicons in je prefs aanvinken :)

• BC3 Victim
..blijf ik t vaag vinden dat ik me eigen ikoon niet zag als ik m gelinkt had naar mun hostprovider...

bug ofzo?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
It''s not a bug, it''s a feature :)

Je hebt icons die gelinkt staan en icons die op de GoT server staan...

- Plaatjes van gebruikers in topics laten zien.
Dan zie je de geuploade (GoT server) icoontjes

- Alleen geuploade plaatjes laten zien.
Dan zie alleen de goT server icoontjes.

• BC3 Victim
Ik heb niet geantwoord? Wil je ff melden met welk e-mail adres je gestuurd hebt, dan kan ik het nakijken (tot ongeveer 24/4). Ik verbaas me er namelijk over dat ik je niet geholpen heb.

• BC3 Victim
there ya go.. verzonden op 10 april naar floris@tweakers.net

--

Hoi,

Ik krijg de melding dat mijn emailadres yog@s-loops.com zeer waarschijnlijk niet werkt als ik me wil registreren? Die werkt dus wel, ik heb t al met verschillende andere adressen geprobeerd maar die werden allemaal geweigerd omdat t "free-mails" zijn. Ik heb een Chello-mailadres maar die heeft nooit gewerkt sinds ik daar anderhalf jaar geleden abonnee ben geworden.

Wat nu?
Bedankt

JH

Ps. Jullie gotcrew@tweakers.net werkt niet meer:

---------------------------
This is the Postfix program at host artemis.webmagix.net.

I''m sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please contact <postmaster@artemis.webmagix.net>

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below.

The Postfix program

<gotcrew@tweakers.net>: unknown user: "gotcrew"
------------------------

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Biedt Chello niet net als @home meerder mails ofzo?

• BC3 Victim
Hallo Snoggle

eindelijk binnen...ik ook nu ;)

• BC3 Victim
Ik moest ook nog effe "groeten" doen >:) van degene waar ik dit emailadres van geleent heb..zij kan dus niet meer registreren met haar emailadres!
bij deze :Y)

Valt er niet effe een uitzondering voor haar te maken?

• BC3 Victim
nope.. eentje maar..en je mag al blij zijn als die t doet :(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Je mag niet reggen met een gratis dienst, maar als je eenmaal geregd bent, mag je hem wel wijzigen naar een gratis dienst.

(Dit is gedaan om te voorkomen dat kwaaie users met allemaal freebee Accounts allerlei extra nicks gaan lopen reggen...)

Aannames zijn fataal.

• BC3 Victim
Snoggle: Ik heb dat mailtje helaas niet meer (HD crash gehad blahblahblah).

Ik heb wel een mailtje gehad van de dame wiens adres je hebt "geleend", welke ik reeds beantwoord heb. Sorry dat ik je de vorige keer niet heb geholpen.

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 10:10 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je mag niet reggen met een gratis dienst, maar als je eenmaal geregd bent, mag je hem wel wijzigen naar een gratis dienst.
Net geprobeerd, lukt niet :(
Krijg dan weer die melding dat ie zeer waarschijnlijk niet bestaat. En dat is dus met m''n eigen s-loops.com adres.
...schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb wel een mailtje gehad van de dame wiens adres je hebt "geleend", welke ik reeds beantwoord heb. Sorry dat ik je de vorige keer niet heb geholpen.
thats ok..
hopelijk is t gelukt om haar registratie aan de gang te krijgen? voel me op mijn beurt weer knap lullig dat ik haar plekkie heb ingenomen. (8>

• BC3 Victim
oke dan! B-)

bedankt voor de hulp mensen! :+

Pagina: 1