Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
er is niks mis met oude topics ophalen mits je zelf verder wilt met dat onderwerp.... jij geeft een antwoord dat niet meer relevant is, daarom gaat hij op slot.
<edit>
zie voor een voorbeeld hoe je een topic naar boven haalt je eigen geposte link
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Beats me
Ik had em ook op slot gegooid als ik em gezien had.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
en naar je toe kon mailen omdat je geen zin had om hier te komen kijken zekerOp maandag 21 mei 2001 18:04 schreef joska het volgende:
HE AMC WAAROM HEBBIE EEN SOLTJE OP ME TPOIC GEPLEURD?? Ik vroeg alleen maar of iemand effe snel een ICQ scrippie voor mij kno maken! :(:(
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nah, ik ben maar een simpele moderator hoor.Op maandag 21 mei 2001 17:54 schreef StratoFarmer het volgende:
p.s.
antwoord op die vraagt van de desbetreffende admin:
ik zocht ergens een andwoord op een vraag, heb ik gevonden in een topic....maar in een ander topic was er verwarring...dus ikke helpen.....logisch toch?
Magoed, helpen is (vrijwel) altijd goed, alleen ga alsjeblieft niet van die oude topics weer "heropenen", dat is alleen maar onduidelijk en de topic starter van toen zal het ook wel niet meer lezen lijkt me.
(of hooguit reply''en met "daar was ik allang uit")
het antwoord is WEL relevant, in die andere topic staat namelijk de oplossing!!Op maandag 21 mei 2001 17:59 schreef Alfredt het volgende:
er is niks mis met oude topics ophalen mits je zelf verder wilt met dat onderwerp.... jij geeft een antwoord dat niet meer relevant is, daarom gaat hij op slot.
en wie verteld mij nou eens waarom ouwe topics ''not done'' zijn dan?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Naar een ander topic van een jaar oudOp maandag 21 mei 2001 18:01 schreef IceStorm het volgende:
Je haalt een topic van 1 jaar oud omhoog om een link te geven naar een ander topic...
Beats me
Omdat de topic starter wellicht niet meer naar het antwoord zoekt, na een jaar?Op maandag 21 mei 2001 18:09 schreef StratoFarmer het volgende:
het antwoord is WEL relevant, in die andere topic staat namelijk de oplossing!!
Een oud topic kun je opnieuw openen als je zelf nog met vragen zit m.b.t. deze topic. Maar gewoon reageren op een posting in een oude topic is natuurlijk vragen om ... geen reactie van de poster...Op maandag 21 mei 2001 18:09 schreef StratoFarmer het volgende:
het antwoord is WEL relevant, in die andere topic staat namelijk de oplossing!!
Mare volgens mij is dit een (reeds gevoerde) andere discussie....
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
nou en? andere lieden zoeken er hoogst waarschijnlijk wel naar. IK BIJVOORLBEELD!!...doh.Op maandag 21 mei 2001 18:10 schreef ACM het volgende:
[..]
Omdat de topic starter wellicht niet meer naar het antwoord zoekt, na een jaar?
en als dit nou allemaal niet de bedoeling is, dan vind ik dat het vanaf nu verboden!! zou moeten zijn om te verwijzen naar de ''search'' funtie.
Verwijderd
vind ik ook, mensen die zoeken en op dit topic komen weten nu iig het antwoord.Op maandag 21 mei 2001 18:13 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
nou en? andere lieden zoeken er hoogst waarschijnlijk wel naar. IK BIJVOORLBEELD!!...doh.
en als dit nou allemaal niet de bedoeling is, dan vind ik dat het vanaf nu verboden!! zou moeten zijn om te verwijzen naar de ''search'' funtie.
Mensen die zoeken komen ook dat andere topic tegen incl oplossingOp maandag 21 mei 2001 18:42 schreef deur het volgende:
vind ik ook, mensen die zoeken en op dit topic komen weten nu iig het antwoord.
Je gebruik van de search is heel goed, maar je moet die oude topics vooral zien als "een bron van kennis" dus niet als "een punt van gestopte discussie"
Als straks iemand met precies die vraag komt, kan jij lekker door verwijzen naar die oude topics of de search, want jij weet zeker dat het eerder beantwoord is..
Verwijderd
Ik zou ook niet meer hoeven weten waar ik een nieuwe uitlaat kan krijgen voor de Mazda TR7 die ik een jaar geleden in de prak heb gereden, toch....
Het nadeel is, dat het topicje al lekker aan het afzakken was, voor jij reageerde
Verwijderd
Verwijderd
Fijn is dat ..
Verwijderd
Dan kan die topic toch gewoon de prullenbak in:?...Wie heeft daar nog wat aan, of moet ik mij voorstellen dat er nog iemand op Tweakers.nl is die naar dat antwoord zoekt?Op dinsdag 22 mei 2001 15:15 schreef HlpDsK het volgende:
Een tijd geleden stond ineens weer bovenaan "Wanneer komt de GeForce uit?" ..
Fijn is dat ..
''t is tweakers.netOp woensdag 23 mei 2001 01:40 schreef Dreijer het volgende:
[..]
Dan kan die topic toch gewoon de prullenbak in:?...Wie heeft daar nog wat aan, of moet ik mij voorstellen dat er nog iemand op Tweakers.nl is die naar dat antwoord zoekt?
Verwijderd
Ach ja, natuurlijk. Het is mijn startpagina dus klop het nooit meer in.
[on-topic]
Laat het wel staan voor het geval er iemand naar Tweakers.nl zoekt:P
Verwijderd
dan zouden ze ALLE topics moeten gaan modden (na een bepaalde datum na openen) of het goed genoeg is voor ''het archief''... lijkt me niet echt de oplossingOp woensdag 23 mei 2001 01:40 schreef Dreijer het volgende:
[..]
Dan kan die topic toch gewoon de prullenbak in:?...Wie heeft daar nog wat aan, of moet ik mij voorstellen dat er nog iemand op Tweakers.nl is die naar dat antwoord zoekt?
De rest (paar duizend) laten we wel lekker met rust hoor.