[BC3] Meer Nieuws?

Pagina: 1
Acties:

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 15:54
Mischien zijn jullie al lang hiermee bezig/ of niet haalbaar.

Maar schijnbaar raken veel mensen gefrustreerd die nieuws submitten dat niet gepost word, terwijl het vaak toch best intersant is.

Waarom niet bevoorbeeld veel uitgebreider?
dus 40|50 post per dag, en dat wanneer standaard, alleen het hoofdnieuw tezien krijgt (zoals nu -+ 10|20), maar als je bv in je instellingen zegt, alles, je ze allemaal krijgt, of dat wanneer je bv meer de categorie internet wilt alleen het internet nieuw tezien krijgt.

of is dit gewoon niet haalbaar?

• HermeS
zoals veel internet stores doen, een persoonlijke omgeving creeen die voor meer custumer statisfaction leid.
dus bv 5 categorien ofzo!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik hou juist van T.net omdat het lekker overzichtelijk is. Even snel koppensnellen en dan klaar ;)

Verwijderd

koppensnellen kan nog efficienter en gerichter als je de pagina personaliseert. ''t is geen wereldschokkend programmeer iets om dat voor elkaar te krijgen en het zou denk ik no bijdragen aan de waarde van t-net.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Geperonaliseerde internetpagina''s :r

Het spijt me hoor, maar dat vind ik echt nix... En ik begin onderhand een beetje moe te worden van dat gezeur over dat er te weinig nieuws is... :(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• HermeS
Op maandag 21 mei 2001 17:49 schreef Moartn het volgende:

Het spijt me hoor, maar dat vind ik echt nix... En ik begin onderhand een beetje moe te worden van dat gezeur over dat er te weinig nieuws is... :(
wie zit er hier tezeuren over teweinig nieuws? ;)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:00
Op maandag 21 mei 2001 17:49 schreef Moartn het volgende:

Er is niet te weinig nieuws hoor, er wordt denk ik alleen niet hard genoeg gezocht :)

- 100 Gb Maxtor HD: http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010519/536dx.html
- Xeon review: http://accelenation.com/?doc=1&page=1
en zo kan ik nog wel ff door gaan :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 21 mei 2001 17:59 schreef biobak het volgende:
- 100 Gb Maxtor HD: http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010519/536dx.html
- Xeon review: http://accelenation.com/?doc=1&page=1
Ik neem aan dat je die gesubmit hebt?

• biobak
Op maandag 21 mei 2001 18:02 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die gesubmit hebt?
Nope :)

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Die 100 gig HD heb ik zien staan in de submit, maar het is gewoon niet lang genoeg voor een nieuwspost. Hiervoor zouden we een soort rubriek met kleine nieuwtjes moeten hebben (de plannen daarvoor liggen er volgens mij ook)

• biobak
Op maandag 21 mei 2001 18:04 schreef Moartn het volgende:
Die 100 gig HD heb ik zien staan in de submit, maar het is gewoon niet lang genoeg voor een nieuwspost. Hiervoor zouden we een soort rubriek met kleine nieuwtjes moeten hebben (de plannen daarvoor liggen er volgens mij ook)
:? Dan brei je er een leuk verhaaltje omheen? Je bent niet voor niets nieuwsposter. In het verleden hebben er ook heel wat plaatjes van "die wazige Japanner" op T.net gestaan. Plaatje zegt meer dan 1000 woorden :)

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 21 mei 2001 18:06 schreef biobak het volgende:

[..]

:? Dan brei je er een leuk verhaaltje omheen? Je bent niet voor niets nieuwsposter. In het verleden hebben er ook heel wat plaatjes van "die wazige Japanner" op T.net gestaan. Plaatje zegt meer dan 1000 woorden :)
Ik zal eens ff kijken wat ik voor je kan doen... :)

edit:
Het spijt me hoor, maar IK kan hier echt nix bijverzinnen zonder dat het compleet overbodig of onzinnig is. Die plaatjes zijn ook niet echt indrukwekkend... Misschien dat een van mijn collega''s het anders inziet en het alsnog post...

Verwijderd

Nieuwspostings moeten toch nog altijd wél een zeker kwaliteitsniveau hebben, lijkt me.

Alle onzin posten die je op ''t hele wereldwijdespinnenweb tegenkomt lijkt me uit den boze, zéker als je nieuws niet kunt verifiëren!

Maar: een rubriekje ''korte berichten'' zou idd uitkomst bieden voor veel kleine/korte/vage/niet-al-te-relevante berichtjes, da''s waar 8-)!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Volgens mij vindt Wouter de 100 gig HD wel boeiend genoeg om te posten. Zo zie je maar: het verschilt per nieuwsposter wat hij boeiend vindt, en dat is maar goed ook... :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

doorwerken kreng :P

ik heb niet voor niets die column geschreven ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1