Deze is nieuw voor mij
Je bent momenteel niet ingelogd en kunt dus geen gebruik maken van de private fora.
wat betekend dit?
Je bent momenteel niet ingelogd en kunt dus geen gebruik maken van de private fora.
wat betekend dit?
Aannames zijn fataal.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heel goed gesproken, alleen gaat dit niet voor bwe op. bwe is namelijk niet echt een newbee. 356 postings en vrij serieus op technoonderwerpen.Op maandag 21 mei 2001 17:16 schreef Alfredt het volgende:
aha, je hebt iets gepost in HA wa thuis hoort in SG.... dit is een computer forum, voor problemen met je brommer kun je dus ook beter een ander forum (of een nieuwsgroep) zoeken.
Er is wel een onderdeel van GoT waar dit soort problemen behandeld worden maar daar mag je pas bij als je wat langer lid bent en je in die tijd goed gedragen hebt (30 dagen, 50 nuttige posts).... dus tot die tijd kun je er helaas niet bij
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
dat klopt, ik ben wel bezig met het lurken in (metname de software fora) en het leren van php en java, ik hoop na de zomervakantie ook daar mijn ei kwijt te kunnen....Op maandag 21 mei 2001 17:31 schreef FoolZero het volgende:
BTW Alfredt voor iemand, die het computerforum zo loopt aan te prijzen, zie ik je weinig posten in de techno fora. Meer dan 90% van je tijd post je in [LA]...
Iets om over na te denken?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq