Toon posts:

[BC3] ??? private fora ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze is nieuw voor mij

Je bent momenteel niet ingelogd en kunt dus geen gebruik maken van de private fora.

wat betekend dit?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[topic=182324]

Verwijderd

Topicstarter
ja? ga verder?
sta ik in de hoek of iets dergelijk?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

welke fora? bedoel je SG en NST? of wil je ook al de crewfora op? :?

* Delerium confused

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

SG en NS&T zijn hidden gemaakt, voor nieuwe registraties, en niet ingelogde bezoekers. Het hoe en waarom is in de aangegeven draad aangegeven (te lang verhaal om hier neer te zetten)

Ben je WEL ingelogd, en ben je voor (ik geloof jl. zaterdag) geregistreerd is er iets anders aan de hand.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Ben je al een keertje opnieuw uit en ingelogd ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gepost op GoT,
ik wil daarnaar terug...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/184033
en op die manier loop ik die melding op,
maar ik heb het al gevonden, ik moest me aanloggen..
alles goed, en nee bedankt.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
aha, je hebt iets gepost in HA wa thuis hoort in SG.... dit is een computer forum, voor problemen met je brommer kun je dus ook beter een ander forum (of een nieuwsgroep) zoeken.

Er is wel een onderdeel van GoT waar dit soort problemen behandeld worden maar daar mag je pas bij als je wat langer lid bent en je in die tijd goed gedragen hebt (30 dagen, 50 nuttige posts).... dus tot die tijd kun je er helaas niet bij

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 21 mei 2001 17:16 schreef Alfredt het volgende:
aha, je hebt iets gepost in HA wa thuis hoort in SG.... dit is een computer forum, voor problemen met je brommer kun je dus ook beter een ander forum (of een nieuwsgroep) zoeken.

Er is wel een onderdeel van GoT waar dit soort problemen behandeld worden maar daar mag je pas bij als je wat langer lid bent en je in die tijd goed gedragen hebt (30 dagen, 50 nuttige posts).... dus tot die tijd kun je er helaas niet bij
Heel goed gesproken, alleen gaat dit niet voor bwe op. bwe is namelijk niet echt een newbee. 356 postings en vrij serieus op technoonderwerpen.

Mare het maakt niet uit, want zoals je hebt gelezen kan bwe gewoon weer zijn ei kwijt in [SG] ;)

BTW Alfredt voor iemand, die het computerforum zo loopt aan te prijzen, zie ik je weinig posten in de techno fora. Meer dan 90% van je tijd post je in [LA]...
Iets om over na te denken? ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 17:31 schreef FoolZero het volgende:
BTW Alfredt voor iemand, die het computerforum zo loopt aan te prijzen, zie ik je weinig posten in de techno fora. Meer dan 90% van je tijd post je in [LA]...
Iets om over na te denken? ;)
dat klopt, ik ben wel bezig met het lurken in (metname de software fora) en het leren van php en java, ik hoop na de zomervakantie ook daar mijn ei kwijt te kunnen....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1