[BC3] GoT trager???

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
De laatste tijd (paar weken) krijg ik de indruk dat GoT (en T.net in mindere mate) steeds trager (minder snel is misschien beter) worden. Eerst dacht ik dat het aan mezelf lag maar ik heb er op andere pagina''s geen last van imho. Het is ook op elk moment van de dag zo dus niet alleen als het druk is.

Hoeveel trager? Nou te vergelijken met een gefragmenteerde HD, in het begin valt het niet op, dan boeit het niet maar op een gegeven moment wordt alles gewoon merkbaarder (en dus irranter) langzamer.

Ben ik aan het zeuren of zijn er meer mensen met deze opmerkingen?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja ik merk het ook ja, de load van een pagina was voroeger in een keer binnen en nu duurt het een paar seconden....

en ja de kabelverbinding werkt nog steeds zoals het hoort.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Hier ook problemen mee. Voor al op T.net.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Afgezien van de regelmatige, wazige problemen met de Vuurwerk verbinding is het ook veel drukker geworden op de sites (vergelijk de stats met die van een maand geleden), dus daar wordt het wel wat trager van ja.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik merk het ook ja, errug irritant soms, vooral het wachten tussen "klik" en "respond" (nieuwe pagina begint te laden) duurt veel langer dan voorheen

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb er inderdaad ook wel (wat) "last" van.
En bij mij ligt het ook niet aan mijn verbinding ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inderdaad... vooral vandaag vroeg in de middag was een ramp, moest gewoon mijn F5-knop (die inmiddels is overleden) vastplakken met tape.

Tijd voor nieuwe c.q. zwaardere servers?

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 15:23 schreef RickJansen het volgende:
Afgezien van de regelmatige, wazige problemen met de Vuurwerk verbinding is het ook veel drukker geworden op de sites (vergelijk de stats met die van een maand geleden), dus daar wordt het wel wat trager van ja.
Rick, het gebeurt me dus gewoon de hele dag door zonder dat het aantal bezoekers daar invloed op heeft ;). Ik heb er om 3 uur snachst net zoveel ''last'' van als om 8 uur savonds ;).

• Kees
  • Laatst online: 13-02 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op maandag 21 mei 2001 15:43 schreef wildhagen het volgende:
Inderdaad... vooral vandaag vroeg in de middag was een ramp, moest gewoon mijn F5-knop (die inmiddels is overleden) vastplakken met tape.

Tijd voor nieuwe c.q. zwaardere servers?
komen eraan :)

de traagheid vanmiddag was trouwens voor bijna 100% te wijten aan vuurwerk en chello die ging bokken

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 21 mei 2001 16:01 schreef Kees het volgende:

[..]

komen eraan :)
Euh:?
Alweer?
* alt-92 kijkt even of dit geen oude draad is*
*date-check complete*

Of heeft het te maken met Appie die een beetje misselijk was?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Alweer?
Nog steeds >:)
Pagina: 1