[BC3] Telefoonnummers

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183974

Topic is wel op slot maar de nummers staan er nog....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Ik ga zo kijken naar dat topic, en mijn haat naar Pimdelmee is nu nóg groter. Echt wat voor hem om dit te posten |:(

• BC3 Victim
Wie belt hun nou? Die mensen hebben vast een apparaat die boven *31* uitkomt...... Stalken heeft denk ik geen zin of je hebt een boze KPN aan de lijn die dreigt: je tel.nr. wordt geblokt.............

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

:?
Gek.

De dienstdoende mod zal het wel druk hebben gehad, ik kan je helaas niet helpen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
LOL, ik neem aan dat het een heel flauwe grap is, maar het slaat nergens op. Voor de zekerheid kan het idd beter verwijderd worden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik vindt deze actie van een zo dergelijk niveau dat een waarschuwing toch nog wel erg soepeltjes is.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tom heeft alle nummers weggehaald ;).

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 14:31 schreef Grrrrrene het volgende:
LOL, ik neem aan dat het een heel flauwe grap is, maar het slaat nergens op. Voor de zekerheid kan het idd beter verwijderd worden :)
Juist daarom Grrrrrene die gast zal maar net toevallig op het telefoonnummer van je oma gekomen zijn :(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

jaja ''kwas ff met meer dingen bezig dus had ze vergeten weg te halen.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
waarschijnlijk waren het de echte nummers, een of ander bedrijf had laatst namelijk een of andere website/cd rom waarop alle geheime nummers van nederland ook stonden uitgebracht (stond vorige week in de krant dacht ik)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

En ondertussen hangt TurkeyBoy de bink uit door deze personen met een telefoontje te verwelkomen. Dit is dus maar een voorbeeld. :r

• BC3 Victim
En in dit topic gathering.tweakers.net/showtopic.php/182811
heeft hij ze opnieuw gezet

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Meneer heeft een ban :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 21 mei 2001 14:51 schreef Tom het volgende:
Meneer heeft een ban :)
Ah wat vervelend ;)

• BC3 Victim
Vind het wel jammer dat die nummers weg zijn

:(

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 14:58 schreef BETATESTER het volgende:
Vind het wel jammer dat die nummers weg zijn

:(
edit:

Link weggehaald op verzoek van een medewerken van dit mooi en fantastische GoT!

Verwijderd

De crew had als countermeasure ook het IP van de persoon kunnen posten met ISP etc. erbij. Had ie denk ik ook niet leuk gevonden :(

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 21 mei 2001 15:03 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Nee Nix jammer! Kijk eens op forum.interaddict.com en kijk daar in het Onzinforum! Taaaaaadaaaaaaaaaaaaaa Daar staat ze ook!
:? Waarom zijn ze hier dan eigenlijk weggehaald, om mensen te wijzen op een andere plek, waar ze nog wel staan ?

[edit: een voorbarige opmerking bij nader inzien weggehaald]

• BC3 Victim
[Ik-moet-ff-wat-aan-jaymz-melden-mode]
Jaymz, link is verwijderd. Gelijktijdig hebben we ons bericht gewijzigd :)
[/Ik-moet-ff-wat-aan-jaymz-melden-mode]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 15:14 schreef Jaymz het volgende:

[..]

:? Waarom zijn ze hier dan eigenlijk weggehaald, om mensen te wijzen op een andere plek, waar ze nog wel staan ?

[edit: een voorbarige opmerking bij nader inzien weggehaald]
Jaymz moet je hem zelf ook weghalen uit je quote hoor >:)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 21 mei 2001 15:25 schreef Alfredt het volgende:

[..]

Jaymz moet je hem zelf ook weghalen uit je quote hoor >:)
:) D''r stond nog meer :)

GSMboy heeft deze wel gezezen zie ik. Deze opmerking hoeft wat mij betreft niet herhaald te worden.

Ik kwam iets te dreigend over, bedacht ik me later, en kon zo snel niet een beter alternatief verzinnen.
Maar gsmboy heeft de omperking of begrepen, of heeft naar eigen inzicht gehandeld.
Pagina: 1