De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gek.
De dienstdoende mod zal het wel druk hebben gehad, ik kan je helaas niet helpen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Juist daarom Grrrrrene die gast zal maar net toevallig op het telefoonnummer van je oma gekomen zijnOp maandag 21 mei 2001 14:31 schreef Grrrrrene het volgende:
LOL, ik neem aan dat het een heel flauwe grap is, maar het slaat nergens op. Voor de zekerheid kan het idd beter verwijderd worden
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
heeft hij ze opnieuw gezet
Ah wat vervelendOp maandag 21 mei 2001 14:51 schreef Tom het volgende:
Meneer heeft een ban
Op maandag 21 mei 2001 14:58 schreef BETATESTER het volgende:
Vind het wel jammer dat die nummers weg zijn
Link weggehaald op verzoek van een medewerken van dit mooi en fantastische GoT!
Verwijderd
Op maandag 21 mei 2001 15:03 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nee Nix jammer! Kijk eens op forum.interaddict.com en kijk daar in het Onzinforum! Taaaaaadaaaaaaaaaaaaaa Daar staat ze ook!
[edit: een voorbarige opmerking bij nader inzien weggehaald]
Jaymz, link is verwijderd. Gelijktijdig hebben we ons bericht gewijzigd
[/Ik-moet-ff-wat-aan-jaymz-melden-mode]
Jaymz moet je hem zelf ook weghalen uit je quote hoorOp maandag 21 mei 2001 15:14 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Waarom zijn ze hier dan eigenlijk weggehaald, om mensen te wijzen op een andere plek, waar ze nog wel staan ?
[edit: een voorbarige opmerking bij nader inzien weggehaald]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op maandag 21 mei 2001 15:25 schreef Alfredt het volgende:
[..]
Jaymz moet je hem zelf ook weghalen uit je quote hoor
GSMboy heeft deze wel gezezen zie ik. Deze opmerking hoeft wat mij betreft niet herhaald te worden.
Ik kwam iets te dreigend over, bedacht ik me later, en kon zo snel niet een beter alternatief verzinnen.
Maar gsmboy heeft de omperking of begrepen, of heeft naar eigen inzicht gehandeld.