Toon posts:

[BC3] onduidelijke onderwerpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voorbeeld:

[topic=183654]

deze bezoeker noemt het onderwerp van de posting: blah
persoonlijk vind ik dit soort onderwerpen irritant, ik zoek vaak in de search en zoek als er veel results zijn dan ook alleen op onderwerp, stel het juiste antwoord komt voor in een posting met het onderwerp "blah" tja die vind je dan toch nooit op deze manier ?

mijn mening is om de search goed te kunnen gebruiken dat dit soort namen voor onderwerpen niet voor mogen komen.

zijn er meerdere tweakers het hier mee eens ?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Dat zijn nou net de posts die ik meestal oversla ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad, ik ook meestal maar soms komen er wel goeie oplossingen in voor en die mis je dan wel weer.

Verwijderd

Ik zeg ze dat ze dat niet moeten doen. Maar mensen zijn eigenwijs.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat zijn posts die standaard mijn aandacht trekken (das ook de bedoeling uiteraard van de starter) hoewel ik er een hekel aan heb. Op spielerij probeer ik vrij vaak een topictitel te verduidelijken mede om later de search goed te kunnen gebruiken :).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 22:24 schreef IceStorm het volgende:
Dat zijn posts die standaard mijn aandacht trekken (das ook de bedoeling uiteraard van de starter) hoewel ik er een hekel aan heb. Op spielerij probeer ik vrij vaak een topictitel te verduidelijken mede om later de search goed te kunnen gebruiken :).
en dat zouden meer mods moeten doen :)
Pagina: 1