Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
als ik een vraag heb en ik vermeld erbij dat het voor me huiswerk is mag dat dan niet?
en als ik nou dat er niet bij zou vermelden?
En als het in mijn boek zou staan had ik het hier niet gevraagd.
En weet iemand waar dit wel geaccepteerd word zodat ik het dan daar kan vragen?
BvD AndroX
en als ik nou dat er niet bij zou vermelden?
En weet iemand waar dit wel geaccepteerd word zodat ik het dan daar kan vragen?
BvD AndroX
Er zit een verschil in huiswerk en ''huiswerk''.
Voorbeeldje:
"Ik moet morgen een C++ opdracht inleven maar snap er geen kloot van. Je kunt je projecten naar blaat@blah.com mailen"
Dit is dus een actie die NIET gewaardeerd wordt om het kort te zeggen
Ander voorbeeld:
"Ik ben bezig met een C++ opdracht voor school er moet dit en dat gebeuren. Ik heb dit tot nu toe gedaan, die en die pagina al afgezocht maar ik kan nie vinden hoe je dit ene probleem nu oplost (verhaal moet langer, duidelijker en overtuigender
). Wie kan me helpen?"
Zie je het verschil een beetje? De eerste is GoT als huiswerkhulp gebruiken, de tweede is gewoon GoT als oplossing voor een probleem gebruiken dat toevallig je huiswerk is.
Voorbeeldje:
"Ik moet morgen een C++ opdracht inleven maar snap er geen kloot van. Je kunt je projecten naar blaat@blah.com mailen"
Dit is dus een actie die NIET gewaardeerd wordt om het kort te zeggen
Ander voorbeeld:
"Ik ben bezig met een C++ opdracht voor school er moet dit en dat gebeuren. Ik heb dit tot nu toe gedaan, die en die pagina al afgezocht maar ik kan nie vinden hoe je dit ene probleem nu oplost (verhaal moet langer, duidelijker en overtuigender
Zie je het verschil een beetje? De eerste is GoT als huiswerkhulp gebruiken, de tweede is gewoon GoT als oplossing voor een probleem gebruiken dat toevallig je huiswerk is.
Welke methode gebruik je?Op zondag 20 mei 2001 20:05 schreef AndroX het volgende:
Verwijderd
als ik alles zou typen wat ik nu al heb dan ben ik wel lang bezig dit waren gewoon een paar vragen die ik niet wist en dan vermeld ik erbij dat het huiswerk is en word ie oppeens gesloten.
En heb ook op altavista gezocht maar ben pas 16 en van die termen snap ik geen ruk.
En encarta(?) was ook nix te vinden
najah als dat de mentaliteit van tweakers is...
En heb ook op altavista gezocht maar ben pas 16 en van die termen snap ik geen ruk.
En encarta(?) was ook nix te vinden
najah als dat de mentaliteit van tweakers is...
Verwijderd
kijk.Op zondag 20 mei 2001 20:10 schreef wfvn het volgende:
[..]
Welke methode gebruik je?
Als de leraar tegen mij zegt van:
Je moet nu aantekeningen maken van wat we nu gaan doen want het staat niet in je boek dan neem ik aan dat het er ook niet in staat.
(we hebben het nu over lensen, spiegelbeelden, brandspuntafstanden brekingsindexen etc.)
Maar serieus... welke methode gebruik je... of liever... welke HEB je gebruikt in het derde leerjaar?Op zondag 20 mei 2001 20:17 schreef AndroX het volgende:
[..]
kijk.
Als de leraar tegen mij zegt van:
Je moet nu aantekeningen maken van wat we nu gaan doen want het staat niet in je boek dan neem ik aan dat het er ook niet in staat.
(we hebben het nu over lensen, spiegelbeelden, brandspuntafstanden brekingsindexen etc.)
Daar is het namelijk verplichte kost
Als ik die vragen zo zie weet ik vrij zeker dat ze bijna allemaal simpel te vinden zijn. Maar ok, tipje, loop eens binnen bij een fotograaf of let op in de les
.
nog een tipje:Op zondag 20 mei 2001 20:18 schreef IceStorm het volgende:
Als ik die vragen zo zie weet ik vrij zeker dat ze bijna allemaal simpel te vinden zijn. Maar ok, tipje, loop eens binnen bij een fotograaf of let op in de les.
Accomoderen is de term voor het ''scherpstellen'' van het oog
Verschil tussen scherpstellen van fototoestel en menselijk oog:
Mens: Ooglens wordt zelf boller/minder bol (niet hol)
Fototoestel: Afstand tussen voorwerp/lens en afstand tussen lens/fotorolletje wordt op elkaar aangepast..... dit door de lens te verschuiven....
Komt het weer bekend voor? Dit HEB je gehad.....
Verwijderd
jah dat wel maar ik kan dus 0,0 natuurkunde en met zo''n opdracht als dit kan ik me cijfer naar een 4 of een 5 halen (anders blijf ik zitten). Ik snap serieus er echt nix van
Uhm, deze wordt HEEEEL stom, waarom heb je dan in hemelsnaam voor Natuurkunde gekozenOp zondag 20 mei 2001 20:39 schreef AndroX het volgende:
jah dat wel maar ik kan dus 0,0 natuurkunde en met zo''n opdracht als dit kan ik me cijfer naar een 4 of een 5 halen (anders blijf ik zitten). Ik snap serieus er echt nix van
uuhhm..... dan denk ik nog steeds dat het in je boek staat...Op zondag 20 mei 2001 22:30 schreef AndroX het volgende:
uuhhm is nog verplicht in de 3e
Welke methode gebruik je nou?
Nu voor straks?
Overal?
Scan?
of-een-van-die-andere-methodes?
Het valt vrij snel op of iemand zelf al moeite heeft gedaan om iets uit te zoeken.
Dus geen: stuur me ff een complete executable inclusief source naar blaat@provider.com
Dus geen: stuur me ff een complete executable inclusief source naar blaat@provider.com
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1