met papier mache kun je alles maken!!
* Harmen ergerde zich er ook al blauw aan! 
Grr....
Grr....
Whatever.
Zijn al tig topics over
Maar er wordt aan gewerkt heb ik me laten vertellen.
Oké duidelijk..... keep on going.
Whatever.
Verwijderd
[vreselijk offtopic]
hey bulldog, heeft iemand nu een geintje met jouw icoon uitgehaald? dat brilletje zat er geloof ik niet op
[/offtopic]
hey bulldog, heeft iemand nu een geintje met jouw icoon uitgehaald? dat brilletje zat er geloof ik niet op
[/offtopic]
Het meegeven van de SG string [1] heeft ook geen zin.
0 results
0 results
met papier mache kun je alles maken!!
Dat brilletje heeft Traag volgens mij gemaakt
My lips are sealed
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jajaja, coooool heOp zondag 20 mei 2001 19:36 schreef PsyFlux het volgende:
[vreselijk offtopic]
[/offtopic]
Owww, ben je er helemaal vergeten om er over te vertellen! Heb dus sinds een paar dagen een nieuw brilletje gekregen van "Traag" en ben er zo ontzettend blij mee dat ''k hem meteen al dag en nacht draag! Het is werkelijk waar een heerlijke bril, pcies om maat dus past precies. Verder zit er alles op /in ruitenwissers, knopje voor "GoT" modeen nog meer van deze gaaafffffe shit
Bovendien was het een kadoooootje dus heb hem nog gratis gekregen ook! Wat ik ook nog even nader wil benadrukken is het feit dat er echt ontzettend veel werk in is gestoken. Zeker ook gezien de speciale features is het een unieke bril! Ben er heel blij mee en dank hierbij nogmaals traag!
Verwijderd
hehehe, die topic had ik blijkbaar toch ff gemist...
Ik begon al aan mezelf te twijfelen en dacht ff dat iemand je icoontje vervangen had.
Maar het is dus toch met jouw goedkeuring
Vraag me trouwes wel af waarmee Traag dat toch zo mooi mee getekend heeft
Ik begon al aan mezelf te twijfelen en dacht ff dat iemand je icoontje vervangen had.
Maar het is dus toch met jouw goedkeuring
Verwijderd
Komt omdat het een private forum geworden is.Op zondag 20 mei 2001 19:41 schreef Servowire het volgende:
Het meegeven van de SG string [1] heeft ook geen zin.
0 results
Probeer maar een forumid 30 mee te geven
WhehehOp zondag 20 mei 2001 21:21 schreef PsyFlux het volgende:
Verwijderd
Daar heb ik over gehoord ja! Ken je heel mooi snorren, brilletjes, baarden & duivelshoorntjes over gezichten mee tekenen. Is inderdaad een heel mooi pakket, je ziet echt niet dat het erbij getekend is! Schijnt wel nogal prijzig te zijn, maarja het is het wel waardOp zondag 20 mei 2001 21:24 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Whehehheb mij laten vertellen dat het met een of ander proffesioneel pakket is gemaakt. Schijnt een nieuw pakket te zijn waarmee het mogelijk is om de bril pcies op de goede plaats te krijgen /formaat etc.
Verwijderd
Je krijgt er wel een crappy besturingssysteem gratis bij!Op zondag 20 mei 2001 21:47 schreef PsyFlux het volgende:
Schijnt wel nogal prijzig te zijn, maarja het is het wel waard
Maar meer mag ik helaas niet los maken, NDA...
Pagina: 1