Op zondag 20 mei 2001 18:39 schreef havana het volgende:
Dank u wel voor dit applaus, ben ''k heel blij mee

Mijn idee is nu juist: zoveel mogelijk open laten. Ik heb laatste iets over ADSL levertijd bewust open gelaten, ook al staat het in de FAQ. Soms zijn er nieuwe ontwikkelingen en er moet ruimte zijn om daarover te kunnen praten.
Bovendien kon je zo ook zien dat het nogal verschilt per gebied. Ik vond het best een nuttig topic ja

Wat ik wel sluit? Topics over Internetdelen, die al 10.000x voorbijgekomen zijn en bovendien in een ander forum thuishoren. Nutteloze opsommingen als "hoe snel download jij met Chello" voegen NIKS toe en gaan daarom ook op slot.
Ja, idd... Helemaal mee eens. Ik snap ook niet waarom het voor sommigen zo moeilijk te begrijpen is dat zo''n topic niet open blijft, maar ja...
Ik hoop je vraag beantwoord te hebben, zo niet : zeg het me
[edit] gooien met opmerkingen als "FAQ" doe ik tegenwoordig NOOIT meer. Ik probeer de tijd te nemen om mensen uit te leggen wat er fout gegaan is.
Da''s idd wat vriendelijker, als ik nieuw zou zijn op een forum en ik werd afgekat met de opmerking "RTFF" o.i.d., zou ik na mijn eerste post direct weer weg zijn en niet meer terug komen... Zo behandel je mensen niet IMHO.
Maar effe in het algemeen: Waar komt toch al die ontevredenheid vandaan van users de laatste tijd. Gisteren moest McVirus het ontgelden, kwam mdenie terug in een topic waarin hij niet tevreden was dat zijn dagelijkse V&A posts verwijderd waren, laatst was het nieuwsposten niet goed en als ik effe zoek vind ik over de afgelopen week met gemak nog een stuk of 3 commentaar topics...
Ik snap het niet hoor, ik vind het de laatste tijd JUIST beter gaan quo topics sluiten. Het is nog effe wachten tot de SG weer helemaal "newbie-proof"...