Wat is de motivatie om dit topic te sluiten??? Grtz.
Wij denken dat er niet echt een constructieve, bijdragende discussie uit kan voortvloeien.
Dat het geen spam is las ik ook pas toen ik hem al had gesloten met het bijpassende bericht (soms komen er nog reacties in de tijd dat ik bezig ben met het sluiten).
[edit]Ik wordt zojuist even op mijn vingers getikt:
Het maakt niet uit of je er bij hoort of niet, het botweg droppen van een url is gewoon spam.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Threads sluiten om iets wat nog niet gebeurd is (en misschien ook helemaal niet gaat gebeuren) is wel een beetje vreemd lijkt me.Wij denken dat er niet echt een constructieve, bijdragende discussie uit kan voortvloeien.
Dat topic is dan toch ook zoiets en wordt niet gesloten
Chaos: Preventief werken heet dat, ken je dat niet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee ik heb van die rookmelders, werkt net zo goed. Ik heb namelijk 2 brandblussers in mijn appartementje.Op zondag 20 mei 2001 15:46 schreef Chaos het volgende:
Floris: jij hebt zeker ook een paar tuinslangen door de ramen naar binnengericht als brandpreventie?
Maar da''s compleet offtopic
tuinslang naar binnen richten = slotje omdat het wel eens mis zou kunnen gaan
rookmelder = modje de thread even extra in de gaten laten houden
Misschien is een feature dat je threads kunt flaggen een ideetje?
Wat voegt dit toe aan de discussie?Op zondag 20 mei 2001 15:59 schreef Tom het volgende:
blabla zeur zeur
Virussen? Scan ze hier!
Dat idee staat al op de feature-request-list voor TopixOp zondag 20 mei 2001 15:54 schreef Chaos het volgende:
Helemaal niet zo offtopic hoor:
tuinslang naar binnen richten = slotje omdat het wel eens mis zou kunnen gaan
rookmelder = modje de thread even extra in de gaten laten houden
Misschien is een feature dat je threads kunt flaggen een ideetje?