het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Vind je? Ik zie er weinig mis aan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nah, tweakers wil toch overkomen als een professionele site?? Ik vind dat soort taal niet echt goed overkomen, blijkbaar denken anderen er anders over........Op zondag 20 mei 2001 09:06 schreef dennisdotcom het volgende:
Kom op zomer, professioneel wil niet meteen zeggen dat het een stijve zakelijke bedoeling moet worden toch?
Professioneel Hyves-weigeraar
ik wil ook zo''n broek met van die zakken aan de zijkant 
kzie het probleem niet zo, ok is misschien niet echt goed nederlands maar mail dan een ''betere'' zin door naar de admins van T.net....
kzie het probleem niet zo, ok is misschien niet echt goed nederlands maar mail dan een ''betere'' zin door naar de admins van T.net....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Grammaticaal is er helemaal niks fout aan deze zin.
Over smaak valt te twisten, maar ik vind het een lekker zinnetje
Over smaak valt te twisten, maar ik vind het een lekker zinnetje
Nee dat zeker niet, maar ik vind dit zo raar klinken eigenlijk. Als je me een beetje zou kennen weet je dat ik ook wel van een beetje humor hou. Als niemand er verder problemen mee heeft dan laten jullie het gewoon lekker zo 
Dan is het gewoon n kwestie van smaak
Dan is het gewoon n kwestie van smaak
Niks mis mee, iedereen weet wat er mee bedoeld word, dus is ie goed.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hmm misschien ben ik ook teveel een mierenneuker geworden qua taalgebruik
, teveel zakelijke blaatverhalen geschreven ofzoooooooooo
Pagina: 1