Op zondag 20 mei 2001 10:57 schreef A_Dude het volgende:
Je generaliseert, je overdrijft, je lult,
[...]
bent gewoon een gemakzuchtige die nu even zin heeft om te gaan zeiken.
[...]
Als dat je niet bevalt, dan heb je imho VETTE PECH! Dan kom je hier gewoon niet meer en ga je maar lekker op Altavista zoeken ofzo, maar ik heb een sterk vermoeden dat je dat toch niet gaat doen.
[...]
Nee, het enige wat jij wil is gewoon met zo min mogelijk moeite al je simpele *&%#-vraagjes beantwoord krijgen.
[...]
Face it, dat is gewoon niet het nivo van GoT.
Wat is dit in godsnaam
een forum draait op het helpen van mensen, dat betekent dat vragen beantwoord worden.
op GoT zijn veel vragen in de search te vinden, maar dat betekent nog niet dat iedere vraag van een minder bekend persoon gelijk met een korte en nietzeggende replie ''UTFS'' moet worden beantwoord.
ik begin me steeds meer af te vragen of hier geen regulars met over de 1000 posts rondlopen die niet eens één vraag kunnen beantwoorden maar gewoonweg leven van replieen met ''UTFS''.
vaak is het evenveel moeite om iemand wat meer te helpen, misschien aan te geven op welke termen hij kan zoeken, soms zelf al een zoekopdracht te doen.
iemand die de hulp van GoT inroept bevind zich sowieso al in een mindere situatie, overgelaten aan ''experts''
als de reactie is van een arrogantie, die in deze thread ook weer te vinden is, vraag ik me af wat het hele doel van dit forum nog is, laten we alles dan maar afsluiten, anders vervuilen we enkel onze perfecte search nog eens.
De mening mag best wat van een troll hebben, (tja als al je threads een slotje krijgen doe je misschien zelf ook wel wat fout) maar dat geeft niemand nog het recht een user belachelijk te maken en af te gaan flamen.
(ik heb A_Dude genomen, terwijl meerdere replies zo''n opzet hebben, A_Dude geeft zelf aan dat zn replie ''bozig'' is, en aan het end zwakt hij hem wat af)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen