[BC3] Vergeten uit te loggen

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
''k Zat net effe in i''netcafe en ben daar vergeten uit te loggen.. voor t.net kan je dan in je profiel al je sessions killen.. bestaat er ook zoiets voor GoT?
Of moet''k maar hopen dat er geen gotters zijn daar?

Verwijderd

Wordt toch na zoveel uur gekilled?

Kans is trouwens redelijk klein dat er een GoTTeR komt en dat hij/zei onder jou naam gaat posten [dan ben je ook wel lame bezig!]

Trouwens: hoe moet moet je serverside nou weer een cookie client-side killen? Of zie ik het weer mis!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je thuis ff in /uitlogt dan worden al je sessin -ids volgens mij auto. ge -killed :)

• witchdoc
Op zondag 20 mei 2001 00:11 schreef FlameHeaD het volgende:
Wordt toch na zoveel uur gekilled?

Kans is trouwens redelijk klein dat er een GoTTeR komt en dat hij/zei onder jou naam gaat posten [dan ben je ook wel lame bezig!]
als ie toevallig vanaf die pc gaat inetten is''t sneller een vergissing dan opzettelijk he.
Denk wel niet dat er erg veel Belgen zijn die gotten maar je weet maar nooit :)

Bij deze kan ik tijdelijk niet verantwoordelijk gehouden worden voor zaken die door mijn nick hier gebeuren :P

ps: effe in en uitloggen heb''k al gedaan, maar werkt got net als t.net met die session dingetjes dan?

Verwijderd

Hej Poohbeer, zeg ff welk cafe dat was, en welke PC, dan ga ik ff GoTten. >:)

• witchdoc
Internetcafe in België :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 20 mei 2001 00:23 schreef poohbeer het volgende:
Internetcafe in België :P
Oooh, die, ik ben al op weg, gna gna >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 18:12

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Weten jullie dat wel zeker?

Ik was vandaag weer ff aan het tweaken (zondagmiddag), de vorige keer dat ik dat deed was vrijdagavond/nacht. Die sessie werd abrupt afgebroken tgv een vette system-crash, ik kon dus niet uitloggen.
Vandaag werd ik bij het bezoeken van GoT echter vriendelijk begroet met "Welkom Nappa, je laatste bezoek was ..." enz. terwijl ik nog niet eens ingelogd was.
Nou maakt het in dit geval niet veel uit, het gaat toch om de thuis-pc, maar automatisch uitgelogd was ik niet?

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

volgens mij als je nu je ww wijzigt kan je daar niet meer automatisch inloggen?

Lekker zijn is een gave :)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 00:11 schreef Bulldog het volgende:
Als je thuis ff in /uitlogt dan worden al je sessin -ids volgens mij auto. ge -killed :)
Nee hoor. :)

• Destruction
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Jullie zijn allemaal telaat, ik ben er geweest en heb daat alle cookies van Poohbeer weg gegooid + uitgelogd. :)

Em nee serieus, password wijzigen ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nope, heeft geen zin.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Op zondag 20 mei 2001 18:18 schreef Chaos het volgende:
Nope, heeft geen zin.
hoezo niet?

Lekker zijn is een gave :)

• Onno
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 18:21 schreef lordspacie het volgende:

[..]

hoezo niet?
Wachtwoord wordt alleen gecontroleerd bij het inloggen, als je eenmaal ingelogd bent en het wachtwoord verandert, blijft je dus gewoon ingelogd.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 23:34
Als je oude sessies gekilled wilt hebben moet je gewoon ergens anders opnieuw inloggen en ergens op het inlog scherpie kan je dan aanvinken "gooi oude sessies weg" oid.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 19:29 schreef hielko het volgende:
Als je oude sessies gekilled wilt hebben moet je gewoon ergens anders opnieuw inloggen en ergens op het inlog scherpie kan je dan aanvinken "gooi oude sessies weg" oid.
Ehh waar ? Het gaat hier wel over GoT btw

• Destruction
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 20 mei 2001 18:18 schreef Chaos het volgende:
Nope, heeft geen zin.
Jawel, want als iemand daar dan wil posten onder het account van poohbeer, zal topix tot ontdekking moeten komen dat het password niet correct is.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Jasper
  • Laatst online: 13-02 22:23
Op zondag 20 mei 2001 19:48 schreef pier het volgende:

[..]

Jawel, want als iemand daar dan wil posten onder het account van poohbeer, zal topix tot ontdekking moeten komen dat het password niet correct is.
Nee, zoals hierboven al gezegd werd zit er alleen een password check tijdens het inloggen.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 20:24

JJJ

Hoe weten jullie dat? >:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmm .....

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 22:55
* Sassie is ook wel benieuwd hoe dat zit...
Ik ben namelijk ook wel bang dat ik een keer vergeet uit te loggen op de uni. Nu weet ik zeker dat daar iig 1 iemand GoT''ed, maar die zal wel zo vriendelijk zijn om mij uit te loggen neem ik aan. Maar mocht er een andere lamer zijn, dat weet je natuurlijk nooit...

* Sassie heeft al eens 2 weken lang ingelogd gestaan op mijn ouders'' PC (gelukkig weten ze daar niet/nauwelijks van GoT af....:))...

• Jasper
  • Laatst online: 13-02 22:23
Op zondag 20 mei 2001 21:44 schreef JJJ het volgende:
Hoe weten jullie dat? >:)
Een keer mijn pwd veranderd op mijn werk..
Pagina: 1