[BC3] Slot gedrag in P&W

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Helemaal eens...
Vermoeiende topics zijn dat die nergens op uit lopen..

Maar weet het ''beheer'' wel dat er iets aan de hand is? Horen wij dit soort dingen niet te melden in ''Stoute users'' ofzo?

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
In P&W zijn er zeer regelmatig mensen die graag leuke goodies op hun site willen hebben en daarmee het P&W forum lastig vallen.

De SMS-scripts trekken een hoop (asociale) mensen aan die zonder dat ze er ook maar enige moeite voor willen doen code van anderen willen jatten om het op hun site te plaatsen.

Ik vind dat dergelijke ongure topics gesloten moeten worden. Dit gebeurt de laatste tijd helaas zeer zelden.

Mensen die alleen willen profiteren van P&W moeten geweerd worden. Vandaag werd het toppunt bereikt:

[topic=182289]

Iemand die een SMS script gejat heeft van iemand. De GPL licentie verwijderd heeft en het post als zijnde ''zijn'' script. Later blijkt dat dit absoluut niet van hem. Nu zijn SMS-scripts sowieso al twijfelachtig, maar dit slaat werkelijk alles. Het topic heeft de gehele dag open gestaan.

Dergelijke posts trekken zeer ongure types aan:

[topic=182873]

Deze jongeman wil het eerder genoemde SMS-script gebruiken, maar snapt duidelijk geen kont van PHP. Hij vraagt mensen om webruimte (!!) voor zijn gejatte script.

[topic=120437]

Wil een ICQ script zonder dat hij ook maar iets snapt van PHP.

[topic=183005]

Wil een nieuws submit script zonder dat hij uberhaupt ergens iets van snapt.

[topic=182291]

Wil een foto gallerij script gebruiken die hij echter absoluut niet snapt en daarom maar ons ermee komt lastig vallen.

Conclusie:
Ik vind dat topics die niet-programmeurs aantrekken moeten worden gesloten (zoals het SMS-script). Mensen die graag zoiets willen leveren kunnen zelf een site maken en zelf de support verzorgen.

Topics van mensen die onbeschofte vragen stellen moeten sneller worden gesloten.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik kan me hier wel in vinden ja.
Het gebeurt inderdaad wel vaker.

Ik denk dat voor iemand het ook maar zegt: NEE "we" willen geen newbies bannen oid.

Edit: je topic titel is wel wat onduidelijk ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 20 mei 2001 00:05 schreef bartvb het volgende:
Maar weet het ''beheer'' wel dat er iets aan de hand is? Horen wij dit soort dingen niet te melden in ''Stoute users'' ofzo?
Tsja, niet _elke_ keer, maar ik heb al enkele keren zo''n topic in SU aangegeven en ik neem aan anderen ook wel.

Maar om het elke keer te moeten doen :( (<- een teleurgesteld dingetje, niet boos ;) )

• mbravenboer
Op zondag 20 mei 2001 00:01 schreef ACM het volgende:
Edit: je topic titel is wel wat onduidelijk ;)
Ik heb er nog wel over nagedacht! ;(
;).
Op zondag 20 mei 2001 00:05 schreef bartvb het volgende:
Horen wij dit soort dingen niet te melden in ''Stoute users'' ofzo?
Hum, dan blijf je bezig, bovendien is het niet echt een sympatieke bezigheid. Het beheer komt regelmatig langs volgens mij. Deze post is een poging om de slot grenzen te verleggen.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• mbravenboer
Wellicht is het een idee om een deel van de vaste crew in P&W het recht te geven om topics te sluiten?

(Dit is geen sollicitatie!)

• mbravenboer
Het blijkt dat er wel moderators langs komen.
Dit topic:

[topic=182983]

is gesloten terwijl vaste bezoekers van PW er juist aardig op in gingen. Dit getuicht van absoluut onbegrip. Zeker daar alle andere door mij genoemde topics nog steeds open staan.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 20 mei 2001 01:12 schreef mbravenboer het volgende:
Dit topic:

[topic=182983]

is gesloten terwijl vaste bezoekers van PW er juist aardig op in gingen. Dit getuicht van absoluut onbegrip. Zeker daar alle andere door mij genoemde topics nog steeds open staan.
Yupz helemaal mee eens :(
Niet dat het echt een P&W topic was dan ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Misschien wel leuk als een van de modjes/adjes wil reageren.
Desnoods met een melding "jullie blijven er maar gewoon SU voor gebruiken" ;)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
ja [topic=182983]

Ik vind dat men ook veel te lief is met bans, laatst was er een gast die gewoon tot 3 keer zijn monsterboard requests kwam posten in p & w. Ik vind dat als men grof de FAQ overtreed men gelijk moet bannen, is gewoon het risico als je gaat posten zonder de faq te lezen.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

haha topics sluiten omdat mensen er niet zoveel vanaf weten? das pas triest.
en dan ook nog de harde kern allemaal ad maken...get a grip man!!

This too shall pass

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 20 mei 2001 14:01 schreef sharkyOnline het volgende:
haha topics sluiten omdat mensen er niet zoveel vanaf weten? das pas triest.
en dan ook nog de harde kern allemaal ad maken...get a grip man!!
Jij snapt er blijkbaar niks van.

Het gaat nogmaals niet om de newbies, maar om de luilakken die zelf niks doen om de code ook maar te begrijpen die ze wel graag willen gebruiken.

En vervolgens hier komen vragen wat ze nou moeten veranderen om het werkend te krijgen.

Elke newbie (voorbeeld: [topic=183161] ) wordt zo goed mogelijk geholpen.

Maar de genen die (zie bovenstaande voorbeelden) zelf helemaal niks doen, of de maker van de scripts niet vragen wat ze moeten veranderen worden niet echt gewaardeerd.

''t Zijn wel altijd dezelfde die de antwoorden "moeten" geven...

En er zit overigens een erg groot verschil tussen ad en mod :P

• mbravenboer
Op zondag 20 mei 2001 14:01 schreef sharkyOnline het volgende:
haha topics sluiten omdat mensen er niet zoveel vanaf weten?
Jij hebt er duidelijk helemaal niets van begrepen. Het gaat niet om kennis maar om instelling, motivatie en wil om zelf iets te doen en te leren.

Dit is geen anti-newbie aktie.

Edit: ACM was me voor :)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

ehm ja ok ik kan er wel enzigzins begrip voor opbrengen maar dit is een forum daar komen gewoon mensen die net ff anders vragen stellen dan jij graag wilt/ziet.
En er zit overigens een erg groot verschil tussen ad en mod
och ja, ad typt sneller dan mod B-)

This too shall pass

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Ik kan me wel in Mbravenboers voorstel vinden. Onder de "harde kern" begint de frustratie toe te nemen. En als zelf mbravenboer er moe van wordt...

Ik denk dat er 2 mogelijke oplossingen zijn:
1: harder optreden, eventueel een harde kern mod.
2: splitsen tussen programmeren en web-programmeren

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 00:14 schreef mbravenboer het volgende:
Wellicht is het een idee om een deel van de vaste crew in P&W het recht te geven om topics te sluiten?

(Dit is geen sollicitatie!)
Ik heblaatst in een Thread ook al gezegd, Ik mag niet modden, sluiten of verwijderen. Maar negeren mag ik wel ;)
Al is dat natuurlijk geen fundamentele oplossing, maar het voorkomt veel ergernis!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben het er helemaal mee eens! Al mag ik misschien iets radicaler en meer rebels zijn, toch vind ik het hier stinken naar vriendjes politiek en klasse justitie.

Maargoed.. het is ook geen volwassen forum.. mag niet teveel wensen natuurlijk.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
En nu blijkt ook nog eens dat mijn posts hier zonder schaamte worden aangepast!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Vriendjespolitiek? mwoh, denk het niet he...

Klasse justitie? Ja denk dat dat een heel radicaal en verkeerd gekozen term is, maar niet helemaal onjuist.

Argumentatie van bovenstaande posts ga ik verder niet herhalen.

Maar kan alsnog een modje/adje es zeggen dat ie het gelezen heeft? Dat doet het wel goed bij mij ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

ik weet niet of ik mij tot de harde kern mag rekenen :) maar toch...

de hele situatie van vervelende 13-jarige eikeltjes (pardon my fench) die nergens wat van snappen en niet eens iets willen snappen verpesten de sfeer nogal op /14. wekelijks zie je een nebwie binnen komen, 15 topics openen en eigenlijk hetzelfde vragen.

ter contrast komt er een enkele keer een newbie die het niet snapt, maar wel snapt wat nettiquette inhoudt - opent slechts 1 topic, stelt duidelijke vragen en denkt na voor iets onzinnigs te zeggen en 5 reacties op zichzelf te plaatsen.

Ik ben voor extra mods in /14 die zich veel in /14 begeven. Het is voor mensen die het forum niet veel bezoeken lastig te zien wat nu echt onzin is of zoiets als ''linux & thee'' wat natuurlijk onzin is maar niet 3 maanden lang elke dag opnieuw wordt gesteld...

btw ik wil best modje worden >:)

anders stem ik op acm of joska - dusty is te streng >:) en bartvb zie ik niet zo vaak meer (of ligt dat aan mij?)..

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 20 mei 2001 16:17 schreef chem het volgende:
Het is voor mensen die het forum niet veel bezoeken lastig te zien wat nu echt onzin is of zoiets als ''linux & thee'' wat natuurlijk onzin is maar niet 3 maanden lang elke dag opnieuw wordt gesteld...
Misschien is dat wel gewoon het grootste probleem?

• chem

chem

Reist de wereld rond

hey, dat ben ik met je eens! ;)

maar goed, jaapf kan heel /14 natuurlijk ook neit in z''n 1tje doen, maar ik zie wel modjes uit andere /''s topic welhaast at-random sluiten (goh, ''t is rustig in mijn /, zal ik ergens anders wat puntjes scoren?)

nou, wie word de nieuwe mod? krijgt lotte meteen een modje erbij? :)

• BC3 Victim
Ik zou nooit van me leven hier een modje willen worden. Mijn god.. de heledag met die bloedhonden discuseren wat juist is en niet... ik lijk wel gek.

Trouwens... ik wil niet eens meer een poster zijn hiero... 1 grote kinderspeelplaats met soms een ouder er tussen die wat interresatns zegt. Lol... ga ik liever op www.superkinderen.be rondhangen!

De groeten!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Niet zo overhaast doen zeg ;)

• chem

chem

Reist de wereld rond

marlin> je hebt enigzins gelijk. het blijft ook moeilijk - en enigzins vervelend - om elke keer uit te leggen wat nu ''goed'' en ''vaut'' is omdat de grens ook zo vaag is.

Waar iedereen het wel over eens is in /14 is dat er nu eindelijk (sinds maanden) behoorlijke topic-names worden gebruikt, en de vragen iig iets beter worden (qua complexiteit en interessantheid) - daarentegen blijft er een aanwas van newbies waar geen slotje :) tegenop kan...

Als je suggesties hebt vertel dat dan, en ren niet meteen weg naar een ander forum...

• mbravenboer
Op zondag 20 mei 2001 16:29 schreef Malin het volgende:
ga ik liever op www.superkinderen.be rondhangen!
Ik dacht, he daar ga ik ff kijken... Maar die bestaat helemaal niet!
;).

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Wat mij ook opvalt is dat JaapF, de moderator amper langskomt, in ieder geval zo lijkt het.
Vaker komt Jotti(okay acm ;)) langs terwijl hij van een heel andere forumgroep is. en Bulldog sluit ook (de laatste tijd) regelmatig.

Laatst met een Thread(I N T R A N E T) hebben we in SU gepost en toen duurde het nog 3 uur voordat er iemand langskwam. Wat het ook niet aanmoedigt om daar te posten.

P&W begint steeds meer niveau te krijgen en er komen steeds meer mensen bij die serieus met proggen etc bezig zijn. Het zou jammer zijn als die zouden verdwijnen.

Verder is het voor de "harde kern" (waar ik mezelf ook onder reken) misschien iets om newbee vriendelijker te worden

Ik denk dat er ingegrepen moet worden voordat het uit de hand loopt..

p.s. Als er (nieuwe) mod moet komen kan de huidige crew daar wel over beslissen.
We zitten hier eigenlijk maar voor 1 doel, en dat is een gezellig forum waar je wat van iemand anders kunt leren.

(is er al een Lieve ad langsgeweest?)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Jotti :P

[edit]
Nahja, ook nog maar wat nuttigs zeggen ;)
Het is wel zo dat dergelijke "irritante" posts (net weer eentje dichtgegooid) het newbie-vriendelijke er wel snel af weken :(

• BC3 Victim
ik ren niet meteen weg.. ik ben nu 6 keer gebanned... en heb wel 20 slotjes gezien... en waarom? Gewoon ZIELIG.

Sure... een paar keer ben ik een beetje boos geworden. Die bans en slotjes zijn duidelijk. Maar het feit blijft dat je als (schijnbaar nieuwe user) konten moet likken hiero. En dat ga ik dus echt niet doen he! DOEI! DAAR BEN IK VEELS TE KNAP VOOR! (lol.. dat ik dit mezelf ooit nog eens zou horen zeggen kan ik niet geloven ;-))

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 16:48 schreef Malin het volgende:
ik ren niet meteen weg.. ik ben nu 6 keer gebanned... en heb wel 20 slotjes gezien... en waarom? Gewoon ZIELIG.

Sure... een paar keer ben ik een beetje boos geworden. Die bans en slotjes zijn duidelijk. Maar het feit blijft dat je als (schijnbaar nieuwe user) konten moet likken hiero. En dat ga ik dus echt niet doen he! DOEI! DAAR BEN IK VEELS TE KNAP VOOR! (lol.. dat ik dit mezelf ooit nog eens zou horen zeggen kan ik niet geloven ;-))
Niemand heeft het over konten likken. Het gaat erom dat je mede-forummers met respect behandeld.

• mbravenboer
JaapF is inderdaad een beste gast, maar veel zie je hem niet ;).

Ik heb even een tijdje om aan te geven wat ik bedoel diverse topics in SU gepost. Deze zijn allemaal netjes (met een vriendelijke uitleg) gesloten door Jotti. Het werkt dus op zich wel uitstekend en misschien met er gewoon een mentaliteits verandering komen in de P&W crew: eventueel kort uitleggen wat je niet OK vind en dan gewoon in SU neergooien.

Het zou uiteraard wel prettig zijn als dit meer automatisch gebeurd.

Noem mij trouwens eens niet newbie vriendelijk :). De komende week rijd ik overal door rood ;).

• BC3 Victim
ik ga niet verder uitweiden over de redenen en gevolgen.. de vaste user kent ze. De slotjes... die echt nergens op slaan. En waar ook geen duidelijke reden voor word gegeven.

En al helemaal dat "ik ben niet thuis als ik een fout heb gemaakt" gedrag. Regelrecht ONVOLWASSEN!

Doei... (jammer hoor.. zoveel bezoekers.. en toch zo sjitty)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 16:51 schreef mbravenboer het volgende:
Noem mij trouwens eens niet newbie vriendelijk :). De komende week rijd ik overal door rood ;).
Was niet persoonlijk tegen jouw bedoeld he;)
(dat weet je toch wel:?)

• chem

chem

Reist de wereld rond

6x gebanned? wow, ik heb pas 2 slotjes.. :)

affijn, ik vind het persoonlijk teveel moeite om in SU te posten dat er een onzintopic is... daar horen modjes zelf voor te zorgen toch?

• BC3 Victim
Ik behandel mensen altijd met het respect waar ze om vragen. Als iemand op me begint te schijten ga ik niet net alsof doen dat ik het luek vind. Of het nu de koning is in of een modderaar. Maakt niet uit... als iemand dat niet zo zou doen.. heeft diegene geen respect VOOR ZICHZELF.

• mbravenboer
Op zondag 20 mei 2001 16:51 schreef Malin het volgende:
En al helemaal dat "ik ben niet thuis als ik een fout heb gemaakt" gedrag. Regelrecht ONVOLWASSEN!
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar wij hebben het over het P&W forum.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 16:51 schreef Malin het volgende:
ik ga niet verder uitweiden over de redenen en gevolgen.. de vaste user kent ze. De slotjes... die echt nergens op slaan. En waar ook geen duidelijke reden voor word gegeven.

Doei... (jammer hoor.. zoveel bezoekers.. en toch zo sjitty)
Heb je het tegen de moderaters, tegen de gebruikers, tegen mij??

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 16:53 schreef wasigh het volgende:

[..]

Was niet persoonlijk tegen jouw bedoeld he;)
(dat weet je toch wel:?)
lol ;)

maargoed... * BC3 Victim is gone

• mbravenboer
Op zondag 20 mei 2001 16:54 schreef Malin het volgende:
maargoed... * mbravenboer is gone
Wat moet ik nu met mijn leven :?.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 20 mei 2001 16:57 schreef mbravenboer het volgende:
Wat moet ik nu met mijn leven :?.
En het was zo''n serieus topic ;)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Ik wil trouwens even toevoegen dat ik vind dat Jotti erg netjes Slotjes zet.
*D

Verwijderd

Mee eens, mee eens. Ik vind het vreemd dat "Linux programmers drinken thee?" is dichtgegooid, ik was het iig niet. Ik vind dat zo''n topicje af en toe wel kan.

Ik ben inderdaad een tijd niet echt actief geweest (druk met studie enzo), maar de laatste tijd ben ik toch meer actief. Ik ga proberen wat actiever te modereren. Lukt dit niet, dan zal ik aftreden als mod. Het lijkt me in ieder geval geen slecht idee om een aantal hard-core users lite-mod privileges te geven zodat deze topics sneller gesloten worden.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 17:01 schreef Jaapf het volgende:
Mee eens, mee eens. Ik vind het vreemd dat "Linux programmers drinken thee?" is dichtgegooid, ik was het iig niet. Ik vind dat zo''n topicje af en toe wel kan.

Ik ben inderdaad een tijd niet echt actief geweest (druk met studie enzo), maar de laatste tijd ben ik toch meer actief. Ik ga proberen wat actiever te modereren. Lukt dit niet, dan zal ik aftreden als mod. Het lijkt me in ieder geval geen slecht idee om een aantal hard-core users lite-mod privileges te geven zodat deze topics sneller gesloten worden.
Ik zou alleen wel oppassen wie je die privileges geeft dan.
Fijn dat er een mod reageert!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 20 mei 2001 17:05 schreef wasigh het volgende:
Fijn dat er een mod reageert!
En ook de meest direct betrokken mod, dat scheelt gelukkig weer :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

lol @ acm

mokay dan jaapf, ga ervoor! zet je icq pager maar uit :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

wasigh: dank je. Ik probeer altijd vriendelijk te blijven.
Ik ga niet als een bloedhond (sorry bulldog ;)) rondwaren in P&W, ik ben gewoon een baggercodert dus ik hoor daar niet thuis ;)>:)
Even serieus, als mensen het in SU posten, kan een Admin, GM of HGA het opruimen, mocht de moderator er even niet zijn. Dat is echt geen klikken ofzo, daar is SU gewoon voor. En Jaapf heeft zijn zegje gedaan, lijkt me prima zo :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:09 schreef chem het volgende:
mokay dan jaapf, ga ervoor! zet je icq pager maar uit :)
Ironisch dat net icq gecrasht is, en ik al mijn contacts kwijt ben:)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

moment :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 17:40 schreef Tom het volgende:
moment :)
Dat snap ik niet :?

• mbravenboer
Op zondag 20 mei 2001 17:55 schreef wasigh het volgende:
Dat snap ik niet :?
We hebbuh een FAQ :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 17:57 schreef mbravenboer het volgende:

[..]

We hebbuh een FAQ :)
Ja ik heb het ondertussen gelezen :)
* wasigh is helemaal tevreden!

• Tom
  • Niet online

Tom

OK daar ben ik dan.

Ik heb een tijdje terug met MrX over ICQ gesproken over P&W en een aantal andere zaken die jullie hier aanhalen. Ik had gezegt een FAQ/richtlijnen in elkaar te draaien, dat was er tot vanmiddag nog steeds niet van gekomen, tot ik deze thread tegenkwam.

Zojuist heb ik een sticky-topic geplaatst waarin een aantal richtlijnen staan. Ik hoop dat newbies ze zullen lezen en een aantal problemen hiermee zijn opgelost.

Een extra moderator is geen slecht idee, beter teveel moderators dan te weinig. In deze thread lopen zeker een aantal kandidaten rond, ik zal even overleggen met de rest :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Is het de bedoeling dat je solliciteerd?
Of mogen de mensen van P&W stemmen?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 20 mei 2001 18:04 schreef wasigh het volgende:
Is het de bedoeling dat je solliciteerd?
Of mogen de mensen van P&W stemmen?
Tsja, solliciteren hoeft van mij niet (ben ik slecht in, ik werd de laatste keer al aangenomen voor ik echt solliciteerde ;)) maar het lijkt me wel leuk om te doen :)

(shit, toch een sollicitatie ;))

• Tom
  • Niet online

Tom

Solliciteren is niet nodig (een search op je username is je sollicitatie zegmaar ;)), we hebben wel een aantal mensen op het oog. Maar ik zal even overleggen met de rest :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

de FAQ is meer dan afdoende as-is...

voor aanvullingen kunnen we wellicht een reply eronder zetten met wat specifiekere links, bv. of regexjes-voor-newbies, hoe installeer ik DAMP, en andere zaken...

of wordt dit een te grote FAQ dan? lijkt me niet...

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 18:27 schreef Tom het volgende:
Solliciteren is niet nodig (een search op je username is je sollicitatie zegmaar ;)), we hebben wel een aantal mensen op het oog. Maar ik zal even overleggen met de rest :)
Kun je vertellen wie je op het oog hebt? Dan weet ik of ik zenuwachtig moet zijn ;)
[edit: acm gefeliciteerd!]

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 20 mei 2001 19:42 schreef wasigh het volgende:

[..]

Kun je vertellen wie je op het oog hebt? Dan weet ik of ik zenuwachtig moet zijn ;)
De keuze is al gemaakt (jaja ging snel ;)) maar het is, helaas voor jou, ACM geworden :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 mei 2001 19:57 schreef Tom het volgende:

[..]

De keuze is al gemaakt (jaja ging snel ;)) maar het is, helaas voor jou, ACM geworden :)
Ow ik had weinig ambitie om mod te worden, al had ik het wel een eer gevonden. En ACM is een goede keus :)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 01:12 schreef mbravenboer het volgende:
Dit topic:

[topic=182983]

*ahum* *kuch*
20-5-01 / 17:25 To : DJhairbear(Kaj.)
You have sent a message!
[topic=183435]

lock
dáárom is ie dus gesloten :P

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dank jullie, hummz ik kan ze nou weer open maken ;)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 20 mei 2001 20:00 schreef wasigh het volgende:

[..]

Ow ik had weinig ambitie om mod te worden, al had ik het wel een eer gevonden. En ACM is een goede keus :)
Nee er waren er meerdere die goed genoeg waren, maar iemand moet het worden, en dat is ACM geworden :)

• IceStorm
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Eigenlijk was ik eerste keus, maar ja.. ik doe al Spielerij :P

• BC3 Victim
kunnen topics niet ''gewogen'' of ''gewaardeerd'' worden net als bij de gewone nieuwsberichten etc.. zo kan je direct per topic of thread of whatever zien of je er iets mee wilt doen/bijdragen ?

• IceStorm
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 21 mei 2001 00:22 schreef davar het volgende:
kunnen topics niet ''gewogen'' of ''gewaardeerd'' worden net als bij de gewone nieuwsberichten etc.. zo kan je direct per topic of thread of whatever zien of je er iets mee wilt doen/bijdragen ?
Nope, dan is het hele idee achter een forum ''weg''. Imho de slechtste stap die GoT ongeveer kan nemen ;).

• mbravenboer
Onze nieuwe MOD functioneert nu uitstekend, dus ik ben helemaal tevreden :).

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het grootste probleem is dan, WIE gaat het cijfer uitdelen?
De topicplaatser?
De moderator?
De users?

Allemaal an sich slechte keuzes.

• chem

chem

Reist de wereld rond

cijfers? he nee... dat lijkt me nogal nutteloos...

een topic met een laag cijfer kan voor mij of een ander toch heel interresant zijn...

zo boeien die punten op t.net me echt TOTAAL niet...

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik ben tegen cijfers. T''is gewoon een forum, klaar, cijfers + modsysteem op t.net vind ik ook kut. Laat gewoon zoals het nu is :)

Verwijderd

Om even te reageren op de reply betreft JaapF, het zou een beetje lullig zijn om JaapF te schorsen als Moderator omdat hij er wat minder is. Dan kun je hem beter laten staan en een extra moderator activeren als "helpend handje" ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

JaapF is niet geschorst, ik ben alleen maar helpende hand geworden :)
Het was ook nooit de bedoeling jaapf te schorsen of te vervangen.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:01 schreef wasigh het volgende:
Ik kan me wel in Mbravenboers voorstel vinden. Onder de "harde kern" begint de frustratie toe te nemen. En als zelf mbravenboer er moe van wordt...

Ik denk dat er 2 mogelijke oplossingen zijn:
1: harder optreden, eventueel een harde kern mod.
2: splitsen tussen programmeren en web-programmeren
Ik heb puntje 2 ook al aangehaald omdat ik me ook zat te ergeren aan een aantal scripting zaakjes, maar er is weinig animo voor helaas...

Verwijderd

Over bovenstaande punt waren al 2 topics geweest. Er bleek dat er nog geen noodzaak was voor een splitsing.
Pagina: 1