Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Lijkt mij geen probleem. Als ik iets zoek, daar is de search voor, dan geef ik gewoon een reactie als ik een soortgelijk probleem heb.
Als het een probleemomschrijving van iemand is heeft het natuurlijk weinig nut om na een jaar een antwoord te geven, alhoewel voor iemand later met zo''n probleem dat wel kan gebruiken.
Ik heb er geen probs mee, zolang het maar nuttig en OnTopic is
Als het een probleemomschrijving van iemand is heeft het natuurlijk weinig nut om na een jaar een antwoord te geven, alhoewel voor iemand later met zo''n probleem dat wel kan gebruiken.
Ik heb er geen probs mee, zolang het maar nuttig en OnTopic is
Dat is ook iets waarvan ik vind dat er veel tegenstrijdigheid ontstaat.
Als je een topic begint dat er al eens geweest is, dan is het van ''use de search''. En als je een oud topic terug ophaalt, is het ook niet goed. Wat moet je dan doen?
Als je een topic begint dat er al eens geweest is, dan is het van ''use de search''. En als je een oud topic terug ophaalt, is het ook niet goed. Wat moet je dan doen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Not-done... op het moment dat je info totaal geen toegevoegde waarde heeft aan het topic.
Indien je een extra NIEUW advies (dat in nieuwere topics niet tegenkomt) of andere tips of vragen die iets verder gaan als in betreffend topic staan beschreven.. dan is er niets aan de hand.
Indien je een extra NIEUW advies (dat in nieuwere topics niet tegenkomt) of andere tips of vragen die iets verder gaan als in betreffend topic staan beschreven.. dan is er niets aan de hand.
Topic terughalen zou ik zeggenOp zaterdag 19 mei 2001 23:43 schreef Feeree het volgende:
Dat is ook iets waarvan ik vind dat er veel tegenstrijdigheid ontstaat.
Minstens net zo irritant is het openen van een topic als er al een discussie over loopt:(
[topic=182950]
Waarom een nieuw topic?
waarom niet daarin gepost?
[topic=182950]
Waarom een nieuw topic?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat zei ik, maar op andere manierOp zaterdag 19 mei 2001 23:44 schreef ecteinascidin het volgende:
Not-done... op het moment dat je info totaal geen toegevoegde waarde heeft aan het topic.
Verwijderd
Het is niet de bedoeling, omdat eht verwarring schept, en omdat het 99% van de gevallen bewust wordt gedaan zonder nut.
Ik heb bv. vandaag alleen al 2 topics van maanden/jaar oud gesloten in DPC, omdat mmxmmx het nodig vond ze omhoog te halen met een ''hmmmmmmmmmmmmmm'' als enige opmerking.
Dat is dus niet de bedoeling.
Meet een topic van een tijd terug, waar nu echt dmv nieuwe posts iets zinnings aan wordt toegevoegd, is natuurlijk niets mis mee.
Ik heb bv. vandaag alleen al 2 topics van maanden/jaar oud gesloten in DPC, omdat mmxmmx het nodig vond ze omhoog te halen met een ''hmmmmmmmmmmmmmm'' als enige opmerking.
Dat is dus niet de bedoeling.
Meet een topic van een tijd terug, waar nu echt dmv nieuwe posts iets zinnings aan wordt toegevoegd, is natuurlijk niets mis mee.
Dit soort reacties bedoel ik nou. Zoek even lekker met de search naar soortgelijke topics.Op zaterdag 19 mei 2001 23:44 schreef BackSlash32 het volgende:
Minstens net zo irritant is het openen van een topic als er al een discussie over loopt:(
[topic=182950]
Waarom een nieuw topic?
Ik heb de draad even nagelezen en had het inderdaad beter daarin kunnen posten. Excuses.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
No harm done
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Toch zijn sommige oude topics het wel waard om omhoog gehaald te worden, bijv. omwille van nieuwe feiten/nieuws, en sommige oude topics zijn gewoon klassiekers geworden.
viel me vaneweek op dat iemand topics in DPC forum omhoog haalde met de kreet hmmmmmmm dat vindt ik onnodig. maar verder moet het wel kunnen.
Wat ik dan dom vindt is dat er modjes zijn die hem sluiten als er ff geen nieuwe input meer is. Dit voorkomt dat ik em een jaar later weer omhoog kan halen!
Wat ik dan dom vindt is dat er modjes zijn die hem sluiten als er ff geen nieuwe input meer is. Dit voorkomt dat ik em een jaar later weer omhoog kan halen!
Advanced sheep-counting strategies
Het viel me vandaag op dat er mensen (Brammes?Op zondag 20 mei 2001 14:12 schreef BrammeS het volgende:
viel me vaneweek op dat iemand topics in DPC forum omhoog haalde met de kreet hmmmmmmm dat vindt ik onnodig. maar verder moet het wel kunnen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1