De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Als je een oude omhoog haalt en een aanvulling + zelfde soort dillema plaatst zal dat niet gebeuren... hoop ik tenminsteOp zaterdag 19 mei 2001 21:24 schreef PeeJee het volgende:
Ja luister wat wil iedereen nou ? Als je een nieuwe topic maakt dan roept iedereen massaal SEARCH en als je een oude naar boven haalt is het ook weer niet goed .
Anders heeft het idd geen nut..
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
"So crucify me", allready!"
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
dit heb ik al eens eerder voorgesteld. maar daar is verder niets mee gedaan.(linkje)Op zaterdag 19 mei 2001 21:16 schreef Steven_NL het volgende:
De datum in een rood kleurtje lijkt mij eigenlijk ook wel voldoende...
misschien staat het al op de todo ?
het is ook niet voor allen voor handig voor iemand die via search een oud topic ophaalt. maar ook als dit is gebeurd en iedereen gaat rustig door replyen zonder dat iemand doorheeft dat het een oud topic is.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
LEES!Op zaterdag 19 mei 2001 21:24 schreef PeeJee het volgende:
Ja luister wat wil iedereen nou ? Als je een nieuwe topic maakt dan roept iedereen massaal SEARCH en als je een oude naar boven haalt is het ook weer niet goed .
Niemand heeft er problemen mee als je in een oud topic verder gaat met wat nieuwe aspecten van hetzelfde probleem, of om nog wat meer info te vragen. Wat alleen wel irri is, is om na 3 maanden nog es een standaard kort antwoordje te geven, of te reageren alsof die persoon het net heeft gezegd...iedereen die dan nog nutteloos topics omhoog haalt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Oh? Noem eens een voorbeeld dan?Op zaterdag 19 mei 2001 23:06 schreef PeeJee het volgende:
En toch is het al voorgekomen dat iemand iets ophaalt , vraagt en er vevolgens een slotje opgezet wordt . Had ie een nieuwe topic gemaakt was ie ook weggehoond.
(ik weet het is moeilijk zoeken, maar ik heb het nog nooit gezien!)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Idd ... voorbeelden?!Op zaterdag 19 mei 2001 23:06 schreef PeeJee het volgende:
En toch is het al voorgekomen dat iemand iets ophaalt , vraagt en er vevolgens een slotje opgezet wordt . Had ie een nieuwe topic gemaakt was ie ook weggehoond.
dan mag je mij uitleggen hoe ik moet zoeken op kenmerken ipv op woorden|:(Op zondag 20 mei 2001 12:14 schreef PeeJee het volgende:
Zoek ze zelf maar ,jullie kicken toch op de search ?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nee hoor. Ik heb het alleen nooit gezien, dus is het voor mij een beetje moeilijk zoeken. Jij zegt dat je er al veel gezien hebt. Dan kan je je er vast ook wel eentje herinneren.Op zondag 20 mei 2001 12:14 schreef PeeJee het volgende:
Zoek ze zelf maar ,jullie kicken toch op de search ?
My point exactly!Op zondag 20 mei 2001 12:16 schreef Alfredt het volgende:
dan mag je mij uitleggen hoe ik moet zoeken op kenmerken ipv op woorden|:(
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp