Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Tsja, leuk idee.
Zet er dan ook de "meetings" etc in.
Maar hoevaak komt het verder voor??
Niet zo vaak toch?
Zet er dan ook de "meetings" etc in.
Maar hoevaak komt het verder voor??
Niet zo vaak toch?
Maar als dat er is komt het toch wel vaker voor?
ik wil ook graag mening horen van moderators, want die moeten het uiteindelijk allemaal mogelijk maken.
Denk niet dat een forum voor samen dingen inkopen echt handig is. Het gewoon neerzetten in het forum waaraan het gerelateerd is lijkt me een stuk handiger. Dan weet je zeker dat de juiste mensen het lezen.
Ik denk dat er momenteel weinig modjes online zijn. Volgens mij hebben de Adjes hier ook wel een beetje inspraak in, wel niet zoveel maar toch 
''K ga eens wat in de rondte roepen.
''K ga eens wat in de rondte roepen.
spies dat bedoel ik. tis overzichtelijk makkelijk en je ziet het niet over de hoofd tussen de andere topics
je kon bij mij wel eens wat bestellen 
misschien dat ik de got-contest site dup naar een let''s-but-it.com achtig ding?
interesse? wie helpt mee php kloppen?
misschien dat ik de got-contest site dup naar een let''s-but-it.com achtig ding?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
hebt ik ook gedaan alleen via JordyB. ivm hij dicht in de buurt woont.Op zondag 20 mei 2001 16:20 schreef chem het volgende:
Daar waren wij dus al mee bezigOp zondag 20 mei 2001 16:20 schreef chem het volgende:
wordt er nou nog zoiets gemaakt of komt dat in de lade bij IDen dat nooit wordt uitgevoerd
Als we toch bezig zijn met forums te maken, doe dan ook ff auto en motorforum, stikt van de topics op dit gebied in SG.
(jaja, weet wel, GoT is een computerforum blabla)
(jaja, weet wel, GoT is een computerforum blabla)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Bedenk wel dat het een gevoelig onderwerp is .. Samen kopen.. Zometeen krijgt tweakers de schuld van foute aankopen en mensen die niet betalen.. Hou het net als nu klein. Want als je het gaat aanmoedigen, moedig je andere mensen ook aan.. En vertrouwen is al een gevoelig onderwerp op internet
Uit het kleine aantal reacties in deze thread concludeer ik dat er niet veel belangstelling is voor een dergelijk forum.
Jaaaaa. Doen! Topics in de gewone forums zakken te hard weg voor dergelijke dingen, als je maar 1x per dag GoT checkt mis je gelijk een hele hoop.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Voor dat soort dingen kan je altijd een moderator vragen of ie het topic (tijdelijk) sticky maakt.
Zie bijv in P&W
Zie bijv in P&W
Ik denk dat men die topics gewoon in het betreffende forum moet laten staan, anders wordt het ten eerste onoverzichtelijk en ten tweede wat 4POX ook al zei:
Zometeen krijgt tweakers de schuld van foute aankopen en mensen die niet betalen.. Hou het net als nu klein.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
je kan toch zoeken op ''samen''Op woensdag 23 mei 2001 00:08 schreef scorpionv het volgende:
Jaaaaa. Doen! Topics in de gewone forums zakken te hard weg voor dergelijke dingen, als je maar 1x per dag GoT checkt mis je gelijk een hele hoop.
Of, zie mijn replyOp woensdag 23 mei 2001 09:55 schreef Hiro Shima het volgende:
je kan toch zoeken op ''samen''
Pagina: 1