Toon posts:

[BC3] McvirusS.. waarom geef je ons niet de kans...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
... om op je reply te reageren? :?

naja hier dan maar...
Het ging mij nogeneens zozeer om die topic waarin jullie Pacific_Ocean zwart maakten (vond ik erg achterbaks.....nogal laag.....maar dat had ik al gemeld in de thread die jullie getrashed hebben....) maar het zette me wel aan het denken over de gang van zaken op SG (waar jullie allebij nogal aktief waren/zin).....en de reden waarom we als crew zijnde besloten hadden om SG te verbergen voor nieuwe members. Zoals je kan lezen in de diverse topics over dit onderwerp hebben we dit gedaan om te voorkomen dat mensen alleen voor SG komen.....en om te voorkomen dat het weer een onzinforum wordt. Aangezien jullie geschiedenis en na wat overleg met andere moderators (en lezen van jullie notes) vond ik het nodig om jullie voorlopig de toegang tot SG te ontzeggen en jullie de kans te geven om te bewijzen dat jullie niet alleen komen voor SG en om onzin te blaaten. Het was niet netjes van mij om jullie daar niet gelijk van op de hoogte te stellen (nadat ik de SG ban gezet had kwamen er een paar IRL dingen tussen) en ik vind het erg jammer dat het zo''n rel geworden is....hierbij mijn excuses daarvoor aan jullie en aan m''n waarde collega''s. Hopenlijk hebben jullie begrip voor mijn besluit en pakken jullie deze kans om te laten zien dat jullie hier niet alleen voor SG komen.
Sorry voor de late reactie.
sorry hoor, maar om nou te zeggen dat ik erg actief was in SG...
ik post bijna nooit op goT en ik heb zelfs nog nooit een waarschuwing gekregen in de SG als ik er WEL postte... kan je ff met concrete voorbeelden komen als jij vindt dat ik me ooit op de SG misdragen heb? :?
als je dat lukt, vind het dat erg knap van je namelijk.

en het is niet mijn bedoeling om hier te flamen, dus graag niet bij voorbaat een slotje.

Verwijderd

shit.. jerome was nog ingelogged :(
dit was ik dus he ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

via ICQ graag...