De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Kun je het nog een keer (proberen te) vertellen, ''t enige wat ik nu begrijp is dat er iets met je Icon niet helemaal gaat.Op vrijdag 18 mei 2001 23:34 schreef Von_Sjagge het volgende:
:?snap er geen reet van ik kijk in het profiel van me eige en verander alles ff mooi... maarre het knake is nu.. ik stuur een plaatje op en die komt er dus niet te staan, er staat ook bij 10240bytes dat is volgens jotti ongeveer 10kilo-bytes wardoor het ''gif'' plaatje er zou motte staan ( dat doet ie dus niet
) ligt dit aan mij of
is er iets niet goed
(en ik heb (nog) geen alcohol op)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Volgens mij stuurt hij een icoontje naar Tweakers en vervolgens komt dat niet in zijn profiel te staan...Op vrijdag 18 mei 2001 23:39 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer (proberen te) vertellen, ''t enige wat ik nu begrijp is dat er iets met je Icon niet helemaal gaat.
(en ik heb (nog) geen alcohol op)
Wat bedoel je nou? kan je geen icon uppen ofzo?Op vrijdag 18 mei 2001 23:34 schreef Von_Sjagge het volgende:
"" vat het wel goed samen denk ik
Size is dus < 10k
de naam is niet wazig? Noem ''m anders even icon.jpg of icon.gif ofzo. Rare tekens en lange namen vinden "ze" niet zo relax.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat is het formaat ?Op vrijdag 18 mei 2001 23:40 schreef Von_Sjagge het volgende:
kijk ik probeer een icon ( erbij ) te krijgen enzo ik weet zeker dat hij moet lukken maar hij komt er dus niet te staan ( in het profiel niet en bij een post ) hij verstuurt em op de 1 of andere rede pak en beet dus niet
ik prob..Op vrijdag 18 mei 2001 23:40 schreef JvS het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? kan je geen icon uppen ofzo?
Size is dus < 10k
de naam is niet wazig? Noem ''m anders even icon.jpg of icon.gif ofzo. Rare tekens en lange namen vinden "ze" niet zo relax.
Onduidelijk van mij...Op vrijdag 18 mei 2001 23:42 schreef Von_Sjagge het volgende:
5,6 kb..
De grote, dus 60x60 ?
Nee de maat als in : istie 60X60 pixels ?Op vrijdag 18 mei 2001 23:42 schreef Von_Sjagge het volgende:
5,6 kb..
Aannames zijn fataal.
Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn, je kan ''m wel groter maken maar dat heeft geen nut. Let op de inhoud ervan en ook een beetje op de bestandsgrootte, een animated gifje van 1,5mb kan heel mooi zijn maar is natuurlijk niks voor op een forum. Daarnaast kunnen modemers en Casema-abonnees niet zo goed met dergelijke grote bestanden overweg...
Een filesize van 10kB is nog steeds aardig groot, maar te doen. Door goed te optimizen en de afbeelding te comprimeren kun je je plaatje makkelijk klein houden.
Er is nu de mogelijkheid om te kiezen; Je kan tien usericons uploaden op de server van Tweakers.net, waarbij een sizelimit van 10kB geldt. Daarnaast kan je ook een webicon aangeven, zoals eerst ook het geval was. Je kan in je prefs aangeven welke icons je wel of niet wilt zien; als je een trage verbinding hebt, is het vaak aan te raden om Webicons uit te zetten, aangezien sommigen daar halve speelfilms neerzetten.
Het enige wat je hoeft te doen om een webicon in te voegen, is het adres van het plaatje in het daarvoor bestemde veld plakken. En, nog ff ten overvloede, als het ding op je harde schijf staat, kunnen wij hem niet zien!
Dat allemaal gelezen ?
jah game ( post je btw nog wel eens op jotti''s forum )Op vrijdag 18 mei 2001 23:44 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Nee de maat als in : istie 60X60 pixels ?
[off-topic]Op vrijdag 18 mei 2001 23:47 schreef Von_Sjagge het volgende:
[..]
jah game ( post je btw nog wel eens op jotti''s forum )
Nee, bijna niet meer, heb het harstikke druk nu... Ben jij Lenny dan ?
Het is hem nog ook ! Whehehe !
[/off-topic]
Aannames zijn fataal.
Check zijn website maar, dat verklaart genoegOp vrijdag 18 mei 2001 23:50 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
[off-topic]
Nee, bijna niet meer, heb het harstikke druk nu... Ben jij Lenny dan ?
[/off-topic]
en pizza..... ik heb het gelezen en ik doe het van de hd ik zet em ff op...... innet..
Prima wachten we daar even op.Op vrijdag 18 mei 2001 23:51 schreef Von_Sjagge het volgende:
neej joh game :P:P jah it''s me Lenny...
en pizza..... ik heb het gelezen en ik doe het van de hd ik zet em ff op...... innet..

lenny.jotti.dhs.org/forum/images/picard.jpg
is het dus ?
Ik zie hem nu wel als webicoon.
Oorspronkelijk is hij 100x75 das te groot.
En er loopt al iemand op dit forum met dit icoontje rond.
Bovendien ben je nu een icoondief... neem een andere (of moet ik nu ''sir'' zeggen
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Even in je profiel web-icons aanzetten, dan zie jij hem ook staan...Op vrijdag 18 mei 2001 23:56 schreef Von_Sjagge het volgende:
ik ziet em zelf niet staan ( staat ie er wel dan)
loopt er al iemand mee rondOp vrijdag 18 mei 2001 23:54 schreef Pizzaman het volgende:
[afbeelding]
lenny.jotti.dhs.org/forum/images/picard.jpg
is het dus ?
Ik zie hem nu wel als webicoon.
Oorspronkelijk is hij 100x75 das te groot.
En er loopt al iemand op dit forum met dit icoontje rond.
http://gathering.tweakers.net/profile?id=9769Op vrijdag 18 mei 2001 23:58 schreef Von_Sjagge het volgende:
[..]
loopt er al iemand mee rondlijkt me stug..

shit te laat
Ja is toch niet echt orgineel ?Op zaterdag 19 mei 2001 00:00 schreef Von_Sjagge het volgende:
ok ok ik geloof je, maar dan nog jotti, boeit dat ook meer wat
Jotti is gewoon te snel
Joh je kan zelf toch wel zoeken ?Op zaterdag 19 mei 2001 00:02 schreef Von_Sjagge het volgende:
hehetrouwens jotti als het zoveel boeit give me another one !
Heej makkelijke ! Doe ff zelf een beetje moeite om het op te zoeken/te maken, anders geef ik je een dikke waarschuwing ja, je mag die arme Jotti niet zo lastig vallen !Op zaterdag 19 mei 2001 00:02 schreef Von_Sjagge het volgende:
hehetrouwens jotti als het zoveel boeit give me another one !
Aannames zijn fataal.
GaMeOvEr is gewoon te snel
en pizzaman ook
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
weg ! ff zoeke hor..
Hoe dan ook, Von_Sjagge, maak anders ff zelf een leuk icon, het gebruiken van een icon wat een ander al heeft wordt niet echt gewaardeerd.
Het is namelijk een stukje herkenning van wie wie is.
Aannames zijn fataal.
Slotjes op verzoek, d''r zit dan wel eerst bedenktijd, en daarna wachttijd aan, je kunt dan beter wachten tot ''ie is weggezakt, gaat sneller:)
Dan snappen de mensen niet tegen wie ik het heb. Hoezo heb je niet geregd onder Lenny dan ?Op zaterdag 19 mei 2001 00:08 schreef Von_Sjagge het volgende:
ok ok game hijs al weg enne noem me hier ook maar gewoon Lenny hoor..
Aannames zijn fataal.
Bij deze even een "officieële" On-topic reminder.
Lenny, ga ff een nieuw icoontje regelen/maken, en als het dan nog niet lukt kun je weer posten.
Dit om te voorkomen dat dit topic wel _heel_erg_ offtopic gaat worden.
Owkee ?
Aannames zijn fataal.
Uhm nog niet ?Op zaterdag 19 mei 2001 00:12 schreef Von_Sjagge het volgende:
werkt de nieuwe
Wat is de URL dan ?Op zaterdag 19 mei 2001 00:14 schreef Von_Sjagge het volgende:
niet k*t ! sorry voor scheld enzo.. erm zek ff door dus..
Zoeken we het wel ff uit
deze hiero..
Dies 115x115
Maar waarom krijg je hem niet in je profiel ?
Zelfde doen als de vorige keer...
WAT werkt er dan niet ?Op zaterdag 19 mei 2001 00:20 schreef Von_Sjagge het volgende:
doe ik ook... werkt dus niet
Ik probeer wel even of ik dat icoon in mijn profiel kan krijgen.Op zaterdag 19 mei 2001 00:21 schreef Von_Sjagge het volgende:
ik tik dat web adres in net als net en werkt niet ( nu dan)
Zoals je ziet werkt ie.Op zaterdag 19 mei 2001 00:23 schreef Von_Sjagge het volgende:
ok thx btw ( alvast dan he)
Ik heb hem even op mijn eigen chello-webspace gezet en daarna de URL handmatig ingetypt.
Raaarrrr
bedankt voor iedereen die ''geholpen'' heeft
Heb je web-icons aanstaan in je profile ?Op zaterdag 19 mei 2001 00:26 schreef Von_Sjagge het volgende:
hey pizzaman ik zie em niet bij jou.. en nog steeds werkt het hier niet ik prob het voor de laatste keer en als ie er staat ff zeggen... daarna gaat ikke pitte !
bedankt voor iedereen die ''geholpen'' heeft
Tis gewoon een .jpg groote 115x115 (word automatisch kleiner gemaakt)Op zaterdag 19 mei 2001 00:26 schreef Jaymz het volgende:
, wat voor bestandstype is het plaatje, en welke types worden ondersteund?
JAOp zaterdag 19 mei 2001 00:28 schreef Von_Sjagge het volgende:
staat er nog niet denk ik..
Hij doet het !
Aannames zijn fataal.
Moet je ff zorgen dat je bij de prefs bovenin "alleen gedownloade plaatjes laten zien" niet aangevinkt staat.Op zaterdag 19 mei 2001 00:32 schreef Von_Sjagge het volgende:
whaaa
zie em zelf alleen niet
Aannames zijn fataal.
Zet dan in je PROFILE web-icons aan !Op zaterdag 19 mei 2001 00:32 schreef Von_Sjagge het volgende:
whaaa
zie em zelf alleen niet
Nou ? Doe dat dan joh !Op zaterdag 19 mei 2001 00:34 schreef Von_Sjagge het volgende:
ik weet
Aannames zijn fataal.
doek moruguh wel nu pitte mzl he en bedankt allemaal ( jotti
Dit topic is gesloten.