De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
Of we moeten HlpDsK idd maar gaan inhuren
Jaymz zou er geen moeite mee hebben.Heeft min of meer al gesolliciteerd, nou kijken of ik het einde van de procedure haal:)
(''K moet eerst eens even kijken of ik het met je eens ben. (topictitel)
Hij is toch al zo''n beetje full time modOp vrijdag 18 mei 2001 17:25 schreef FlameHeaD het volgende:
Tsjaaa, misschien een soort van SGminimodjes ofzo :?
Of we moeten HlpDsK idd maar gaan inhuren
Voor zolang het duurt...
Verwijderd
Das waar, maar ik vind wel dat hij heel veel werk verricht op GoT... heel veel!Hij is toch al zo''n beetje full time mod![]()
Verwijderd
''t is geen spam ofzow, het is hulp
[ET743}, indeed wel spem... doe het dan wel goed he
mensen die elkaar helpen, wat wil je nog meer?
Er is een tijd geweest dat het nivo echt nergens op leek...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
''t is pure spam amen uit!Op vrijdag 18 mei 2001 18:46 schreef DKasemier het volgende:
Stuur ze allemaal naar ons toe
''t is geen spam ofzow, het is hulp![]()
www.plop.nl als je dan toch gaat spammen (modje gelieve beide url''s te verwijderen)
[et743]links both removed. Niet echt een gelegenheid om te spemmen he
Verwijderd
Zeg het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij heb jij (topicstarter) OF nooit meegemaakt...
Verwijderd
Kan zijn dat het toen niet geregged had...Op vrijdag 18 mei 2001 19:13 schreef johnny appleseed het volgende:
[mierenneuken]
Zeg het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij heb jij (topicstarter) OF nooit meegemaakt...
Nee, serieus.. ''t mag dan wel nergens op lijkne, maar voor de mensen die dit hebben is het een serieus probleem. ''t is een onderwerp in een niche, maar daarmee nog niet overbodig.
Verwijderd
Je hoeft die topics niet persé te lezen hoor! Je mag er ook best één overslaan als je denkt dat het jou niet bevalt...Op vrijdag 18 mei 2001 17:21 schreef GSMboy het volgende:
Kunner er niet meerdere modjes worden aangenomen voor het SGforum. Het wordty weer onzin. Hoe moet ik mijn hamesters terug lokken? Enz.....
Of wil je graag zelf een mod. worden? Maar goed wat ik bedoel laat die mensen een beetje plezier hebben, zolang het maar niet voor 98% onzin wordt...
ik zit 40 uur per week bij chello, en da''s niet altijd druk.. wat doe je dan? Pcies. .. GoTten
I want to live forever, so far.. so good.
Ehm je bent een maand geregt, hoe weet je dan wat het onzinforum isOp vrijdag 18 mei 2001 17:21 schreef GSMboy het volgende:
Kunner er niet meerdere modjes worden aangenomen voor het SGforum. Het wordty weer onzin. Hoe moet ik mijn hamesters terug lokken? Enz.....
Maar waarom moet in hemelsnaam dat hamstertopic dicht :?:?
Dat snap ik nou echt niet, die gozer is een paar hamsters kwijt en zit erover in... Logisch, is mij ook wel eens gebeurd... Dan krijgt hij een beetje hulp van users, vangt de een na de andere hamster en post dat... Wat mij betreft niks mis mee...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
(heb topic in kwestie niet gezien omdat sg mij over het algemeen niet zo kan boeien kijk er zo een keer per 2 a 3 weken eens wat er leeft niet vaker)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Oeps, hij is betrapt!Op vrijdag 18 mei 2001 21:04 schreef Tom het volgende:
[..]
Ehm je bent een maand geregt, hoe weet je dan wat het onzinforum is
Verwijderd
Bij deze wil ik graag een bug melden in joska, ze reageert newbie onvriendelijkOp vrijdag 18 mei 2001 22:39 schreef joska het volgende:
[..]
Oeps, hij is betrapt!
Ik zei datzelfde trouwens al een paar replies hoger