Toon posts:

[BC3] Waarom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb ik een waarschuwing gekregen van Diadem?
Gaat over die Marokanen die marokaans willen als schoolvak. Krijg je opeens een waarschuwing wegens flamen, en als je vraagt waarom zijn ze hier opeens stil.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ff een linkje voor de handigheid:

[topic=173496]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Het gaat om dit stukje denk ik:
Die Marokanen zijn een stel eikels. Vooral de jongeren. Bezorgen een hoop overlast, vaak agressief en altijd een grote bek tegen iedereen.
Als ze zonodig les willen in ali-babakunde gaan ze maar weer terug naar Marokko. Wij wonen in Nederland en als ze daar ook willen wonen moeten ze zich maar aanpassen, maar dat verrekken ze.
Dat ziet er idd uit als een flame ja.

Verwijderd

Topicstarter
Zal wel meevallen. Volgens mij willen de mods gewoon laten zien dat ze hier wat meer te zeggen hebben. En ik vind het maar laf dat onze Diadem niet reageert. Doet net of ie achtelijk is. Is al de 3e keer dat ik t vraag.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Nou, misschien komt het omdat hij hier niet is?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij heeft Diadem ook wel eens iets anders te doen dan heel de dag hier politieagentje te spelen.

Wij treden gewoon hard op tegen racisme, het hoort hier niet thuis en eigenlijk hoort een dergelijke gedachte niet eens in je op te komen! (En dan doel ik op de quote hierboven)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Als je dit thuis of onder vrieden zegt, moet je dat zelf weten.

Maar op een openbaar forum, met 20.000+ geregistreerde bezoekers is dit niet echt een slimme opmerking.

De waarschuwing vind ik dan ook terecht (had ik bij een willekeurig andere bezoeker, onder _dezelfde_ omstandigheden ook terecht gevonden.)

Zie het positief: je hebt weer wat geleerd. (want van je "fouten" kun je leren)

Verwijderd

wel lef hebbe hoor... ;)

maarehh ben je ook kaal enehh heb je een bomber eneehhh

als je dit soort opmerkingen maakt vindt ik ook wel dat je je address gegevens ingevult moet hebben>:)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

En ik vind het maar laf dat onze Diadem niet reageert. Doet net of ie achtelijk is.
* Diadem haalt speen uit zijn mond

Dada. Didada, doda! doe?

* Diadem stopt speen weer in zijn mond en kruipt verder over de vloer

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Ik vind het errug stom.
Toen ik in Amerika woonde, hadden ze toch ook geen nederlands op school |:(

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:27

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 19 mei 2001 00:50 schreef Diadem het volgende:

[..]

* Diadem haalt speen uit zijn mond

Dada. Didada, doda! doe?

* Diadem stopt speen weer in zijn mond en kruipt verder over de vloer
Whahahaha.. :D
Zal wel meevallen. Volgens mij willen de mods gewoon laten zien dat ze hier wat meer te zeggen hebben. En ik vind het maar laf dat onze Diadem niet reageert. Doet net of ie achtelijk is. Is al de 3e keer dat ik t vraag.
Ook mods hebben een leven zeg maar. Dus ook andere dingen te doen dan de 24/7 alles te checken.

Aannames zijn fataal.

• Jaymz
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 19 mei 2001 01:08 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Whahahaha.. :D
[..]

Ook mods hebben een leven zeg maar. Dus ook andere dingen te doen dan de 24/7 alles te checken.
Jah, d''r is maar 1 HlpDsk :)

• zeef
  • Laatst online: 10-02 22:16
Op vrijdag 18 mei 2001 15:35 schreef Floris_Diemel het volgende:
Volgens mij heeft Diadem ook wel eens iets anders te doen dan heel de dag hier politieagentje te spelen.

Wij treden gewoon hard op tegen racisme, het hoort hier niet thuis en eigenlijk hoort een dergelijke gedachte niet eens in je op te komen! (En dan doel ik op de quote hierboven)
Zou de schrijver dezes ook voor een waarschuwing in aanmerking komen ?
Echter, heb ik het idee, dat Nederland de laatste paar jaren veel teveel buitenlanders binnenlaat, die misbruik maken van onze welvaart.
Het zijn natuurlijk niet alle buitenlanders die dat doen, maar je hoort toch heel veel om je heen dat bijvoorbeeld, veel Marrokanen zeggen dat ze 10kinderen oid hebben, zodat ze extra veel kinderbijslag krijgen, en dat sturen ze dan allemaal naar Marokko zodat hun leventje daar lekker makkelijk word. Dat soort dingen vind ik dus ronduit achterlijk, dat wij daar belasting voor betalen
Pagina: 1